fredag 4. februar 2011

Do you need a…

Screen cleaner

SCREEN CLEANER???

God helg!!

42 kommentarer:

GAWO sa...

Har du tenkt å ta livet av meg... og flere med? Tror jeg holder på og omkomme av latter. :-)
Du er ikke sann!!

Fikk deg rett inn i stua her og jammen swisjet du over med støvkluten både på pc-skjerm og stuebord. Takk for fredagsvask.

Kenneth Larsson sa...

En sådan skulle man ha... ;-) Kul idé och bra genomfört! Snyggt!

Ha en fin kväll! :-)

Bare Mio sa...

Herlig.
Jeg tror min kjære lurer på hva jeg ler høyt av.
Sier som hun over Takk for fredagsvask.
Sikkert mange som vil ha fredagsvask, så du får nok en travel kveld.

AnneKa sa...

Ha ha ha, fine :)))

Ha en riktig god helg!!!

Havfruen sa...

Herlig herlig.....du er toppers Petunia:)))) Her er vinduene fulle av sjøsalt. Ta med deg kluten og kom! Jeg spanderer mat!! og vin!
Klemmer:)

Gunsside sa...

Needjaa, morsomt Petunia....
skulle virkelig trengt det her ja !!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Haha, kom gjerne!

Miriam ツ sa...

knallbra!!

Lasseivåmma sa...

Tack, lite mera till höger.
- Du är rolig du -

Dagrun sa...

Kan godt få komme og vaske min skjerm, ja;)

Ha en strålende helg:)

Mokomoko sa...

Takk, nå ser jeg bedre.

Linda sa...

Ha ha ha :) For et herlig bilde!
Takk for vasken av skjermen min:)
Ønsker deg en flott helg!

Lifecruiser Photo Playground sa...

Ha ha ha!!! Du är då för härlig! Helt underbar bild!

HildeS. sa...

Hehehehihihiahahooo:o)
Du er fantastisk.

Malys krok sa...

Latter her i huset også! Tar imot det tilbudet! Takk og god helg! -Margit-

Frk.Badegakk sa...

Hihihihihi! Utrolig bra! Nå fikk Thomas en ny skrivebordsbakgrunn på dataen sin=P

Pysselfarmor sa...

Hej på dig du!

Jag trodde jag kommit fel!
kul du vilken idéknäpp du måste fått!

Husfruen of Hilltop House sa...

Ha ha, herlig!
God helg!

REJEN sa...

Hihi, herligt...;-D god weekend...

Rimkogeren sa...

Kan vi låne hende?? Vores vinduer trænger til at blive cleanet....

Rimkogeren sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Berit sa...

Ja kom en tur, de hadde gjort seg :O)
Du er bare så BRA!
Ha en fin helg.

Lisa B sa...

Herregud Petunia!
Du er bare herlig! Nå fikk jeg meg en god latter. Etter dette gjør det ingenting at det har snødd i natt!! Hehe!
Go lørdag til deg også!

Hverdagslivet sa...

Hi hi ler godt nå:-))

Ida sa...

TAKK!
Nå skinner det her... ;)

God lørdag!

naturglede/Randi Lind sa...

Hjelp som du tar i da! Jeg har vasket ansiktet:)

Melusine sa...

Yes, please!

Hahahaha, nå ler jeg så jeg holder på å dette av stolen her :o

Hilde sa...

Hehe! Artig bilde! :-D Nei, jeg har ikke alltid kamera med meg, bortsett fra iPhonen da, men jeg jobber mye med foto på jobb, og har et skikkelig kameara der. Parken hvor bildene er tatt er like ved jobben min, så jeg brukte jobb-kameraet. Noen minutter tideligere var det sol som så vidt brøt igjennom tåken,og det var kjempestilig, men den rakk jeg ikke å fange dessverre! :-( Bildene ble jo kule uten solstråler også da! Ha en flott helg videre!

Petrine sa...

Yes please. Og resten av huset også, takk :)

Skikkelig bra !

God vask !

AKN sa...

Du e bare herlig !
Takk, jeg trengte deg på skjermen min i dag :)

Qehenne sa...

Elsker disse bildene av deg. Det er kult. Her ble det støvfritt før helgekosen setter inn :-)

ArneA sa...

Ikke så lenge en pusset skjerm gir et slikt resultat.
Du må være den eneste i verden jeg kjenner som fortsatt btuker slike ruller. Takk og pris jeg ikke ligger på naboputen

Maja sa...

Noen har visst fått tørket bort sin humoristiske sans over her... Men han om det!

Jeg kommer bare innom nå for å takke for hjelpen og er i gang med å lage bloggen. Gir deg en lyd når den er klar.. Og mitt nicknavn blir Maja (men det kunne du nok tenke deg vel)
Gleder meg!

JULIE K sa...

Ha ha ha du er bare helt herlig......helt suverent : )))))))

Emerald Raptor sa...

Haha, fantastisk! :)

GundaM sa...

haha, stiligt Petunia ;)

håper du har tatt deg en pause nå da, og fortsatt god helg der nede ;)

gundaklem

Anki sa...

Mina glasögon skulle behöva putsas så skulle jag se bättre ut. Kul bild, jag skall inte säga rolig...

TorAa sa...

Hahaha, hurra du er bra.
Dog trenger vi noe annet.
Pusset tennene fredag kveld og ble våt på føttene.
http://toraa.blogspot.com/2011/02/papa-brushed-his-teeth-and-got-wet-on.html

Så nå vet du hva mandag formiddag blir anvendt til;-)

Turid sa...

Hihi...herlig:)))

Håper du så langt har hatt en flott helg, med super ren skjerm;) Tror du må komme helt over, min er noe støvete fremdeles....

klem Turid

hobbyvimsa sa...

Takk for vasken:)

Ha en fin søndag!!

Klem Linda:)

Anne-Berit sa...

Herlig Petunia,godt å se at du ikke tar deg selv så høytidelig.Klem:)

Inger Bonde sa...

Du er simpelthen så sød :o)