fredag 13. mai 2011

HIMMELSK # 35

Himmelsk logoDenne fredagen startet ikke helt som jeg hadde håpet. “Blogger” var nede og alle med blogspot blogger har ikke fått kommentert og laget nye innlegg. Derfor poster jeg ikke ukens himmelsk innlegg før nå. Jeg kan ikke annet en å beklage så mye på “Blogger” sine vegne og håper at dere sjekker innom nå i kveld for å henge dere på… Og dere.. Det er nok noe i det at fredag den 13. ikke bringer noe lykke…

Men er deilig at det alt er fredag likevel! Denne helgen går nok med til å stryke bunadskjorter, tenker jeg. Vi får satse på at det blir bunadsvær 17. mai; Det vil si, ikke for varm, men gjerne sol og opplett. Men før den store nasjonaldagen, skal vi kose oss med en ny runde med: Logo himmelsk Himmelsk 35 Et collage fra meg i dag. Jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilket bilde og så ble det en nødløsning! Det er jo  Himmelsk nr 35, som nesten er et lite jubilé, så da feirer jeg med 4 bilder! Alle bildene er tatt i nabolaget mitt..

Sett ditt himmelske innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bildet for dette aktuelle innlegget. Tusen takk:)




45 kommentarer:

Irene sa...

Flotte bilder Petunia ... skjønner godt det var vanskelig å velge! Har ventet i "hele dag" på at blogger skulle komme opp igjen. Innlegg jeg forberedte i går og lå som utkast er slettet. Grrrrrr. Har ikke vært overtroisk før ... fredag den 13. har vært som vanlige fredager. Men nå begynner jeg å lure, hehe .... ha en riktig god helg!

Klemmer fra Irene

Marias Teater sa...

Utrolig frustrerende, Petunia, at Blogger'n var nede. Men nå er det bra! Himmelsk på plass, nesten en langhelg foran oss og nasjonaldagen i vente! Nydelig collage hos deg - har jeg sett det før hos deg? Sender deg en varm hilsen - kos deg med stryking!

Bare Mio sa...

Nydelige bilder, alle like flotte, derfor var det bra du laget collage!
Første gangen jeg har opplevd at blogspot er nede, godt det er igang igjen.
Ønsker deg en flott helg og en strålende 17. mai.
Klem

Magical Mystical Teacher sa...

Your skies thunder with light, Petunia! :-)

Mokkamaster sa...

Hei..-ja, jeg savna deg i dag, og ble faktisk litt bekymret!!
Men postet et innlegg gjorde jeg jo likevel, og tenkte som så at det har nok en forklaring, og det hadde det jo heldigvis! Godt at du dukket opp, for nå har jeg sjekket gjentatte ganger i dag :)

Må bare si at ditt foto øverst til høyre hadde et helt fantastisk lys!!! Et sånt bilde vil jeg også ta!

Stor klem og god helg
Monica

Hakrilas sa...

Kjempefine bilder, Petunia!:) Endelig er blogspot tilbake, og det var frustrerende at blogspot var nede. Nå ser det heldigvis ut som om ting fungerer igjen, bortsett fra at jeg har mistet noen kommentarer på mitt forrige innlegg.

Ønsker deg en kjempefin fredag, og god helg!:)

Petunia sa...

Jeg har savnet dere i dag også!! Og vært veldig stresset for at jeg ikke skulle få postet..
Nei, Maria! Alle bildene er nye:) Tatt de siste dagene..

Birgitta - foto CHIP sa...

Livet stod stilla - ett tag - när BLOGGER låg nere ....

Monica o Jacob sa...

Ja jag gjorde min före sex i morse men fick lååång näsa när jag skulle in hos dej;-)))))
Härliga solbilder du bjuder på, ha en skön helg;-)))))

Leonora sa...

Så vakre bilder Petunia, ja dette tåler vi 4 av! Jeg har ikke vært på nett denne uken, så problemer har jeg ikke visst om :-) Nå er det iallefall i orden og vi får postet. Jeg ønsker meg bunad jeg også, men enn så lenge har jeg ingen bunadskjorte å stryke. Jeg får beise litt mer istedet - hvis det stopper å regne og tordne og lyne da :-) Kos deg med helgen Petunia!

Nanne sa...

Flotte himmelske bilder. Pauser er aldri det du vil det skal være..... men nå er vi igang igjen, rart hvordan dette nesten har gitt en avhengighet.....Ha en flott mai-kveld

Lene sa...

Så fine bilder du har i dag :)
Den som venter på noe godt... ;) så ikke sååå ille å måtte vente litt med å se ukens bidrag ;)
Ha en god helg :)

Nanne sa...

Hei! Nei jeg vet ikke hva slags plante jeg har tatt bilde av. Jeg tok det på Provence turen min i april.......

Helene sa...

Hei!

Håper du kan fjerne bilde nr.25 da jeg la inn feil link!Beklager..

Har lagt inn nytt:-)

Helene

naturglede/Randi Lind sa...

Endelig kom jeg inn her! Så vakre bilder du hadde. Nydelig med solnedganger. Tusen takk for trivelig kommentar hos meg denne uka. Du er da så søt :D

Berit sa...

Ser man det; da er endelig alt på som det pleier. Superfine bilder du viser- og det er jo også som det pleier!

GAWO sa...

Klart du måtte ha med alle 4. Du har sikkert mer enn det på lur også. :-) Vakkert er det, det er helt sikkert. Håper vi får sol framover slik at det kan bli flere vakre solnedganger. I hvertfall på 17.

Anki sa...

Blogger la av igår kväll och jag trodde nog att de skulle komma igång snabbare. Vore roligt att veta vad felet var. Dina bilder är vackra och sköna solbilder.

Venke sa...

