onsdag 16. mars 2011

Datanerd, jeg??

Datanerd jeg

Nei, hvordan kan du påstå noe slikt??

19 kommentarer:

Koh-I-Noor sa...

Ha ha ha!
Har du ikke tålmodighed til at indlæse hver side af gangen, siden du må have tre sider åbne af gangen?

Det er da sødt :)

P.S. Jeg er ikke nørd. Jeg multitasker!

hobbyvimsa sa...

Ha ha!!Den var fin:)

Ha en herlig kveld!!

Klem Linda:=)

sigrid sa...

;-)

Sommertid sa...

Da er du iallefall ikke i beit om en skulle slutte å virke...verre er det om hastigheten/nettet slutter å virke...

Ha ei fin datakveld videre :)

Petrine sa...

Nei, koffor skulle du vere det :))) Haha !

I går først oppdaga eg at maskina mi ikkje hadde Windows 7 lenger men hadde gått tilbake til Vista. Ilte til Elkjøp og la maskina på disken og sintesnakka ei stund til ein datakvalp. Han tok imot maskina mi og sa at han straks skulle hjelpe meg å innstallere Windows 7 igjen.
Eg har ikkje godt av slikt ! Eg er like desperat etter at maskina mi skal virke skikkelig som eg var desperat etter røyk då eg røykte. Eg fekk igjen maskina ein liten time etter. Snill gutt !! Hyggelig var han også. Sjølv etter at eg ikkje ville betale for det også. "Du er ein knupp", sa eg og vinka og gikk. I dag fekk eg trøbbel med å få mob.breb. til å virke. Men etter å ha roa ned ei oppkokt hjerne, kom eg på at eg kunne oppgradere det til W7. Då funka det. Og takk og pris for det. Eg synest eg såg den stakkars elkjøpguten stikke av i det han hadde sett meg i døra :) Datanerd du, eg er dataaddddikted !

Offa for ein lang kommentar!

Turid sa...

Hehe;)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Det er nok flere av oss som er litt hekta, uten å ville innrømme det. Men jeg har ikke så mye utstyr da ;)

Ha en nerdete kveld :)

Solstrålå sa...

Ser dette ja,,,,,,!Hi,hi1
Ja jeg har mye å lære når det gjelder data!!!.
Forstod at jeg hadde bommet på dette himmelsk innlegget mitt,men fant ikke ut hvordan jeg skulle slette det!
Vet hva jeg gjorde galt!
Men prøver igjen.
Goe klem fra Sol
Takk for koseli kommentar hos meg.

mona.z sa...

Hei, har nylig oppdaget bloggen din via blogggen til "Blomster i livets hage" Lagt meg til som følger hos deg og gleder meg til å lese mer i bloggen din. Himmelsk vakre bilder du har og så mange flotte innlegg til dette temaet. Skal prøve å sende inn et bilde selv, men som fersk blogger og "superkløne" ang. datatekniske ting på bloggen spørs det om jeg klarer det. Ser du har lagt ut "bruksanvisning", men jeg må nok ha det inn med dukkehusteskjeer;) Får se om det går, klem fra Mona

Linda sa...

Ha ha!!
Herlig!:)

Bjørg 47 sa...

Neida, 'nerd', hva er det ? Min datter bor i Strømmen, det er et stykke fra Skien, så det blir alltid overnatting. Der er det slik at vi sitter med hver vår PC, et glass rødvin eller kaffe, og småprater. Men nerder ???? Neida.

Mandy Lou sa...

Jøss, har du tre av dem ja! Føler meg skikkelig dum her nå som bare har EN laptop hjemme (og en gammel stasjonær som jeg nesten ikke bruker). Men med pc på jobben, blir det tre hos meg også hvis jeg legger godviljen til. ;) Artig bilde, Petunia! Ha en koselig dag!

Marias Teater sa...

Så bra du har ordnet deg! Jeg oppfatter deg heller som en blomst enn nerd!

Jennys fire vegger sa...

Heheheeeh, nei, hvordan kan noen finne på det? :-D

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Koselig koselig sa...

du slår fortsatt ikke meg.... jeg har to skjermer på jobben jeg ... ;)
En pc men to skjermer !!! *ler*

Gry sa...

Fikk meg til å tenke på eventyret om bjørnene som sov i sengene...!

Bare Mio sa...

Ha,ha, herlig!
Ha en fin torsdagskveld.
Klem

Mokkamaster sa...

Hehe..-nais ;))

Emerald Raptor sa...

Hm... da jeg telte etter kom jeg fram til at jeg og mannen har til sammen 8 operative pc-er hjemme...