onsdag 29. juni 2011

Fotokalender 2011 JUNI

Fotokalender_2011_logo_thumb[2][1] Nok en måned er forbi og her hos meg kan jeg vel egenltig si at juni måned regnet bort. Til og med jeg som liker regn, føler nå at begeret er fullt og det hadde vært godt med noen soldager. Om det er mulig, så bestiller jeg godværsdager fra helgen av og jeg deler gledelig med dere alle sammen.

Nå er det altså JUNI måned som skal dokumenteres med et bilde. Under her finner dere listen som dere setter deres bidrag på. Husk direkte link til juni innlegget!!

Litt om Fotokalender 2011: Har du lyst til å være med på Fotokalender 2011, så er det kort fortalt en månedlig utfordring her på bloggen min. I slutten av hver måneden lager jeg et innlegg slik som dette og der dere kan være med ved å vise et bilde fra måneden som ha gått. Bildet kan gjerne være typisk for hvordan måneden har vært der du bor sånn værmessig, eller om det har vært en spesiell begivenhet for dere.. Når året nærmer seg slutten vil jo hver og en av oss ha 12 bilder som vi kan lage våre egne fotokalendere av og gi bort som gaver til familie og venner om vi vil.. Bildet må være ditt eget eller du må ha tillatelse av den som har tatt det til å bruke det.

JUNI

Juni 1

Vått, vått, vått!! Når til og med kjøttmeisen stiller med vannkjemmet hår, da vet man at det er fuktig ute!!




34 kommentarer:

Linda sa...

Å, for en våt og pjusket sjarmør!:)
(Katten vår kom inn forleden med en slik i munnen, ikke så sjarmerende...)
Tror jeg kommer til å henge meg på Himmelsk og Mandagstema når du starter opp igjen over sommeren...har fått speilreflekskamera, gøy å ta bilder!

Marya sa...

ååååh stakkars pippen ...
fint bilde da :D

Inge sa...

Åhhh for en våd lille fugl.. jeg lægger mit bidrag på i morgen.. :-)

Leckeres für Mensch und Katze sa...

This bird is so sweet! LG Tina

Nikoline sa...

Huttetu... staaaakars..:0) Men så skjønn!
I år har det jo vore evig haust sidan april så me druknar vel snart både fjørkre og menneske!!
God sommar i vente:0)

sigrid sa...

Sett på makan..
Men så pjuskete kan ein kjenne seg av og til..

klem på ein regnvåt onsdag :-)

Malys krok sa...

Han har nok fått merke regnet i Bergen, ja! Bildet viser til fulle hvordan været har vært hos dere! Håper det blir tørrere for dere alle snart! -Margit-

En rosa fugl sa...

Hahaha! Den fuglen var jo bare knalltøff! Stilig og pent bilde! :)

Hakrilas sa...

Så kjempefint bilde av fuglen!:) Jeg ønsker deg en riktig god og fin natt!:)

Bare lille elin sa...

Talende bilde det der! :-D Kommer noe herfra etterhvert.

Sommertid sa...

Usj ja..ikke noe koselig å ha det så vått hele tiden da gitt. Nei, nå håper jeg virkelig at også sola kommer på langvisitt hos oss alle.
Ha ei fin kveld og snart helg :)

Wenche sa...

Eit veldig beskrivande bilde for korleis juni har vore. Det har vore vått her også, men vi satsar jo alltid på sommar og sol:)

REJEN sa...

nåååå, hvor er den sød den lille våde fugl...;-D håber at I får bedre sommervejr..

Leonora sa...

Åh hellandussen så søt den er da :-) Sånn føler vi oss her også, vi har knapt sett sol denne måneden - ja til juli fyllt med MASSE sol og varme! :-))

Jorunns hage og hobby sa...

Stakker liten!
En perfekt representant for Juni!
Men nå vil vi ha sol og varme!
Ha en fin sommer!
Jorunn

Bestemor Drillo sa...

Det var virkelig en pjuskete liten tass! Representativ for regnværet! Blinkskudd!
Jeg har problemer med kalenderbildet i dag!
Jeg er ute i villmarken med et dårlig mobilt bredband, men håper det kom på plass for jeg har nå prøvd å linke tre ganger så jeg vegt ikke om det kom på plass! God Sommer til deg, her er det 29 gr. og bestemor svetter! Klem!

Mio sa...

Så skjønn han er, flott bilde!
Ha en fin torsdag.

Mokomoko sa...

Utrolig bra bilde :-)

Anne-Berit sa...

Stakkars liten,den så litt pjusk ut der den sitter.Her hos oss har vi hatt ganske fint vær i juni måned,med gode temperaturer og masse sol:)

-ma- sa...

Det så bløtt ut, ja! Men fin pipip, da;) Vi må håpe sommeren kommer når vi nå tar ferie!

Ditte sa...

Hvor er han da sød, men temmelig forpjusket. Jeg håber snart I får noget sommer :-)

Marias Teater sa...

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, Petunia over det fantastiske bildet ditt for JUNI-måned. Det er så søtt! Jeg kommer snart med en engel, men vi må først komme hjem fra vår vestlandstur som også er noe vått. Hilser så mye

naturglede/Randi Lind sa...

For en vakker liten pipp i regnet da! En skikkelig bergenser dette her! :)God helg!

Katrine sa...

Her var det mye rosa :) Og jeg er ikke dårligere enn at jeg slenger med enda litt rosa junistemning. Skikkelig koselig å se alle de fine kalenderbildene!

Anette sa...

Smuk lille fugl. God sommer :)

Ellen sa...

Årh, stakkels lille fyr... I har fået alt for meget regn hos jer, og meget mere, end vi har fået i Danmark.
Jeg har aldrig set en fugl være så våd :-)

Birgitta - foto CHIP sa...

Oj så våt stackarn är. Vilken fin bild med spegling och allt :)

garnkurven sa...

Åh, stakkar liten... Men det var litt av et blinkskudd.

Irene sa...

Herlig bilde Petunia ... Håper juli gir bedre ferievær. Krysser fingrende her jeg sitter!

God sommer!

Irene

Fotokarusellen sa...

Virkelig et herlig bilde. Flott og stolt med vannkjemmet hår. Han lengter sikkert etter sommer som alle andre. Uansett vær, fortsatt god sommer.

Mona sa...

Vilken charmör!

Gunsside sa...

For en søt liten fugl - i regneværet ;)
Her er det litt sånn av og på, og i dag var det tørt men grått -
i skogen på jakt etter markjordbær.
Ha en god sommer og så håper vi på "mere SOL og sommer" ;))

Marita sa...

Han ser nesten litt bedugget ut den lille skapningen du har på junibildet. Herlig!!

Elisabeth sa...

Talgoxen ser rejält tilltufsad ut. Hoppas solen kom fram strax efter du tog bilden. Den ser ut att behöva värme för att torka.