torsdag 11. august 2011

Himmelsk # 45


4987378325_b77095bd20_b[1]Jeg poster tidlig denne gangen. Har en avtale i morgen tidlig og må være ute av døren før fuglene står opp…. Til alle dere som er bekymret for at jeg kommer til å slutte med HIMMELSK, kan jeg si at jeg fortsetter en stund til. Blogglysten er ikke på topp og tiden strekker ikke helt til, men om dere kan bære det over med meg at jeg ikke strekker til med kommenteringen, så lar jeg gjerne Himmelsk fortsette fremover. Blogglysten går i bølger, og snart er den nok på oppadgående kurs igjen!!!

Men nå nok prat! Her er mitt bidrag denne uken:

Himmelsk # 45Jeg fortsetter med mobilkamerabilde, som også var ordet i Mandagstema denne uken. Bildet mitt er tatt på en sen kveldstur akkurat i det solen går ned og myggen står opp!! Magisk stemning!Logo himmelsk




43 kommentarer:

Petrine sa...

Er det virkelig tid for Himmelsk igjen:))

Nydelig bilde. Kjekt at det går an å ta slike flotte bilder med mobilen.

Men reknar med at søndagskvelden er eg på plass og skal kose meg med alle dei flotte himmelbilda:)

Kjempekjekt at du vil fortsette med Himmelsk, det er nå liksom deg det ! At du ikkje har muligheit til å nå alle med kommentar, det er fullt forståelig. Slik skal det vere:)

Ønsker deg ein fin torsdagskveld vidare og ein fin fredag og ei glimrande helg:))

klem

Petrine sa...

Her har det viss detti ut noke med meg. Eg skulle seie at eg reiser til Petrines hus og der er det fryktelig dårlig mob.breib.dekning fortida, så det blir lite nett på meg.

klem igjen

Gunilla sa...

Vacker kvällshimmel du visar oss denna veckan.

Jag visar också upp en kvällshimmel tagen inifrån bilen under vår hemfärd igår.

Kram Gunilla

Helene sa...

Et usedvanelig vakkert bilde du har denne gang, Petunia!Helt magisk!

Heleneklem

nattsyrransphoto sa...

Fantastiskt vackert foto. Gillar inramningen av siluettgrenar och den vackra kanten du lagt på fotot. Underbar spegling=) Ha en riktigt trevlig helg!!

Bare lille elin sa...

Flott bilde!

Tina sa...

Great himmelsk! :) LG Tina

9na sa...

Ohh, du er flink da, Petunia...!

Jorunns hage og hobby sa...

Mykt og vakkert bilde, rammet inn av trær!
Ha en fin helg!

Inge sa...

Hvor er det dog et dejligt billede, og godt at du gider fortsætte med Himmelsk. :-)

Ditte sa...

Puha, denne gang tror jeg ikke jeg er den sidste :-)
Dit billede er fantastisk godt, jeg synes det er så svært at fange lyset og farverne korrekt.
Hehe - 'myggene står op' - heldigvis får jeg ikke myggestik mere, selvom de stikker mig!

Med kjæleik til livet sa...

nydelig bilde ;)

her har vi nysnø i fjella ;(

liker ikkje

klems fra monika

Siv sa...

For et utrulig nydelig bilde !!!

Håper du får en flott helg
Klem fra Siv

Mathildes Eden sa...

Hei! Virkelig godt bilde for å være tatt med mobilen. En kan "lese" de mørke feltene også. Tatt med Nokia N8 eller? Det er enda godt at du fortsetter med Himmelsk! Håper du fortsetter riktig lenge!!! Jeg fant noen strå.....

Randi's Tanker sa...

Himmelsk vakkert bilde! Føler ro i sjelen når jeg ser på bildet.

Endelig er jeg tilbake i blogglandia igjen. Det ble en lang pause under flyttesjau og i tillegg tok jeg 2 ukers ferie i varmere strøk. Måtte jo en tur til mitt paradis i år også!

God helg til deg.

Venke sa...

Forstår godt om du blir litt lei, men ta det rolig med kommentarene. Viktig å ikke slite seg ut. Blogging skal være gøy og ikke noe man presser seg til å gjøre. Lysten kommer nok tilbake, bare ta det piano en stund
Vakkert bilde

Magical Mystical Teacher sa...

Petunia, the reflections in your photo are absolutely stunning!

SKY DITTY

Sky above and earth below—
Onward on my way I go;
Earth below and sky above—
I am satisfied, my love.


© 2011 by Magical Mystical Teacher

Cemetery Sky

Mona sa...

Fantastiskt vackert! Myggen är mindre trevliga. Jag försöker tänka på att myggen behövs som mat för fåglar och andra djur, men jag tycker inte om deras (myggens) enträgna uppvaktning.

REJEN sa...

Flot billede, og godt at du fortsætter med Himmelsk, og det er helt i orden at du ikke når rundt for at kommentere, der er også mange....;-D god weekend...

