tirsdag 15. mars 2011

Skjema for folk i farta

P1060258 Jeg falt helt for systemet eldstemann har laget til på jobben. Når det koker, gjelder det å ta tingene i riktig rekkefølge. Båsene er inndelt blant annet for ting som må gjøres i dag, i morgen/overmorgen og en vakker dag!!! Det var den “en vakker dag” som fikk meg til å smile og tenke på at dette faktisk er en god idé for alle.  I en travel hverdag, gjelder det jo å prioritere:)

Her har jeg spart deg for tid ved å lage et skjema du kan printe ut og som det gjør det lettere å planlegge dagene fremover;)

I DAG

I MORGEN

NESTE UKE

EN VAKKER DAG

       
       
       
       
       
       
       
       
       

22 kommentarer:

Koselig koselig sa...

hahaha veldig bra *ler*

Turid sa...

Hehe..jeg elsker skjemaer:)))

Bjørg 47 sa...

Likte spesielt siste kolonne !!!!!

sigrid sa...

Hærleg!
skal innføre det på jobb i morgon den dag...
Redd det bunken for ein vakker dag vert STOOOOR!!!

God natt klem :-)

Inger-M sa...

For en skjema- og listefreak er jo dette himmelsk :-))

JM sa...

Jeg tror jeg hadde fyllt den siste kolonnen veldig fort x)
Men jeg likte skjemaet! Liker å lage skjemaer osv, men klarer aldri følge dem :)

Sommertid sa...

Skjemaer er bra, men å følge dem er verre. Like siste kolonne veldig godt..skulle vært flere av slike ;)

Hverdagslivet sa...

Kjempe god idè!! Laget en arbeidsliste sammen med familien for noen år siden,hvor vi alle satte oss ned sammen og skrev hvem som skulle gjøre hva de forskjellige dagene, det varte ikke mer enn 2 dager så var det glemt... Som Sigrid lenger her oppe sier har nok rubrikken for "en vakker dag" lett for å bli fyllt opp hi hi.

Linda sa...

Haha..et flott skjema! :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Joda, her er det muligheter også for oss som er litt flinke til å utsette ting. Det liker jeg ;)
Strålende sol, masse snø og -11 gr på Toten i dag. Med andre ord: lenge til vår...

naturglede/Randi Lind sa...

For en utrolig god ide! Dette var et virkelig "brukandes" skjema. Tenk på alle de skjemaene vi til stadighet fyller ut, som jeg i hvertfall synes har liten mening! Tusen hjertelig takk for ideen. :D

Tromsøjente på 39 sa...

Hehe, hærlig :)
Tror faktisk jeg kunne klart meg med den siste :D

Gry sa...

Kjempe!

anne - moseplassen sa...

Det beste med "en vakker dag" er at det også kan være nettopp det man gjør en dag man er kjei og lei og trenger noe litt mer festlig å gjøre enn det som haster mest i hele verden.
Og vips ble det en vakker dag :)

Malys krok sa...

Bra å se at det er flere som velger den " vakre dagen". -Margit-

Anne sa...

:-)))) søt du ja, og ikke minst Bulle!!

RuneE sa...

Jeg holder meg til høyre kolonne ...

Marias Teater sa...

Skjema er flott men jeg ville også utvide "en vakker dag"-kolonnen...

Bea sa...

Tusen takk for idéen! Den trengte eg :)))

Ha ei fin helg!

Jennys fire vegger sa...

Hehe, så stilig! :-D Takk for skjemaet!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Veronika sa...

Posten en vakker dag var helt etter min smak- toppers skjema;) God helg!!!

Jon Lahlum sa...

Klassikeren på min jobb er tre inn-bokser med teksten: Haster, haster veldig og haster ikke lenger.