torsdag 9. juni 2011

HIMMELSK # 39

Himmelsk logo

Snart fredag igjen dere og en deilig langhelg foran oss! Jeg poster tidlig denne gangen, torsdag kveld, for jeg har det litt travelt i morgen tidlig! Jeg ønsker dere alle en fin pinsehelg!Himmelsk kjerrevegHimmelsk kjerreveg

Bildet har jeg tatt på stedet der jeg vokste opp. Det er ikke så langt fra her jeg bor nå, men litt mer landlig er det. Jeg skal ikke gå mange meterne ut av hovedveien før det er som å reise mange år tilbake i tid.  I love it!Logo himmelsk




41 kommentarer:

GAWO sa...

Dette elsker jeg også. Uendelig vakkert!! Ønsker deg en trivelig helg. :-)

Cecilia Artista sa...

Det ser ut som en riktigt vacker plats! Jag förstår att du njuter av den! Vacker stig.

Mandy Lou sa...

Herlig! Jeg lurer på hva som åpenbarer seg bak den lille bakketoppen.

Nanne sa...

Veien til det beste, er himmelsk.
God pinse Petunia...

MissMette sa...

Så mange flotte himmelske bilder ღ
... en fryd å titte innom :) Nydelig
bilde du viser her Petunia ღ Ønsker
deg en fantastisk flott pinsehelg...
Klem fra Mette

Lifecruiser Photo Playground sa...

Vilken härlig bild! Precis en sån väg man vill gå och filosofera på.... Fridfullt, sagolikt vackert! Du har många underbara bilder märker jag.

Ha en sagolikt härlig veckända :-)

Bare Mio sa...

Nydelig bilde fra en vakker plass.
Skulle gjerne gått tur der.
Ønsker deg en flott pinsehelg.
Klem

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Et herlig hjemsted du har (å) ferdes i!
Takk for nok en Himmelsk utfordring. Ha en fin pinsehelg!

Mona sa...

Åh, vilken härlig plats. Underbart starka och mustiga färger. Önskar dig också en riktigt skön Pingst!

Berit sa...

Nydelig- grønnere eller skjønnere enn dette blir det neppe! Ha ei fin helg!

Rimkogeren sa...

Vejen går, men hvor mon den går hen. Et spændende billede :-)

Magical Mystical Teacher sa...

That rutted dirt path seems to lead right straight to the sky!

Monica o Jacob sa...

Vilken härlig bild på
sommarhagen;-))))
Ha en skön Pingst;-)))

Grete sa...

Ja nå drømmer også jeg meg tilbake til barndommen, sukk :))

Inge sa...

Sikke et skønt billede.. vejen fortsætter.. men hvorhen.. måske helt op til himlen
Hav en dejlig weekend

NatureFootstep sa...

Visst är det skönt att det finns lite kvar av detta. :)

Venke sa...

For et nydelig og nostalgisk bilde :)

Mandelhjärta sa...

Fantastisk bilde du viser idag!
Fantasien får fart.
Ha en fin pinsehelg! :)

Bekka sa...

Nydelig bilde, Petunia, koselig kjerrevei. Nyt langhelgen!!

Kristine sa...

Så utrolig vakkert, Petunia! Der skulle jeg gjerne vært. :D

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

*S U K K* Rett og slett vakkert, og helt typisk bilder jeg faller pladask for.. ikke minst jakter på!

Herlig å ha naturen rett utenfor!

God helg til deg :)

TorAa sa...

Vekker utvilsomt minner fra barndommens rike;-)

Leovi sa...

Beautiful framing, this suggestive way invites a delightful walk. A lovely photo.

Husfruen of Hilltop House sa...

Flott bilde! Ha en fin pinse Petunia. :-)

SigridfraEnget sa...

Herlig, himmelsk bilde! Love it!

Leonora sa...

Så vakkert, så vakkert! Nydelige farger og deilig sommerbilde. Ha en fin pinsehelg Petunia!

Elisabeth sa...

En sån ljuvlig bild!!!

Bente sa...

Å, den veien ville jeg gjerne gå på!
Idyllisk og vakkert bilde.
God pinse til deg:)

Laila -Karin sa...

Her villejeg gjerne gått tur.
Nydelig
Ha en riktig fin pinsehelg
Klem

Anette sa...

Skønt billede :) Rigtig god pinse :)

Maria G sa...

Underbart vackert! Där skulle jag kunna tänka mig att promenera :)
Trevlig helg!

Tone's dager sa...

utrolig vakkert:) Hos meg ble ikke bildet med først men er nå på plass, må jo vise frem midnattsolens rike :)

Malys krok sa...

Vakkert bilde! Godt at slike steder finnes enda! Jeg har vært uten internett og fikk derfor ikke være med på "Grønn hverdag!" Gog pinse til deg! -Margit-

Pysselfarmor sa...

Vilken vacker natur det är där du vuxit upp.....och bor!

ha en skön helg

fjällripan sa...

Vilken mysig väg, undrar vad som döljer sej där bakom kullen...:) Trevlig helg på dej!

SoF sa...

Tack Petunia för att du tittar in till oss alla och lämnar en kommentar!
(att den är densamma till oss alla spelar verkligen ingen roll - utan är bara helt förståeligt)

Tack för allt arbete du lägger ner på Mandagstema och Himmelsk!!!
Ett storartat jobb.

Jag önskar dig en fin, glad och härligt Pingsthelg! :)

sigrid sa...

Du finn alltid så flotte motiv!!
eg sleng meg med denne gongen..
mobilbilete får duge når kameraladdaren har gøymt seg...
God Pinse!

Anki sa...

En fin skogsbacke med väg och grind, fint.

Bengts fotoblogg sa...

Underbart vacker sommarbild.

merete sa...

Kjennes godt å være med igjen! Fortsatt god pinse til deg, Petunia!

Melusine sa...

Vidunderlig!