fredag 25. mars 2011

HIMMELSK # 28

Himmelsk logo Først av alt!! Tusen takk for til dere alle som deltok på Himmelsk forrige uke! Det blir en fin sum til Røde Kors til hjelp for de rammede i Japan! Takk skal dere ha! Man føler seg egentlig ganske hjelpeløs når man sitter her i det trygge nord og ser på det som har skjedd der nede. Kanskje det er en mager trøst, men det er i alle fall godt å gjøre noe..

Fredag igjen! Jeg synes ikke jeg skrivet annet enn; God mandag – fredag igjen! Ukene går så fort! Og etter hvert nå så tror jeg det vil dukke opp vårbilder rundt omkring på bloggene! Er ikke det herlig??Logo himmelskVaffeldag 1 25. mars! Den internasjonale vaffeldagen (International waffle day). Jeg synes det er greit å kombinere denne dagen med himmelsk fordi vafler er jo så himmelsk godt! Men bildet er natuligvis tatt i går og vaflene for lengst spist opp… Hva gjør vel det?? I dag trenger man ingen unnskyldning for å steke nye vafler!!

Sett ditt himmelske innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)


40 kommentarer:

Jan Halvard sa...

Flott å kunne få vise fram nok eit
fantastisk fotografi av
fjellet Ilimani og himmelen i Bolivia!


Takk for Himmelsk, Petunia!

Jan Halvard,
nordmann i La Paz, Bolivia
¡Buenos dias Bolivia!

Monica o Jacob sa...

Vilken härlig bild;-)
Eftersom jag dragit in på maten blir det ingen våffla för mej.
Ha en skön helg/Kram

Malys krok sa...

Visste ikke om denne vaffeldagen, men at vafler er godt,DET vet jeg! Trodde dine vafler var til fuglene! Så feil kan en ta! Artig vri på Himmelsk!
God helg til deg og dine! -Margit-

Jessica sa...

Nei, gikk jeg virkelig glipp av vaffeldagen? Jeg som har hatt lyst på vafler i lang tid, men har ikke fått rota meg til å lage det!

Jaja, god helg ;)

Maria Berg sa...

Ser verkligen himmelskt gott ut. Hoppas även fåglaran tyckte det.
Sänder även hjärtan tillbaka till dig som alltid har tid att jobba på dina blogg och dina utmaningar.
MB

Millemilla sa...

Tøft bilde!
God vaffel dag!!

Sommertid sa...

Mmmm..vaffler er himmelsk godt, det kan jeg skrive under på...og for et morsomt bilde med himmelsk vri.
Go fredda og go helg :)

sigrid sa...

tøft bilete!
vaffeldag ja, ikkje dumt ;-)

Nyt helga!

Mandy Lou sa...

Så morsomt å henge opp vaflene på den måten! Spørs om man må fram med vaffeljernet til kvelds. He he!
Ha en fin vaffeldag!

naturglede/Randi Lind sa...

Noe så stilig! Jeg hørte det i går at det var vaffeldag idag, men det hadde jeg helt glemt igjen. Takk for påminnelsen. Du ga fra deg en smilende herlig innlegg her. Nyt dagen med eller uten vafler!

marianne Sa sa...

Kendte ikke til den internationale vaffeldag, men vil da helt sikkert fejre den.

God vaffeldag og god weekend til dig.

Irene sa...

For en artig vri på din "himmelsk" Petunia!

Den internasjonale vaffeldagen, hvor kom den fra? Hørte om den først for noen dager siden! Morsdag, farsdag, valentinesdag, fastelvenssøndag, kvinnedag, mannsdag (har sikkert glemt flere andre) og nå også vaffeldag! Men for all del, vafler er kjempegodt! med rømme og syltetøy eller brunost!

Men nå er det frokost her, litt senere enn vanlig siden jeg har fri i dag!

God helg!

Bekka sa...

Så stilig! Vafler er både himmelsk godt, og som du viser her - veldig dekorativ og kan brukes til så mangt! Ønsker deg en god helg :)
Klem fra Bekka

Bare Mio sa...

Stilig!
Og vafler er himmelsk godt!
Ha en fin helg :O)

Mokkamaster sa...

Hehehe..-strålende vaffel-bilde! Hvor tar du det fra!?
Ha en vaffel-go helg, og takk for at du orker drifte "himmelsk", som jeg har blitt så glad i :)

Rimkogeren sa...

