lørdag 16. juli 2011

Lykken er…

Lykken erEn liten blomsterbukett fra naboens femåring!!

21 kommentarer:

Annika R-G sa...

Men så sött.

Linda sa...

Herlig! Slike blomsterbuketter er de vakreste som finnes :)

Bare lille elin sa...

Herlig!

Med kjæleik til livet sa...

LYKKELIGE DU ;)

Ha ein fine helg - klem fra monika

Anne sa...

Ja faktisk, tenk du at så lite og så enkelt kan gi slik en varme, helt gratis er dem faktisk også, og etter min mening overgår slike blomster mer enn hva en blomsterbutikk klarer å fremdrive.

Sommer og sol og varme på min kant av landet også nå. Det blogges fra verandan og livet nytes denne helga. Ennå en uke til ferie, men kjenner jeg begynner å bli mer enn overmoden for noen dager fri ja.

Kos deg videre snuppa, og nyt ferien.

9na sa...

Søt! :)

Berit sa...

Fineste somm finnes, og fra ei lita varm hand i tilleg, da er det perfekt.

En rosa fugl sa...

Jeg er for panisk til å ha slike blomster innendørs. Alle småkrypene som fins på de... veldig fint å se på og det er veldig idyllisk, egentlig. God følelse når jeg ser på bildet ditt:) God helg! :D

Sissel sa...

En slik bukett er en gave som varmer og gjør en lykkelig! Herlig!

Lises hjertegleder sa...

Sååå herlig!!!

sissels sa...

Heldige du.
En blomsterbukett/kvast er skjønn uansett hvem den kommer fra.
Har kost meg her på søndagsmorran med å sitte og sett og lest bloggen din (alt for lenge siden jeg har tatt meg tid til en bloggrunde). Det er så mange flotte bilder at jeg blir bare sittende og se. (vil ha meg speilrefleks nå!)
Ha en fin sommer videre og lykke til med oppussingen.

Koselig koselig sa...

KOSELIG!!!!!!!!!!!!!!

Anne-Berit sa...

Ja,det skal være sikkert,ingenting er så vakkert som en liten bukett plukket av ei barnehand:))

Anette sa...

Hvor sødt! God søndag til dig :) Her regner det meget lige nu :)

Melusine sa...

Så herlig :)

Ida sa...

Koselig! :)

Mathildes Eden sa...

Ja. Det er det vakreste som finns...

nfoto.no sa...

Nydelig bilde Astri! For en søt bukett!

Vennlig hilsen Nfoto

Morten Pedersen sa...

Ja det er gjerne de små tingene som er store.

Gitte - RAV OG KRAT sa...

Skønt billede...

Go' aften, *SMIL* fra Gitte

Marianne sa...

En liten bukett kjærlighet!