mandag 14. februar 2011

Romantisk mandagstema

Mandagstema ny logo Mandag og alle hjerters dag!! Mange vil mene at dette er enda en tullete ting vi har adoptert fra Amerika og kun for at handelsstanden er ute etter pengene våre. Andre synes at dette er kjemperomantisk og gleder seg til å få både blomster og kort fra sin kjære. Jeg er nok av dem som synes at det er litt påtatt å ha en slik dag da man ”må” bevise for verden at man er glad i noen.. Det går jo an å vise det de 364 andre dagene i året også. Det er mye hyggeligere å bli overrasket med en bukett en dag du absolutt ikke forventer det;) Jeg har sett på meg selv som lite romantisk, men på mine gamle dager har jeg måtte bite det i meg flere ganger. Jeg har tatt til tårene flere ganger av tåpelige romantiske filmer og elsker slutten av filmen ”Serendipity” der hovedpersonene endelig finner hverandre etter mye klabb og babb…. Siden vi har brukt ordet hjerte for litt siden, er mandagstemaordet denne dagen:

ROMANTISK

Hva synes du er romantisk?? Har du opplevd noe veldig romantisk? Har du bilder fra et sted du synes er det mest romantiske stedet på jord?? Har du noen gang fått et kort som oser av romantikk?? Hva er det mest romantiske som kan skje deg??Kyss meg på mandag Et kyss fra sin kjære midt på en mandag er da ganske romantisk, er det ikke?? Romatikken blomstret i alle fall mellom dette Dompapparet!! Kyss meg på mandag!!!

Ønsker du å bli med på Mandagstema og lurer på hva dette går ut på? Les dette innlegget HER.

Sett ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)


33 kommentarer:

REJEN sa...

Jo det er da vældig romantisk og sødt billede...God mandag..

Småbyliv sa...

Et skikkelig romantisk blinkskudd. Her har du vært rene paparazzien ;o))

Monica o Jacob sa...

Vad söta dom var herr o fru domherre;-)
Ha en skön måndag;-)

Camilla (Rantis) sa...

önskar dig en trevlig Alla Hjärtans Dag ♥♥♥ och passar på att tacka dig för att du håller i denna fotoutmaning så bra. Tack!

Marie sa...

Härlig bild med romantik i skogen :-)

Pialotta sa...

Underbar bild på romantik :)
jag får se vad jag hittar på under dagen.. Ett hjärta till dig på denna Alla Hjärtans dag som håller igång våra tankar och fingrar:)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

For et herlig bilde!
Alle mandager burde være romantiske... :) Ha en flott dag.

Siv sa...

For et søtt og romantisk bilde.
Ønsker deg en flott alle hjerters dag !!
Klem fra Siv

Kristine sa...

Nå satte du meg på en ufattelig vanskelig oppgave, Petunia! *Hytter med kjevla* ;0)

Resultatet ble så som så, altså...

Men du? Det var da et aldeles nyyydelig foto du hadde valgt deg til romantisk mandagstema. Helt herlig! <3

Kerstin sa...

Underbar bild. Önskar dig en härlig Alla hjärtans dag.

Nattsyrran sa...

Fantastiskt vacker bild!! Vilken fullträff=) Ha en underbar dag!!

Madame sa...

Sikke et dejligt billede - ha' en fin mandag, Petunia!

Birgitta - foto CHIP sa...

Vilken bild Petunia!!!!!!!!
Den skulle jag nog göra tavla av :)

Malys krok sa...

Fantastisk flott bilde! Du var det i rette øyeblikk! Eller kanskje du var der lenge, før dette ROMANTISKE øyeblikket kom?! -Margit-

Jessica sa...

Næmmen, så koselig bilde :)

Ha en fin dag!

Villblomsten sa...

SÅ mange flotte bilder !! :-)

Kicki sa...

Åååh en sån fin bild Petunia.Tänk att få fånga ett sådant ögonblick.

Sinna sa...

Åh en så fantastiskt fin bild. Oerhört romantisk
Sinna

Anette sa...

Skønt billede af fuglene ;)

Rantamor sa...

Oj så gulligt och romantiskt.
Och passar bra en dag som denna när vi ska vara lite romantiska mot varann.

Ha en finfin dag...

Inge sa...

Dejligt og romantisk billede af de to småfugle.. selv om jeg nu ikke tror de tænker romantik.. :-)

annemarie sa...

Herlig bilde av fuglene. Takk for hyggelig hilsen. Ønsker deg en fin kveld!

naturglede/Randi Lind sa...

For et nusselig par, og i rødt i anledning dagen. Ønsker deg en glad kveld:)

regnbuesting.net sa...

Du er så herlig du Petunia! Det er ikke alle forunt å klare å fange et motiv som dette. Gratulerer til Jølle forresten :-)

Beate sa...

Hei!
For et blinkskudd av dompappan;)
Det oser av romantikk her hos deg i dag!
Klem fra Beate

Pysselfarmor sa...

Jag skulle gärna vilja veta av en ornitolog varför de gör så och vad som händer "inuti" dem...en fantastisk bild som förmedlar välig ömhet.

Mona sa...

Vackert förälskat par! Härlig bild.

Annelie sa...

Din fåglar är bara såååå söta! Och tack för fin kommentar Petunia!

Vilt og vakkert sa...

Heisann!


Sååååå nusselig, Petunia ;:OD)

Nanne sa...

Koslig å se at romantikken hører til i alle "lag". For meg ble utfordringen virkelig en utfordring. Vel, det for stå til......

frk ma sa...

Sååå søte! Fantastisk at du har klart å fange et slikt øyeblikk:)

Irene sa...

Et romantisk blinkskudd .... så søte de er!

Jeg postet ukens tema langt på overtid, men jeg er fremdeles på ferie og det var egentlig ikke meningen jeg skulle delta før jeg kom hjem igjen. Men med temaet romantisk, måtte jeg bare!

Mer romantisk kommer i "himmelsk"

Klem fra Irene

Birgitta - foto CHIP sa...

Vilken vacker Petunia där i mitten! Den måste vara förädlad med omsorg :)