Vaffeldagen kender vi ikke her i Danmark, men pandekagedagen 8/3 er ret populær.
Er det ikke underligt, at gode kager ikke er nær så holdbare som dårlige?

Fotokarusellen sa...

Artig. Et flott bidrag. Bravo!
God helg.

Hakrilas sa...

Kjempefint bilde!:) Kreativt å henge opp vaflene på den måten!:)

Ønsker deg en kjempefin fredag, og god helg!:)

Lifecruiser Photo Playground sa...

Oj! Vilken utsikt... helt underbar - och du är så påhittig jämt, detta med våffelhjärtan var ju en helt enkelt suverän idé!

Ha en mysig helg. Här vände det varma vårvädret dom lovade förut i veckan och försvann igen, men snart så.....

Petrine sa...

Artig og himmelsk bilde, Petunia. Visste ikkje at det var noko som heitte vaffeldag, eg. Men det var no vaffal artig !

Var det vaffelfuglen som hadde ete dei, sa du ?

Ha en fin vaffeldag! Og ei god helg :)

Inge sa...

Sikke et dejligt udsigsbillede.. Mon ikke fuglene er glade for vaffeldagen. :-)

Elisabeth sa...

Fantasifull, kreativ bild!
Ha dé!

Inger-M sa...

Himmelsk yummy! God helg!

Jorunns hage og hobby sa...

Så kreativ du er!
Herlig bilde!
God Helg!:)

Anki Nilsson sa...

Hej här kommer jag och tänkte delta med en bild för första gången. Önskar en trevlig helg

Kramiz Anki

Bestemor Drillo sa...

Må erkjenne at jeg glemte hele Himmelsk i dag, men kommer sterkere tilbake nå hodet er på plass igjen!
Ble sulten og kaffetørst av bildet ditt! Klem fra meg!

Leonora sa...

For et herlig bilde Petunia, der bor det nok en vaffelelsker ja :-) Ønsker deg en god helg!

Mors Hjertekurv sa...

Så morro og kreativt kommet på . Ja vaffler er himmelsk godt :D Onsdag er vaffel dag her i huset .. Og lillebror passer på at vi husker det .

Berit sa...

Hjertlig og flott! Det er mulig jeg har dratt mitt bidrag til himmels litt for langt denne gangen, så du må gjerne si i fra om du synes det helst bør være litt mere et "fotoinnlegg" og ikke riktig så mye utenomsurr... Uansett: god helg til deg og gjengen ;)

Berit sa...

Ok, bare en liten korrigering: jeg mener ikke å ha dratt bidraget for langt til himmels- jeg mente egentlig at bidraget til "HImmelsk" ble litt på sida... nu vel...

Turid sa...

Hihi..må le av dine kreative påfunn Petunia..:)))
Herlig "vaffeltre"! Tipper de var knallgode!
Tror jeg må finne ut hvor du bor, så jeg kan komme gå på "slang" neste år:)

Helgeklem fra Turid;)

Mitt eget krypin sa...

Nu är jag med igen efter långt uppehåll,då som munamaj.
Tjusig bild med tre hjärtan :-)

Melusine sa...

Vaff[el]onoe! Internasjonal vaffeldag? Aldri hørt om, men neimen om jeg skal la den dagen gå meg hus forbi neste gang - vaffler er som du sier himmelsk godt :)

NatureFootstep sa...

våffeldagen,.... det har jag glömt :( Kul bild.

hauge52 sa...

Neste måned er den Internasjonale Fugleskremseldagen:
http://wp.me/pYtns-xC

Anette sa...

Tænk findes der noget der hedder international vaffeldag? Så lærte jeg det - nu fik jeg helt lyst til vafler ;-) God lørdag.

Marias Teater sa...

Takk for flott naturbilde med vaffelvri! Og takk for varme ord også!

Miriam ツ sa...

Herlig bilde, Petunia!

TorAa sa...

Hurra for den store vaffeldagen.
Flott og kreativt bilde;-)

Vilt og vakkert sa...

Heisann1

har bare hatt så mye å tenke på at jeg glemte å lenke, nå er det gjort fra Bratislava.... og et nytt himmelsk bilde ligger klart!

Vafler er verdens beste turmat - go' tur ;:OD)