fredag 15. april 2011

HIMMELSK # 31

Himmelsk logo Fredag før påske!! For mange betyr det lang ferie.. Også for meg!! Det skal bli godt og det ser ut som værprognosene ikke er så ille heller. Det eneste jeg håper på er at jeg skal komme meg ut på noen turer og få tatt en del bilder! Større planer for påsken har jeg ikke. Her blir det hjemmepåske og jeg har overhode ikke tenk å oppsøke snøen!! Den er jeg ferdig med!


Himmelsk vil gå som vanlig. Om dere ikke har mulighet for å være med fredag 22. april, så kan dere jo fortsatt sette dere på listen utover i uke 17. Er dere hjemme og kjeder dere, så kan dere jo fortelle andre bloggvenner om Himmelsk. Det er alltid kjekt med nye bloggere som titter innom og mange har jo ekstra god tid til å sette seg ned og blogge når man har langfri. Og til alle dere som reiser bort og ikke blir med neste uke; Jeg ønsker dere en himmelsk flott påske!


Logo himmelsk

Tåke


Tåken lå tykk over bebyggelsen nedenfor huset vårt en tidlig morgen. Himmelen bak, lyste rosa og ønsket solen god morgen! Det ble faktisk en fin dag!!



Sett ditt himmelske innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bildet for dette aktuelle innlegget. Takk:)



43 kommentarer:

Koh-I-Noor sa...

Hold da op hvor er det et fantastisk foto, du der har taget, Petunia! Det ser helt science fiction-agtigt ud.

Hav en skøn weekend!

Anelias hantverk sa...

Vilket fantastiskt foto du har, liknar verkligen en oljemålning!
Ha en fin dag!

Irene sa...

Nydelig bilde, og litt av en utsikt .... tykk tåke her også i dag. Men ikke noe rosa i horisonten. Likevel har jeg tro på at det blir en fin dag :)

God helg til deg og dine Petunia
Klem fra Irene

Inge sa...

Wow.. et fantastisk smukt og himmelsk billede.. :-) Hav en rigtig god påske.

Marias Teater sa...

Magisk bilde Petunia. Som alltid!

Malys krok sa...

Superfint bilde! Rart det der, hvordan det kan bli så fint med tåken, på bilder1 Ellers er jeg iallefall ikke glad for å se den! Du ser og du utnytter alle værtyper til å få vakre bilder! Ha en god helg!
-Margit-

Mandy Lou sa...

Kjempefint med all den tåka. Et skikkelig supert bilde!
Ha ei flott helg!

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Herlig tåkebilde! Tåke er et artig fotoobjekt, ihvertfall når den ses ovenfra ; )
God påske, ønskes herfra!

Venke sa...

For et flott bilde, ser nesten ut som eit maleri. Deilig at det nærmar seg påske, ha en fin ferie :)

Bekka sa...

Dette var vakkert! Tåken, rosafargen på himmelen og utsikten :)
God helg og god påske!
Klem fra Bekka

REJEN sa...

Meget smukt og lidt mystisk..;-D

Jorunns hage og hobby sa...

Spennede bilde!
Fikk meg til å tenke på det idylliske landskap; med de små hus, da vi la fra Kai med Hurtigruta i Bergen, sist sommer!
GOD PÅSKE!:)

fjällripan sa...

Magiska bild! Så vackert med dimman!
Ha en bra dag :)

bea's blog sa...

Det er en stemningsful bildet du viser her i dag!
God helg til deg og dine ☀

Klem fra
Beatrice i Tyskland

annemarie sa...

Fantastisk bilde, ser ut som et maleri.

Lifecruiser Photo Playground sa...

Wow! Det ser precis ut som en akvarellmålning! Så himla fin :-)

Vilken utsikt... helt underbar. Njutbar.

Ha en härlig vårhelg och senare Påsk, ska försöka vara med nästa gång med, men ibland hinner jag inte.

Anne sa...

Fredagsklem til deg vennen :-)

Inger-M sa...

Wow, fantastisk, eventyrlig bilde!
God helg, og god påske!

Bare Mio sa...

Fantastisk bilde og for en utsikt du har!
Skal nok holde dere oppdatert på Svartsvanene,selv om jeg har bloggpause.
Ønsker deg en God Påske.
Klem

Erik "Semlan" sa...

Oj vilken utsikt! Ser ut som ett flygfoto. :-) Vackert som en dröm.
Färgerna, dimman som sveper in husen där nere och himlen.
Hoppas helgen fylls med glädje!
Annat foto, men lite upprepning på sätt och vis hos mig. ;-)
Men jag kan inte se mig mätt... sorry.

Petrine sa...

