fredag 18. februar 2011

HIMMELSK # 23

Himmelsk logo Fredag!! Mer er det vel ikke til å si om den saken! Det er bare til å nyte! Nyte kan dere også gjøre med alle de flotte himmelske bidragene som er med hver uke! 72 stykker skrev seg på listen forrige runde og det er så bra!! Slår vi rekorden denne uken?? Fortell gjerne deres bloggvenner om:Logo himmelsk 3279702626_98640fd415_b[1] Grått og trist her i min kant av verden for tiden. Vinteren vil ikke slippe taket, men det er kanskje ikke så rart når vi bare skriver februar. Bildet er tatt et lite stykke fra huset mitt og vottene… De er de beste som finnes!

Sett ditt himmelske innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)



Jeg kommer rundt på besøk til dere alle sammen i løpet av helgen, men inntil da;

Ha en himmelsk fin helg!

44 kommentarer:

Petunia sa...

Lyst til å være med på “HIMMELSK?? Reglene er veldig enkle! Hver fredag legger jeg ut et innlegg på bloggen min med temaet HIMMELSK. Her kan dere sette dere på en linkliste med bilder og innlegg på deres egne blogger. Bildene må ha noe med himmelen å gjøre enten det er en nydelig solnedgang, utsiktsbilde med blå himmel, regnværsskyer, skyer med rare fasonger, fugler, fly, luftballonger… Ja, det er uante muligheter! Bruk øynene, bruk fantasien, BRUK KAMERA og vær kreative!! For hjelp til å bruke linktjenesten, INLINKZ, se HER. Hvordan man linker dirkete til et bestemt innlegg, kan du lære HER

Fies notiser sa...

God morgen Petunia :-)
Ja vet du, jeg satt akkurat og la inn et nytt bilde på en revidert bloggpost - voila - det er jo en himmel jo!!!
Om natten, riktignok, men himmel er himmel...
Kult bilde du har selv denne gangen også - dagene er jo noen gang grå...
Ha en strålende fredag!

Monica o Jacob sa...

Vilka fina vantar, även det grå kan vara fint;-)
Ha en skön helg/Kram

Margrethe sa...

Godmorgen Petunia :)
Dejligt himmelsk billede af vanter på skitur ;)
God weekend.

Rimkogeren sa...

Ja, den vinter, gid den ville tage ski på og forsvinde.

Malys krok sa...

Flotte votter du har! Sto i stil til det andre grå, men bildet var fint uansett farger! Du finner stadig på noe som gjør "det lille ekstra" på bildene dine! Ønsker deg en god helg! -Margit-

Sommertid sa...

Grå dager har sin sjarm...de også, særlig når du kan vise frem slike fine votter. Strikker noen lignende nå jeg..mitt første par !.
Det går mot lysere tider og våren..vi må bare vente enda litt.
Go fredag og helg :)

Fies notiser sa...

Usj, nå lenket jeg feil igjen, Petunia.
Får du fikset det i administrasjonen av verktøyet?
"Galleriet" mitt ligger som vanlig her:
http://www.fiesnotiser.no/p/utvalgte-foto.html
Forøvrig gjør det kanskje ikke så mye, man ser jo bildet på begge plassene... Hva tror du?
HS

Mandy Lou sa...

Bildet ditt er kjempefint. Vottene ser veldig gode ut. De gjorde jo også bildet enda flottere.
Ha ei super helg!

Inge sa...

Dejlige varme vintervanter.. og en god weekend til dig. :-)

Bekka sa...

Så moro at vi blir flere og flere som deltar på Himmelsk!
Flott bilde du viser her - de vottene dine var kjempefine :)
Ha en fin fredag og helg!
Klem fra Bekka

Bare Linda... sa...

Rett og slett et utrolig koselig bilde! :)

Elisabeth sa...

Du har också gråväder, men din bild är mer lustfylld! Ha dé!

leirabestas sa...

God morgen:)da var mitt himmelske bidrag lagt inn denne fredagen også,ønsker deg en fantastisk flott dag,så håper du får rekord på dei himmelske bidraga i dag da:))

adama sa...

Ser skylaget ligger tykk som en grøt ja!
God helg til deg!

Berit sa...

Ikke bare solskinn, men overskyet er greit det også så lenge det ikke kommer nedbør fra de skyene... Her har den snødd i over et døgn i strekk, så vi skal kose oss med snømåking i dag! God helg til deg:)

SoF sa...

Superfin bild tagen av dig Petunia. Gillar gråskalan och de vackra tumvantarna i förgrunden.
Snyggt!

Önskar dig en riktigt glad och skön helg!

Kristine sa...

For et koselig bilde du viser oss i dag, Petunia. Får en god "turfølelse" når jeg ser det.
:0)

Randi's Tanker sa...

Himmelsk flotte votter og jeg er sikker på at de varmer godt. Det trenger vi, så absolutt. Her daler snøen på nytt i dag og vinteren vil ikke gi seg. Derfor bidrar jeg med lengsel...

Ønsker deg en himmelsk flott helg!

