torsdag 28. april 2011

Fotokalender 2011 APRIL

Fotokalender_2011_logo_thumb[2][1] Jeg er jamen glad for alarmfunksjonen på mobilen min. Uten den, tror jeg at jeg hadde glemt hele Fotokalender 2011 denne måneden! For tror det eller ei, det har gått en måned siden vi la ut marsbilder… Nå er tid for blad nummer 4 i fotokalenderen…
April er min favorittmåned. For det første, så har jeg bursdag denne måneden. Jeg ble født på en solfylt fredag long, long time ago og på dagen min som var i påsken, fikk vi også skikkelig fint vær. For det andre så betyr april at det er slutt på vinteren, slutt på frost, snø og alt det andre som jeg ikke liker. Med andre ord; Jeg velger meg APRIL!!

Har du lyst til å være med på Fotokalender 2011, så er det kort fortalt en månedlig utfordring her på bloggen min. I slutten av hver måneden lager jeg et innlegg slik som dette og der dere kan være med ved å vise et bilde fra måneden som ha gått. Bildet kan gjerne være typisk for hvordan måneden har vært der du bor sånn værmessig, eller om det har vært en spesiell begivenhet for dere.. Når året nærmer seg slutten vil jo hver og en av oss ha 12 bilder som vi kan lage våre egne fotokalendere av og gi bort som gaver til familie og venner om vi vil.. Bilde må være ditt eget eller du må ha tillatelse av den som har tatt det til å bruke det.

APRIL

Kalender april

Sett ditt april bilde på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne måneds innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)




28 kommentarer:

Petrine sa...

Gratulerer så masse ! Ja, eg også velger meg April. Det var forresten overskrift på mitt aller første blogginnlegg !

Nydelig kalenderbilde ! Vakkert var det !

klem

Petrine sa...

Hei igjen, kjapp igjen eg :) Er det noke eg ikkje er så er det kjapp, men eg har bursdag i den 6.

klem

Jessica sa...

Gratulerer med dagen på etterskudd eller forskudd! April er min favoritt måned også. Det er så deilig at alle spor etter vinter er borte :)

Ha en fin kveld!

Inge sa...

Skønt billede.. April er en god måned at vælge sig.. :-) og tillykke med fødselsdagen.

Petunia sa...

Tusen takk for det!! Min burdag var de 23. april og ble feiret på terrassen med grilling!!

Malys krok sa...

Gratulerer med dagen din! Deilig måned å feire på! Vakkert bilde du har valgt!
Takk for hyggelig hilsen!
-Margit-

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Varselklokka på mobiltelefonen er en velsigning. Den hadde jeg vært "lost" uten. Men denne måneden hadde du ikke trengt den, for jeg var så på hugget at jeg hadde nok minnet deg på det, hvis det hadde gått så galt at du glemte det :D

God kveld. Været på Toten er fortsatt helt nydelig!

Gunsside sa...

Heisan og gratulerer med overstått ;)
oh`Yes April er favorittmåneden, det spirer og gror og fargene kommer frem igjen
- og ikke minst lys og varme ;))

Miriam ツ sa...

Huff, som tiden flyr. Livet flyr jo avsted :/ Nydelige tulipanen! Er så flott der de står og blomstrer rundt omkring :) Og de er SÅ fine å ta bilde av!

Mokomoko sa...

Vakkert og rent bilde. Et riktig så flott vårbilde.

Leovi sa...

An excellent treatment of light and shadows with a very poetic image.

Mona Sweden http://fotoentusiastenfotoblogg.blogg.se sa...

Grattis i efterskott! Det härliga med april är att nu finns det vackra färger ute att vila ögonen på.

Synnøve. sa...

Hei der.
Ser du har bursdag i april.
Gratulerer med vel overstått. Håper det blev en fin dag.

Vurderer om eg skulle väre med på denne fotokalendern. Men er ikke helt sikker på hvordan eg gjör det....
Får pröve. Blir det feil får du skrike ut :))
Klems Synnöve.

mona.z sa...

Vakkert bilde, tulipaner er absolutt favorittblomsten:) Tusen takk for alt det flotte du arrangerer på bloggen din, klem på deg;)

Irene sa...

Vakkert aprilbilde .... gule tulipaner forbinder jeg med både vår og påske! Godt valg :)

God helg!

Anette sa...

Skønt april billede du viser - og stort tillykke med fødselsdagen. April er en pragtfuld måned ;)

Viola sa...

Grattis i efterskott, var ju tvungen att vara med..vad trevligt, fann dig hos bloggvännen Synnevö, ha en fin helg, klem VIOLA

Pysselfarmor sa...

Lyser och värmer som en sol!

Ha en skön Valborg.

Leonora sa...

Oj, gratulerer så masse på etterskudd!!
Nydelig lys i bildet ditt, et flott foto av tulipanen. Kos deg videre med helgen!

Bestemor Drillo sa...

Den lyser som en sol den vakre blomsten, det er nok til ære for jubilanten!! Gratulerer til deg;)
Klem fra bestemor!

Ellen sa...

Gratulerer med fødselsdagen og den fine, påskegule tulipan, du fandt til månedens kalenderbillede :-)
Hvidt, gult og grønt er forårets farver, og april er en skøn måned.

Jorunns hage og hobby sa...

Gratulerer med vel overstått fødselsdag!
Vakkert bilde av en høyreis stolt gul tulipan!
God helg!

Jorunns Fotoglede

http://wwwmittindreogytreunivers.blogspot.com/2011/04/fotokalenderen-april.html

Iselin`s (20) sa...

Kjempe flott bilde:D

Elsa och Helena sa...

Oj,oj så jag krånglar till det! Ber om ursäkt för det. Nu har försökt på nytt...tyvärr kommer kommentarerna med i mitt inlägg. Om det inte ska vara så, ta bort mig bara:) Jag får nog inte till det på bättre sätt än så här!

Hälsar Helena

bente sa...

April i år har absolutt vært en høydare ja, ellers så pleier jeg å være mest glad i mai :-)

garnkurven sa...

Nydelig bilde Petunia. Jeg elsker tulipaner..

Elisabeth sa...

Härlig solgul tulpan du lagt in. för mig får det bli en blå skilla. Ha dé!

Marita sa...

Masse flotte bilder inne hos deg allerede!