lørdag 26. februar 2011

Fotokalender 2011 FEBRUAR

Fotokalender 2011 logo Da nærmer vi oss slutten på februar og jeg legger ut listen dere kan sette dere på med denne månedens kalender bilde. Det kom inn 51 bidrag forrige måned og det var over all forventning. Veldig bra! Jeg lar likevel linklisten for januar stå åpen en stund til, slik at dere som oppdager denne fotoutfordringen først nå, har mulighet til å være med med bilder fra årets første måned også.

Reglene her er enkle: I slutten av hver måneden lager jeg et innlegg slik som dette og der dere kan være med ved å vise et bilde fra måneden som ha gått. Bildet kan gjerne være typisk for hvordan måneden har vært der du bor sånn værmessig, eller om det har vært en spesiell begivenhet for dere.. Når året nærmer seg slutten vil jo hver og en av oss ha 12 bilder som vi kan lage våre egne fotokalendere av og gi bort som gaver til familie og venner om vi vil.. Bilde må være ditt eget eller du må ha tillatelse av den som har tatt det til å bruke det.

Tips: Mange av dere har hatt problemer med å velge det ene bildet dere vil skal representere den måneden det gjelder. Gjør da som Huldra, lag et collage med de bildene du vil ha med. Et collage blir jo ett bilde;)

FEBRUARFebruar

Mitt bidrag for februar. Solnedgang på fjellet. Bildet er tatt i midten av måneden da det var veldig merkbart at det er blitt lysere om kveldene. Jeg kunne gå tur med Jølle over fjellet bak her jeg bor selv etter at solen var gått ned og det helt uten å bruke hodelykt!

Sett ditt februar innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne måneds innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)


34 kommentarer:

Bare Mio sa...

Fantastisk flott februarbilde du har valgt!
Ha en fortsatt fin helg.
Klem

Koh-I-Noor sa...

Uh sådan en kalender vil jeg også gerne have, så jeg skynder mig tilbage til januar også. Tak for udfordringen og fordi du lader januar være åben lidt endnu :)

AnneKa sa...

Nydelig!!

Maria Berg sa...

Hoppas det inget gör att det är samma bild som till Himmelsk men det är den jag vill ha som Februari bild. Naturen är så himla vacker - älskar när det är blå himmel! MB

naturglede/Randi Lind sa...

Så artig påfunn, men jeg har ikke oppdaget det før nå??? Da må det jobbes litt her, for januar må da også med. Klemsiklem:)

Vilt og vakkert sa...

Heisann!


Fint at du minner oss på det!
Skal finne fram et bilde ;:OD)
Ditt er helt fantastisk...

naturglede/Randi Lind sa...

Sånn, nå er jeg med her også! Du hadde et utrolig vakkert bilde Petunia! Nyt dagen.

Birgitta - foto CHIP sa...

Vilken vacker kvällsbild - helt underbara färger!

Sigrid sa...

Flott bilde, nydelige farger! Det er så deilig tid nå fremover. Dagene er lengre, og kveldene er lysere.

Ha en flott søndag videre

Monica o Jacob sa...

Vilken fin vinterhimmel;-)
Ha en skön söndagkväll;-)

frk ma sa...

Hei! Åja, blir med på kalenderen, hele året forhåpentligvis :) Er i tenkeboksen enda mht hvilket bilde som skal få være februar. Ditt var aldeles nydelig!!

Berliner brosten sa...

Uuup, undskyld - der havde jeg vist lige lagt forkert link ind. Men nu skulle det være iorden.

Ellen sa...

Utroligt flot foto til dit februarbidrag til kalenderen.
Tak fordi du mindede mig om det :-)

Anette sa...

Smukt februar billede :) Jeg havde skam husket det :P God søndag.

Leonora sa...

Jeg er med, og forhåpentligvis tilbake i bloggverden etter en utrolig travel måned :-) Nydelig bilde du har her, ja det er såååå deilig å se at ettermiddagene blir lysere og lysere. Snart er det vår :-)))) Ha en fortsatt fin søndag!

REJEN sa...

Smukt billede for februar, og ja man kan mærke at det er blevet lysere..;-D

Joop Zand sa...

BEAUTIFUL Calendar,
my compliments Leonora.

greetings, Joop

Marias Teater sa...

Vakkert bilde for februar, Petunia!

Laila -Karin sa...

Nydelig bilde diott for februar.
Det var så deilige farger i det.
Ønsker deg en fin ny start på uken.
Klem

Milla sa...

Tack för att du påminde mig ;0)

Vestlandsjenta! sa...

Et virkelig nydelig bilde!! :)

Takker så masse for koselig kommentar hos meg! Skulle vel egentlig ikke ha noe fugletema i kalenderen, det bare ble sånn denne gangen.. hehe! Får se om jeg ikke får noe "ufuglete" neste mnd!! :)

Tja, aner faktisk ikke når jeg kan kaste krykkene for har egentlig ikke gjort noe skade på foten, den er bare innmari vond hele tiden og vi finner ikke helt ut hvorfor.. :( Så blir sendt fra ene spesialist til andre...

Elisabeth sa...

En mycket vacker bild i blålila ton. Härligt!!

Huldra sa...

Vakkert bilde! :)

Takk for at du tipset om collage, så det ble "lovlig". Da er mitt birdag også klart, og jeg gleder meg stort til å gå gjennom alles. Denne utfordringen er virkelig herlig Petunia!
-Og ja, jeg har sett den skjønne hunden deres også. Verdens beste venner! :)

Fies notiser sa...

Takk for at du tipet meg :-) Jeg er selvsagt med i februar også, med min snøvask! Klem

Bestemor Drillo sa...

Et riktig blåtime bilde!
Vakkert og typisk februar!

Jorunns hage og hobby sa...

Nydelig bilde fra solnedgang på fjellet!
Koselig å få være med på her!
klem

marianne Sa sa...

Selvfølgelig er jeg med.

Hvor er dit billede smukt - man får lyst til at røre ved himlen.

Pysselfarmor sa...

Tänk om det vore en diamant som låg där ;-)

Mona sa...

Åh, så vackert! Naturen är fantastisk. Mycket snyggt fotat.

nr14 sa...

Da var mitt februarbilde på plass:) Morsomt at du har dratt igang dette. Jakten på bilde for mars starter idag:)

Småbyliv sa...

Da er endelig(!) jeg med i februar også! Bare å henge i stroppen nå i mars :o))

Strålende helg til deg!

Irene sa...

Der kome endelig mitt innlegg på plass også! Mange flotte bidrag, også ditt Petunia! Et artig prosjekt. Gleder meg til fortsettelsen og til de bildene jeg skal ta!

Malys krok sa...

Bildet ditt er utrolig vakkert! Blir nok flott å ha på veggen i en måned til neste år! Tusen takk for hyggelig hilsen! -Margit-

Helle K. sa...

Ups - jeg havde nær glemt, at billeder til februar skal op inden den 1. april.