onsdag 30. mars 2011

Fotokalender 2011 MARS

Fotokalender 2011  Logo[1] Da kan vi snart krysse ut enda en måned på kalenderen og det er tid for å legge ut listen for Fotokalender 2011/mars. Mars, ja… Hva skal vi si om den?! For min egen del, må jeg ærlig innrømme at det er en måned jeg ikke kommer til å savne så veldig. Den har vært lang, men jeg kan ikke beskylde mars for å være ensformig været tatt i betraktning. Den har inneholdt høst, vinter og noen få vårdager. Vinteren vil hvis ikke helt slippe taket… Men nå er det nok, nå vil vi ha april.. Men først må vi sette marsbildet på listen!

Har du lyst til å være med på Fotokalender 2011, så er det kort fortalt en månedlig utfordring her på bloggen min. I slutten av hver måneden lager jeg et innlegg slik som dette og der dere kan være med ved å vise et bilde fra måneden som ha gått. Bildet kan gjerne være typisk for hvordan måneden har vært der du bor sånn værmessig, eller om det har vært en spesiell begivenhet for dere.. Når året nærmer seg slutten vil jo hver og en av oss ha 12 bilder som vi kan lage våre egne fotokalendere av og gi bort som gaver til familie og venner om vi vil.. Bilde må være ditt eget eller du må ha tillatelse av den som har tatt det til å bruke det.

MARS

Svane 1Marsbildet mitt; SVANESJØEN! Jeg lar det bli et tegn på at våren er i anmarsj og at fuglene kommer tilbake.

Sett ditt mars bilde på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne måneds innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)


23 kommentarer:

Inge sa...

Det er et dejligt marts billede du har valgt.. Vi har masser af knopsvaner overalt, men sangsvanen har jeg ikke fanget endnu.

Anette sa...

Smukt martsbillede ;) Det er dejligt at foråret er lige om hjørnet :)

Petrine sa...

Herlige fugler og vakkert bilde:)

REJEN sa...

Dejligt billede af svanerne...Fint marts billede...

frk ma sa...

Så fine svaner, og veldig fint komponert!

marianne Sa sa...

Smukke svaner - de unge svaner har deres helt egen charme.

Miriam ツ sa...

Det er så flott det bilde der! Er så kjekt når man er ute på tur og møter på de vakre og fotogene svanene :)

Nå har jeg fått somla meg til å bli med på Fotokalenderen, så denne gang er det tre bilder fra meg :)

Bare Mio sa...

Vakkert bilde av nydelige fugler!
Ha en fin torsdag :O)

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Håper du lar jan og feb-ligge åpent for innspill litt til, så det er muligheter til å delta for etternølere.

Monica o Jacob sa...

Härlig vårbild på vackra fåglar, hos oss ligger våren efter i år men nu har i alla fall isen gått upp;-)

naturglede/Randi Lind sa...

For et utrolig vakkert bilde med klare farger. Det skal noe til å fange det akkurat sånn. Nydelig. Nå får jeg lete i mine marsgjemmer og se hva jeg finner:)

Jorunns hage og hobby sa...

Herlig bildet!
Nå er våren kommet!
Ha en fin Torsdag!

Bestemor Drillo sa...

For noen vakre fugler!
Svanebilder er så romantiske synes jeg!
Ha en himmelsk dag!

Malys krok sa...

Dette blir vel flott å se på! Vakre svaner! Og flott bilde! -Margit-

Ellen sa...

Hvor fin en familie - far, mor og to børn, vil jeg tro :-)
Dejligt billede.

Gunsside sa...

Der har du fanget en flott svanefamilie, nydelig bidrag til marskalender ;))

Maria Berg sa...

Tänk att det även finns svarta svarnar - dessa barn är kanske en korsning.... MB

Småbyliv sa...

Digger bildet ditt - det minner meg om sommerferie på Sørlandet ;o))

garnkurven sa...

Nydelig... Snart blir ungene jaget, for at foreldrene kan komme med et nytt kull.

Elisabeth sa...

En härlig bild! Mycket framtid i den!

Leonora sa...

Huff, nå endte jeg nesten opp med en kalender som manglet mars måned - jeg har glemt hele greia jeg. Men nå er mars på plass hos meg også :-)
Nydelig, nydelig bilde du har her Petunia!

Mona sa...

Vacker bild på svanfamiljen! Tänker på H.C. Andersens saga om "Den fula ankungen".

Irene sa...

Flott MARS bilde .... jeg fikk endelig postet mitt bidrag ... snart er APRIL over og burde vel begynne å tenke på hvilket jeg skal velge!