mandag 14. mars 2011

Smilende Mandagstema

Mandagstema ny logo I skrivende stund (søndag kveld) laver snøen ned her i Bergen og jeg bestemte meg for å vente med det temaet jeg hadde planlagt for denne ukens Mandagstema og heller bruke et annet ord… Jeg trenger virkelig glade bilder, bilder som får meg til å trekke på smilebåndet, bilder som gir gode følelser.. Derfor blir ukens ord :

Smiley 2 SMILEY Smiley 2

Vis meg bilder av glade mennesker, smilende fjes, bilder som får deg i godt humør, vis meg morsomme dyrebilder eller noe annet artig du har tatt fotografier og som du vil sette et smilefjes ved når du skal beskrive det!!

Smiley Dette bildet av min yngste sønn, Bulle, får meg i godt humør!! Bildet er tatt i 1999 og selv etter så mange år og selv om jeg har sett på det så mange ganger, så bringer det smilet frem! Som baby var han en skikkelig “Smiley”!!

Ønsker du å bli med på Mandagstema og lurer på hva dette går ut på? Les dette innlegget HER.

Sett ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)


31 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Vilken härlig bild, man blir riktigt glad av den;-);-)
Ha en skön vecka;-)

Margrethe sa...

Hvor er det et dejligt billede. Det kan man jo kun blive i godt humør af, Petunia :D
God mandag til dig :)

Annelie sa...

Åh, vad glad man blir av din bild!
Ha en bra dag!

Rimkogeren sa...

Skønt tandløst smil :-)

naturglede/Randi Lind sa...

Herlige du for en vakker unge! Jeg smiler alt jeg kan her, til dagen, til deg og det fine bildet!

Inge sa...

Det er et dejligt smil fra en glad unge.. :-)

REJEN sa...

Herligt grin...;-D

Mia Folkmann sa...

Hej Petunia

Hvor er han dejlig; jeg kan sandelig godt forstå, at det billede gør dig i godt humør.

Jeg kom til at sætte forkert URL på mit bidrag, så nu er jeg både nr. 16 og 19. Er du rar at slette nr. 16... ;-)

bea's blog sa...

Hei Petunia,
hva en söt bilde!
Mine sönner var ogsa altid Smilies!
~.♥.~
Beatice

Pialotta sa...

Underbar bild.. ungars snilband kan verkligen roa oss vuxna:))))) Å tänk så lite som kan roa de små.. Kolla mitt videoklipp:))

Monica-Mokkamaster sa...

Dèt kan man kalle et smil..-herlig! :) ..for hva er vel bedre enn et barn som smiler med hele ansiktet og hele hjertet :)

Klem på en mandag fra Monica

Rantamor sa...

Vilken söt liten "gounge" och som du säger man blir på gott humör bara av att se på bilden.
Härligt.

Vilt og vakkert sa...

Heisann! Hvorfor ville ikke smilet mitt dukke opp da?
Ja, da får det bli en overraskelse hva jeg bidrar med!

Hjertegodt smil du viser Petunia. Ingen kan smile mer godt enn babyer! Har dere sett videoen på you tube... latteren smitter ;:OD)

http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk

GOD FORNØYELSE!

Mors Hjertekurv sa...

Det var et stort smil rett fra hjerte , både munn og øyne smilte så godt :D

Anette sa...

skønt billede af din søn ;)

Malys krok sa...

Skikkelig smilende, din lille Bulle! En herlig baby! -Margit-

Bare Mio sa...

Blir så glad når jeg ser dette bildet, herlig!
Ha en fin mandag.
Klem

Sinna sa...

Åhh så underbart skratt :-)
Man blir glad av att bara se bilden tänk om man fick höra skrattet också. Ljuvligt
Sinna

garnkurven sa...

Et herlig smil, det er nesten som en kan høre latteren. ;)

BP sa...

Är med för första gången. Det där tandlösa leendet av din son gör att jag inte bra ler utan skrattar:-)

Leena sa...

Helt oemotståndlig! En skön tannalös smile!

Qehenne sa...

Så herlig bilde! Fikk meg også til å smile. Unger er herlige :-)

BP sa...

Svar: Roligt att du skrev det där om flytande bananer. Det lärde jag mig - inte p g a att jag har glömt en i en väska - utan på Cyper ifjol. Efter 5 dagar i 35-gradig värme och liggandes i en fruktskå så... Så himla äckligt.
Kul att du gillar mitt bidrag, jag gillar att köra lite "annorlunda" då jag inte är ett fotoproffs så...

Mokomoko sa...

Beklager, det ble et vinterbilde til!! håper det får frem litt smil for det...

Turid sa...

Skikkelig herlig!
Klem;)

Pysselfarmor sa...

Åh vad jag blir glad av detta kluckande gurglande gladskratt!!!

Greyscale Territory sa...

That is a stunning smile of pure happiness and joy! Wonderful photo!

AnneKa sa...

Det var et skikkelig herlig bilde!!!
Har gått gjennom alle innleggene og sitter her med et bredt smil om munnen:)))

Leonora sa...

Herlig smilebilde, dette blir man i godt humør av :-) Hehe, Leon er ikke så glad i snø nei. Mest fordi han alltid får store klumper hengende i pelsen, det er mye ekstravekt å drasse på for en liten kropp :-) Ha en fin uke Petunia!

Birgitta - foto CHIP sa...

Ett oemotståndligt leende du bjuder på Petunia!
Lite sent inkommet bidrag men jag har varit sjuk men börjar komma tillbaka nu :)
Må så gott!

Melusine sa...

Herlig bilde!
Skjønner godt at dette får deg i godt humør :)

Takk for kommentar hos meg,
og du har helt rett i at katter forstår mye. Jeg har lært mine å sitte før de får mat, de lærte det veldig fort!