TorAa sa...

Himmelsk varme votter for norsk vintervær

Anette sa...

Dejige - men fremfor alt varme - vanter til en kold vinter. God weekend :)

bodil sa...

Hei.Nydelig bilde.Vottene var jo kjempe fine å.Fikk lyst til å gå på ski.Håper det blir en tur neste uke når vi kommer på hytta.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Skautrollet sa...

Det så himmelsk ut; med snø, ski og nesten helt tova selbuvotter. Jeg skjønner godt at du er glad i de vottene. Her er det også helt himmelsk fredag; helg, lasagne, beina høyt og litt godis til kvelden. Gullrekka er også en fredagsfavoritt hos meg.

Erik "Semlan" sa...

Gillar ditt foto med vantarna på stavarna i förgrunden. Ser snyggt ut, även om det är grått. Var du "på tur"?
Solen sken idag, ändå så snöade det. Fick tyvärr inga snygga foton på det.

Fies notiser sa...

Tusen takk for teknisk opplæring :-)
Du er vel en engel!

Milla sa...

Jag undrar om det är du som har något fel när du ska titta. För 11 stycken har varit in på mitt himmelst och kollat och de har INTE haft några problem. Länken är iaf...http://millasblogg.mcederholm.com/#category38.

Irene sa...

En liten hilsen helt på tampen av min ferie ... måtte jo innom før vi pakker ned macen! Bildet ditt er en sterk kontrast til det som jeg har opplevd i det siste. Hyggelig selv om det sikkert skiller 40 grader. Skiturene venter på oss, det er nok av vinter hjemme en god stund fremover. Gleder meg faktisk litt!

Ha en riktig god helg! Irene

Magical Mystical Teacher sa...

Those mittens look so lonely and so cold!

Inger-M sa...

Forstår godt at du trives med vottene dine :-) Er de selvstrikket? Kjempefint bilde!

Kicki sa...

Rolig bild Petunia och tävlingen din är ett ljus i tillvaron.Jättekul!!!
//Kicki

Huldra sa...

Så koselig bilde! Fullt ut vinter med deilige votter ja. :)

Svarer litt både her og der jeg, så er jeg sikker. Har jo så lett for å hoppe til neste innlegg og glemme meg bort.. ;)

Tusen takk for gode ord til kalenderbildet mitt. :) Var litt spent på om det var "lov" å lage collage, men jeg klarer bare ikke velge et bilde av gangen. Med en collage kan jeg ta med favorittene for den måneden, og vil da til slutt få en kalender jeg kan skrive ut.

Joda, dronningen er vår- dvs. Råtassen min sin. Vi har liksom "hver vår", og BC-mixen i headeren i bloggen min er "min". Er like glad i begge to, så ditt og mitt blir vårt. Et enklere svar blir; Ja, hun er min. ;)

MS Nesnakroken sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Grønn fryd hos Monique - sa...

Hjertelig takk for hyggelig kommentar og artige utfordringer!

Med kjæleik til livet sa...

tjo hoooo..... da har eg linka ;)
sletter du den andre ?

nei på dette fjettet har eg ikkje vært - men drømmen er jo der ....
lyst til å vere med ;)
smil fra monika

ps... fine bilder du har - som vanlig

Pysselfarmor sa...

Alltså alltså vad ska jag säga?!?!

Båda utsikterna (vantarna och vyn) är underbart vackra!
Du vet - jag stickar mycket!

Siv A Haugen sa...

Så mange fine bilder!!! Hvordan fungerer dette med himmelsk og mandagstema?? Er det noe tidsfrist, eller skal "linkene leveres" samme dag som innlegget legges ut??

AnneKa sa...

Grått kan også være himmelsk flott:)) Så ut til å være noen supre votter det der. Viktig med gode varme votter for tiden. Ha en riktig fin helg!!

Gunsside sa...

Grått er "flått", Lekre varme votter ;)
Ha en flott helg - så får vi håpe at solen titter frem igjen ;)

Melusine sa...

Grått og trist kanskje, men hva gjør det når du kommer med et slikt kreativt bilde! Well done!

Ha en fin lørdag,
takk for besøk hos meg.
Ja, jeg synes det er fint at fjortenåringen interesserer seg for fotografering :)

NatureFootstep sa...

ja vantarna behövs fortfarande. Särskilt när det är klart väder.

Marias Teater sa...

Fantastisk komposisjon - superbilde - det er ikke bare de vottene som er så fine - men helheten!

Koselig koselig sa...

Himmelsk bilde og himmelsk deilige vanter skal man ha ja!!! Masse fine himmelske bilder har jeg sett på nå :)

Dere er flinke alle sammen !!! :)

Qehenne sa...

Oi så flink du er som har testet ut skiene. Det har ikke jeg fått gjort enda, hmm se om jeg kan få meg en tur til uken. Du er også heldig som har skiterrenget rett på utsiden av huset :-)

sigrid sa...

Endeleg fekk eg tid til eit nytt Himmelsk bidrag. Flott komponert bilde :-)

Ha vakker veke!