Det var du endelig kommet med innlegg ja. Nydelige bilder du har som vanlig. Her må vel også strykes bunadsskjorter, kjedelig, men må gjøres

Line sa...

Faderullan for ein fantastisk bildecollage, Petunia!! Utruleg flotte bilder alle fire, men nr 2 oppe var verkelg spesielt!! God helg og ein god klem til deg:o)

Mona sa...

Jag hade inte en tanke på att det var fredag den 13:e förrän jag läste det hos dig. Tur det. Så slapp jag gå runt och oroa mig för vad som kunde hända(hihi)! Jag blev först lite orolig när jag inte såg nåt inlägg från dig sen i måndags, men sen förstod jag att det var Blogger som strulade. Det har inte gått att kommentera på Blogspot på flera dagar.

Dina bilder är jättevackra. Jag förstår att du var tvungen att ta med alla fyra!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Flaks for meg at blogger var klikk i går, så fikk jeg vært med jeg og :)

Nydelig!!, Petunia :D

God helg!!

fjällripan sa...

Såå himmelskt vackra bilder! Allihopa! Ha en bra dag:)

Erik "Semlan" sa...

Undrar vad felet beror på? Onekligen frustrerande när många bloggar såg gamla och trötta ut och det var svårt att kommentera.
Vilka underbara foton du bjuder på! Kan verkligen förstå att du hade svårt välja. :-) Alla är vackra.
Önskar dig en härlig weekend Petunia.

Malys krok sa...

Ventet og så, så og ventet på at "Blogger" skulle bli frisk, men akkurat når den ble det var Emma og jeg på en flott marketur!
Nydelige bilder du viser! Fantastisk fine farger! Ønsker deg en flott 17.mai! -Margit-

Mandy Lou sa...

Nydelige bilder, Petunia! Var jo verdt å vente en hel dag på dem. Håper dette er noe som aldri skjer med Blogger igjen.
Ha ei god helg!

Petrine sa...

Nydelige bilder, Petunia ! Slike bilder blir eg aldri lei av. Eg er like imponert kvar gong eg får auge på slike naturopplevingar.

Ønsker deg ei riktig god helg og ein flott 17. mai !

klem

Mandelhjärta sa...

Utrolig flotte bilder du viser! :)
Har nå lagt til mitt bidrag. Første gang jeg er med - gøy!
Ha en herlig helg!

TorAa sa...

Forstår din frustrasjon - jeg har jo selv vært gjennom i flere måneder.

Men flotte bilder fra deg som vanlig.

Denne gangen presenterer jeg et meget vågalt bilde. Får la det stå til. Håper jeg ikke blir blokkert av å vise, diskret, hvordan vi kan prise en himmelsk glede av endelig varme etter en lang vinter.

NatureFootstep sa...

ja, ibland kan det vara svårt att välja. Det är fina bilder allihop.

Anita sa...

Nydelige bilder, Petunia!

Sigrid sa...

Supert at problemene ble løst, og det til slutt gikk greit å legge inn linker i dag. Bedre sent enn aldri er det noe som heter. ;-)
Fire vakre bilder fra deg i dag!!

Leckeres für Mensch und Katze - Goodies for a pleasant life sa...

Your photos are soo beautiful. I could also not decide which one to take. ;) Ha en fin dag!

Bekka sa...

Ja, det var ganske så frustrerende disse blogspot-problemene. Det siste innlegget på bloggen min har i tillegg forsvunnet, sammen med kommentarene jeg fikk til det. Ikke gøy, men det var jo bra det bare var ett innlegg og ikke flere, i det minste og at det løser seg :)
Nydelig collage du har laget, vakre himmelbilder alle fire!!
Ha en flott helg!

Inge sa...

Hvor er det smukke billeder, kan godt forstå du ikke kunne vælge.. :-)
Hav en dejlig weekend

Gunsside sa...

åhhh det var lenge å vente på blogger !
- men Utrolig stemningsfullt hos deg i dag Petunia,flotte bilder.
Her kommer mine himmelske som ble tatt på tur forrige helg ;)

REJEN sa...

Møgirreterende at blogger var i udu, men godt at det virker igen..Rigtig fine himmelbilleder, kan godt fortå at det var svært at vælge..;-0

Fotokarusellen sa...

Åpenbart har du veldig mange flotte bilder. Disse fire kunne hver for seg vært et vinnerbilde. Sammen blir det veldig stort. Vakre bilder og en flott collage.

Anette sa...

Fantastiske billeder! Skønne farver :) God weekend.

Leckeres für Mensch und Katze sa...

...es heisst "sind wunderschön!" Vielen Dank für deine lieben Kommentare. Dein deutsch ist sehr gut! Liebe Grüsse Tina

Pysselfarmor sa...

Bra att du publicerade alla dina vackra bilder - förstår att du hade svårt att välja.

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Ja, fredag den 13. fornekta seg ikke.
Nydelige bilder av kveldhimmelen. Ikke rart du hadde problemer med å bestemme deg.
Bunaden skal på uansett vær. Det kan for så vidt være en helt annen grunn til den ikke kommer på. Jeg holder inn maven, så går det nok!

Ha en fin 17. ;:OD)

Melusine sa...

Merket at blogger var nede, ja, men sånn er det i blant. Fint at det kom i orden til slutt, jeg var uansett sen med mitt innlegg denne gangen :)

Skikkelig flotte bilder, Petunia! Skjønner godt du hadde vanskeligheter med å velge.
Det øverst til høyre og nederst til venstre er mine favoritter.

Takk for hyggelig kommentar hos meg, du har helt rett i at man blir revet med når det gjelder fotballen :)

Leovi sa...

Beautiful skies at sunset the day with excellent warm tones.

Maria Berg sa...

Himlen är vacker att titta på och ständigt något nytt att se, MB