Rimkogeren sa...

Hvor er det smukt :-)

PS Vil du godt fjerne mit første Link? 1000 Tak.

NatureFootstep sa...

väldigt fin komposition Petunia. :)

Bekka sa...

Så fint bilde - tenk at man kan ta så bra bilder med mobilen :)
Setter pris på at du fortsetter med Himmelsk, og blogglysten kommer nok tilbake etterhvert.
Riktig god helg!

Irene sa...

Flott bilde! Livet er vakkert når slike solnedganger kan nytes.

Er glad du holder det gående ... og for all del, jeg blir verken skuffet eller sur om du ikke rekker innom.

Nyt helga ... kos deg masse ... bloggverden går uansett videre :)

Mange klemmer fra Irene (som blogger litt i hytt og pine for tida)

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

Skjønner veldig godt at du ikke har kapasitet til å kommentere på alles innlegg - jeg henger meg med uansett jeg ! :) Kjenner igjen presset hva tid angår, jeg skal ha en utstilling i disse dager og en sønn som skal konfirmeres. Tiden må balanseres - må jo ha tid til å slappe av litt også ;) Mitt bidrag blir derfor fra en "gammel" bloggpost denne gangen, la oss kalle det å ta en snarvei ;) Kommer sterkere tilbake :) Ha en strålende dag! Klem Beate

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

PS: Nydelig bilde du har lagt ut!!! Stille vann og solnedgang er i kategorien noe av det flotteste jeg vet. Kjenner stemningen på kroppen bare ved å se på bildet :)

Leonora sa...

Nydelig bilde Petunia! Åh nei, du må ikke legge ned Himmelsk, det er min favoritt. Og så er den jo deg, den passer ikke hos noen andre. Jeg er glad du har innsett at du ikke trnger å kommentere hos alle hver eneste gang, da blir det nok litt mer morsomt for deg også. Ønsker deg en strålende helg Petunia!

wenche`s hage/ hobby sa...

Hei,prøver meg på himmelsk for første gang ;-)
Klarte å få opp bilde å :)
Mange fine bilder.
Legger meg til som følger med det samme :)
Ha ei god helg.

Birgitta - foto CHIP sa...

Magiskt vacker bild Petunia!
kram

Mandy Lou sa...

Nydelig bilde du deler med oss. Glad for at du fortsetter med himmelsk. ;)

4U2! sa...

Väldigt dramatisk och vacker bild du visar!

TorAa sa...

Nydelig

sigrid sa...

Å så vakkert!

Flott du vil halde på med
Himmelsk :-)

God helg!

annemarlen sa...

Hej, nu har jag hittat hit och deltar för första gången. Hoppas du fortsätter med Himmelsk utmaning.
Tar nu en sväng runt hos de andra deltagarna.
Ses nästa fredag,
Hälsningar från Anne-Marlen

aPe sa...

Hei. Flott himmelsk bilde du har i dag :-) Mitt bidrag er fra årets ferietur nord i Norge. Er tatt på Helgelandskysten. Himmel og hav så flott !! Klem

Anette sa...

Smukt billede! Jeg er glad for at du vil fortsætte med Himmelsk. God weekend.

SigridfraEnget sa...

Du deler et himmelsk fint bilde med oss denne gangen. Det som rører meg mest, er den vakre speilingen i vannet. Så silkemykt og stille.

Gunsside sa...

Fint bilde ! Petunia og flott at du fortsetter med himmelsk
God helg ;)

Erik "Semlan" sa...

Du presenterar så vackra foton Petunia. :-) En fröjd och inspiration att starta med ditt inlägg.
Jag har själv en färsk bild, vi har haft flera vackra kvällar.
Hoppas helgen blir riktigt fin för alla. :-)
(Fast såå bra kan det nog aldrig bli?!)

Pia sa...

Hvor er det et flot billede :-)
Nu er jeg ikke den flittigste deltager til denne leg, men jeg forstå så godt, at du ikke kan kommentere alle bidrag. Det er ikke det der afholder mig fra at lægge billeder ind på Himmelsk :-) Tiden er for sparsom til at nå alt det man gerne vil.

Malys krok sa...

Nydelig himmelbilde du viser! Fint at du holder Himmelsk i gang enda en stund! -Margit-

Melusine sa...

Ja, jeg merker også at blogglysten går i bølger og noen ganger er det godt med en pause. Fint at du fortsetter med Himmelsk!
Et utrolig flott bilde du har tatt med mobilen :)

Mary-Anne sa...

for et fantastisk bilde :D

naturglede/Randi Lind sa...

For et utrolig vakkert bilde. Herlig med sånne kvelder. Jeg rakk ikke med et innlegg denne gangen. Bortreist det meste av dagene før og i helga. Men som sagt,blogglivet går opp og ned som sola og myggen.Klemsiklem og ha en fin ny uke :)