onsdag 24. august 2011

Fotokalender 2011 AUGUST

Fotokalender_2011_logo_thumb[2][1]_thumb[2][1]Ja, så er august måned på hell og for dere som ikke har sjekket kalenderen i dag, så er det akkurat 4 måneder igjen til julaften! Er det noen som har begynt på julegavene? Ikke jeg, men jeg hadde planer om det.. Det har jeg hvert år! Julegavene får vente lit til for nå er det tid for AUGUST i Fotokalender 2011!!

AUGUST

Pus 4Det måtte bli et bilde av frøken Pus på august fotoet mitt. Hun har nå vært hos oss i over en måned og har lagt beslag på mye av tiden. En liten oppdatering om henne, kommer sikker på bloggen i løpet av helgen…

Litt om Fotokalender 2011: Har du lyst til å være med på Fotokalender 2011, så er det kort fortalt en månedlig utfordring her på bloggen min. I slutten av hver måned lager jeg et innlegg slik som dette og der dere kan være med ved å vise et bilde fra måneden som ha gått. Bildet kan gjerne være typisk for hvordan måneden har vært der du bor sånn værmessig, eller om det har vært en spesiell begivenhet for dere.. Når året nærmer seg slutten vil jo hver og en av oss ha 12 bilder som vi kan lage våre egne fotokalendere av og gi bort som gaver til familie og venner om vi vil.. Bildet må være ditt eget eller du må ha tillatelse av den som har tatt det til å bruke det.




27 kommentarer:

Anette sa...

Skønt august billede :) Nej jeg er absolut ikke begyndt på julegaverne - men jeg er klar over at der lige præcis er 4 mdr. til jul. De går såmænd hurtigt :)

Sol i Villa blå sa...

En nydelig "makrell-katt", TAKK for titten!

Ønsker deg en fin midtuke-kveld

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Jeg måtte ta et skippertak her jeg, etter en litt lat sommer ;)

Flott katt :D

Bare lille elin sa...

Nydelig augustkatt! :-)

Mona sa...

NEJ! Jag vill inte höra talas om julen redan nu!!!

Vad söt hon är Fröken Pus. Det är väl bara att konstatera att Petunias zoo har utökats!

9na sa...

Nydelig bilde av frk Pus. Hun er så lik vår Tiger!

Inge sa...

Skønt billede af lille frk. Pus

Hakrilas sa...

Det bildet du har valgt som månedens bilde er kjempenydelig!:) Ønsker deg en kjempefin torsdag!:)

Tina sa...

Sweet shot from your cat :) LG Tina

- ma - sa...

Søt pus! Så fort disse månedene går, jeg må se å få "produsert" et augustbilde i helgen, tror jeg ;)

REJEN sa...

Hun er nu sød hende frk. pus..fint billede..;)

Malys krok sa...

Har tenkt på hvordan det gikk med denne søte pusen som kom inn i ditt liv! Kanskje blir hun værende... Iallefall et fint valg for kalenderen! -Margit-

Gunsside sa...

Ser da ut som om hun trives i sin nye familie ;))

TorAa sa...

Kloke pusen;-)

Leonora sa...

Så søt hun er, og så fint bilde. Ja hun må jo bare være miss august :-)

Fotokarusellen sa...

Et veldig vakkert bilde av en flott katt. Well done.

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Oj, rakk det så vidt. Heller ikke mange bilder som ikke har vært vist på bloggen før, å velge mellom!
Så er det september straks da, og kanskje på tide å komme seg mer innomhus!

Likevel inviterer Crystal (Sparkle and shine) og jeg på tur en søndag i oktober med dokumentasjon på bloggene.
Mer informasjon kommer på bloggen min etterhvert!
Ha fin uke ♥ fra meg ;:OD)

Sommertid sa...

Så koselig et bilde av pusen. Ja, det er noen som er heldige, og det er de dyrene som får et hjem hos dere.

Har ikke tenkt på julegaver nei, her går det i reiser, reiser ....
vært mye på farten, særlig i August.
Synd at sommeren sier bye bye...lengter allerede på neste !

Bestemor Drillo sa...

Dette var en verdig kandidat,men jula da menneske!!!! Vil ikke høre om den enda. men jeg vet det går fort dit!
Klem fra bestemor som sliter med et nett som faller ut med jevne mellomrom! Det synes virkelig på bloggen !

garnkurven sa...

Et herlig bilde. Og ja, jeg har startet på julegavene... :)

Marias Teater sa...

Har du funnet henne på gata? (Siden hun er ny i dyreflokken din) Hun er veldig flott Pus - skriv mer om henne. Stor klem!

Elisabeth sa...

Här var katten verkligen fokuserad! Fin bild på en vacker katt! Ha dé!

Mathildes Eden sa...

Hei! Jeg vet at jeg er NOE sent ute, mens hadde lyst å få med litt blomsterflor fra august! Tviholder litt på sommeren:-) Takk for kommentarer for bildene mine!:-)))

Birgitta - foto CHIP sa...

I like fröken Pus :)
Har hon fått en fästing på nosen?

Pysselfarmor sa...

Jag har försökt att länka på alla de sätt och vis men det går inte...kan du testa?

http://pysselfarmorsbilder.blogspot.com/2011/09/augusti-fotokalender-2011.html

Pysselfarmor sa...

nu har jag fixat båda länkarna ---puh!

Wenche sa...

Oy så fint et bilde av pusen...skjønne :0)