Fantastisk ! Spennande bilde!

Ønsker deg en riktig God Påske med eller uten snø. Vil ikkje ha snø eg heller.

No reiser eg snart til Romsdalen sammen med litt av resten av familien ! Gleder meg:)

Kommen ingen bidrag frå meg denne fredagen heller. Men skal love å komme sterkt tilbake !!

klem

Birgitta - foto CHIP sa...

Som en vacker akvarellmålning!
Ha en fin helg!

Angelo sa...

Nydelig bilde, Petunia. Tåke kan virkelig være trollsk.
Ha en flott hjemmepåske. Det blir sannelig det her i gården også. Gleder meg til å pakke fram hagemøbler og vekk vintertøy/-sko.

Kristin :)

Vilt og vakkert sa...

Heisann Petunia og Himmelsk!
Nå er jeg hjemme igjen, helt alene for noen dager, før vi drar til Lia og Liabloggen.
Skal se om jeg kan rekke å være innom alle som har lagt igjen koselige hilsener på bloggen min. I tillegg er det håp om å male litt møbler.De står jo der halvferdige! Fint mer ferie nå... og det sier jeg som har vært i Frankrike... for å poengtere: det var ikke ferie, aktivitet fra ende til annen ;:OD) Godt for sjela, var det. Ha go' påske!

Vilt og vakkert sa...

Hei igjen... Ja, jeg måtte se to ganger på bildet ditt, studere det nærmere, for å sjekke ut om det var maleri eller foto. Kjempeflott og stemningsfullt ;:OD)

Gunsside sa...

Det var skikkelig flott, flott utsikt du har !
- og god påske"ferie" ;))

Anette sa...

Fantastisk billede! Rigtig god påske (ferie) Jeg holder også fri til efter påske. Det er skønt. Håber på dejligt vejr :)

Fotokarusellen sa...

Et utrolig vakkert bilde og for en utsikt. Supert!
God helg.

Sommertid sa...

Å ha slik utsikt om morgenen med rødskjær som sier at Hallo nå kommer sola og jager vekk tåka snart.
Slike morgener er magiske.
Ha en fin fredagskveld og go helg :)

Anki sa...

Jag gillar bilder som din. Dimman gör det lite spännande, vet inte vad som döljer sig där.

Nanne sa...

bildet ditt er helt fantastisk. Himmelsk......

Randi sa...

Nyyyydelig bilde!! Elsker slike tåkebilder, ser på tåke som noe magisk, litt trolsk og utrolig stemningsfullt! God helg, og ha en strålende påskeferie:)
Klem

frk ma sa...

WoW, nå trodde jeg du hadde lagt ut bilde av et maleri! Flott!Ha en fin helg og god påske:)

Lenemora sa...

Nydelig bilde hos deg idag! Gøy at vi får være med å vise himmel-øyeblikkene våre!

Klem Lenemora

Berit sa...

Heldig er den som holder til over skodda, kan lett forestille meg hvordan det er under det lokket... Suverent bilde! God helg og god påske til deg ;)

Marya sa...

Ja Petunia, jeg slettet innlegget. Blir ikke med i Himmelsk denne gangen. Tenker jeg skal få tatt noen nyere og bedre bilder til neste gang :)

Ha en flotters helg & påske :)

NatureFootstep sa...

det blev fint med dimman där i dalen.

Jag vet inte om jag får tillgång till Internet. Annars får man lite vila från datorn. :)

Mokomoko sa...

Fantastisk flott bilde. God helg.

TorAa sa...

Virkelig et fortryllende bilde.
Magisk er vel et bedre uttrykk.

Ha en fantastisk påske

btw. Har hengt meg på denne uke også, til tross for samme elendige internettforbindelse. De "nye" har ennå ikke fått meg på "nett" slik de har lovet i over 3 mndr. Og nå skylder alle på hverandre.

Leovi sa...

Wonderful fable really. Greetings.

Rimkogeren sa...

Tak for din hilsen og god weekend :-)
Dit billede er som taget ud af en sælsom historie fra gamle dage.

Leonora sa...

Oj så vakkert bilde Petunia! Nydelig utsikt, og vakker tåke. Litt sent ute her jeg, men nå har hjemmepåsken startet og roen senker seg :-) God Påske til deg!

Magical Mystical Teacher sa...

Your photo is so mysterious, Petunia. Were you standing on a mountain, looking down on the village?

SKY DITTY

Hey, my little pretty,
Sing a sky ditty,
Sing about the stars and the sun.

Hey, my little pretty,
Sing a night ditty,
Sing it when the day is all done.


© 2011 by Magical Mystical Teacher

Billowing Clouds, Red Barn