fredag 22. april 2011

HIMMELSK # 32

Himmelsk logo Har påskeroen senket seg i de tusen hjem? Jeg håper at dere ikke er så vårslappe at dere ikke orker å være med på “Himmelsk” denne uken…Logo himmelskHimmelsk # 32 Jeg ønsker dere alle en himmelsk fin påske!!



Sett ditt himmelske innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bildet for dette aktuelle innlegget. Takk:)








36 kommentarer:

fjällripan sa...

Glad påsk till dej med! Söt tupp!
Jag jobbar natt och sover imorgon så därför passar jag på att lägga upp nu istället :) Ha det bra!

Maria G sa...

GALD PÅSK till Dig!
Härlig påsktupp!
Är det något fel på Linky? För min miniatyrbild med mitt namn under kommer inte upp här på sidan, men jag får ett meddelande att den redan finns registrerad...
/Maria G

Maria G sa...

GLAD PÅSK ska det vara inget annat :)
Kram

TorAa sa...

Tusen takk, denne er jo bare helt vidunderlig. Ha en flott påske;-)

MissMette sa...

God påske til deg Petunia ღ
Klem fra Mette

REJEN sa...

Tak og en god påske til dig også..;-D

Rimkogeren sa...

God Påske med mange påskeæøg fra de flinke påskehare :-)

Rimkogeren sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mandy Lou sa...

God Påske, Petunia! Kjempekoselig bilde.

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

God påske til deg Petunia, og alle andre som er innom på besøk!

Jorunns hage og hobby sa...

God Påske til deg, Petunia!
Klem fra Jorunn

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

En himmelsk påske er det, selvfølgelig : ) Og takk for utfordringer, også denne uken!

Pysselfarmor sa...

Den verkar glad att det är påsk nu
;-)


Glad Påsk!

SoF sa...

Haha - vilken glädjespridande bild hos dig idag Petunia.
Härligt att få starta dagen med ett leende.

Tack!

Önskar dig en skön och Glad Påskhelg!

Malys krok sa...

God påske til deg og! Artig bilde!
-Margit-

Nanne sa...

God påske til deg også. Herlig påske hane du her.......

Kristine sa...

Så utrolig søt den var, Petunia! :D

Mettepipp sa...

Himmelsk påskestemning idag :-)

Riktig god påske til deg

9na sa...

Hei, akkurat sånn høne har jeg også investert i i år! Stiiilig bilde! Fortsatt god påske!

Leonora sa...

Hehe stilig påskebilde :-) God påske til deg Petunia!

Irene sa...

God Påske til deg også, Petunia!
Her på Oddane Sand (på campingen) har roen senket seg! Nyter flotte dager med flott vårvær! Håper du også får fine dager sammen med dine!

Klem fra Irene

Lifecruiser Photo Playground sa...

Vilken ursöt bild! Lika kreativ som alltid från dig :-)

Glad Påskhelg. Hoppas den blir lika fin som vi har här: soligt & varmt!

Erik "Semlan" sa...

Söt påsktupp bland de gula tulpanerna. Snyggt foto!
Retunerar en Glad Påsk till dig Petunia och alla bloggare. :-)
Må gott!

Venke sa...

Her er det skikkelig sommar i dag. Deilig å ha påskeferie og kunne nyte det flotte været. Riktig god påske til deg :)

Leovi sa...

Excellent color, and a nice texture. Brimming with sympathy A greeting ..

Petrine sa...

Herlig tuppehøne, litt tjukk kanskje og litt vimsete ? Sidan ho har velta tulipanvasen :)

Har nokre høner eg også som står og gjer seg til :)

Ønsker deg ei fin og god Påske :)

klem

Bekka sa...

Det var en søt påskehøne :)
Ønsker deg en riktig god påske!
Klem fra Bekka

Bente sa...

God påske til deg Petunia, kjempekoselig bilde :))

Gunsside sa...

kULT BILDE ;)
GOD Påske Petunia ;)

Anne Lise sa...

Veldig morsomt med utfordringer! Jeg ønsker deg en fortsatt god påske :)

Jeanette sa...

Så spennende blogg du har.La meg til som følger,gleder meg til å følge med videre og kanskje delta?:)

Riktig god påske:)

Melusine sa...

God Påske til deg også!

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på linkingen av innlegget mitt. Hos meg går det ikke an å linke innlegg, bare dagen og jeg hadde postet både Himmelsk og ABC samme dag.
Har nå ordnet det på et vis :)

Melusine sa...

Forresten, om det er mulig å endre linken kan denne være direkte til Himmelsk hos meg: http://www.enjoydiary.net/no/melusine/diary?id=769120

frk ma sa...

herlig høne! Ha en fortsatt fin påske! Har ikke sjekket så nøye, men den er vel ganske så fin i Bergen også? Leste noe om at Bergen var den varmeste byen på fredag :)

Mona sa...

Önskar Dig också en riktigt Glad Påsk! Skön filur du fotograferat.

sigrid sa...

Rakk det denne gongen med ;-)
Ha flott helg, den er rett rundt hjørnet!