torsdag 25. august 2011

HIMMELSK # 47

4987378325_b77095bd20_b[1]Da er vi her igjen!! Takk for alle flotte Himmelske bidrag forrig uke!! Dette går unna! Jeg kan ikke tro at vi nærmer oss 50. gang med Himmelsk! Jeg lurer på om jeg ikke må finne på en liten markering da… Det skulle bli fredag 16. september detSmilefjes som blunker

Morning has broken

Morning has broken!! Det var et eventyr å gå morgenturen med Jølle tirsdag morgen. Himmelen var så klar, klar blå og solen hadde akkurat klart å få tåken til å lette i store dotter over Myrdalsvannet. Det var rett før jeg ringte til sjefen og sa at jeg ville bli litt vel mye forsinket på jobb… Men jeg gjorde det ikke altså… Logo himmelsk




35 kommentarer:

Leovi sa...

Delicioso y sky with beautiful soft tones, excellent photo.

sigrid sa...

Ups og eg som hadde tenkt verte fyrst ;-)
Virkeleg flott bilete du viser denne gongen også. Og eg er med for 44.gong!

god helg!

NatureFootstep sa...

vilket vackert foto du bjuder på idag. Gillar himlen och det som ser ut som dimma.

Mathildes Eden sa...

Dette var et usedvanlig vakkert bilde Petunia! Du har fanget solyset i tåken som ligger lavt. Nydelig! Jeg byr på en ekstra lang billed-vandring i ukens Himmelsk. Riktig god helg!

Berit sa...

Ahh.. nydelig- faktisk så flott at til og med jeg blir inspirert til å stå opp litt tidligere enn vanlig for å fange lys og stemning :)

Erik "Semlan" sa...

Härligt! Morgondimman ser mjuk och skön ut.
Undrar hur tidigt det var på dagen?
Ha en fin fredag och helg.

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Ahh, så vakkert det kan være med enkelte tåkedotter!

TorAa sa...

Her kan vi virkelig snakke om himmelske kontraster - fra fargen på tåken/disen til den blå himmel.

En flott formidlet historie;-)

staronephoto sa...

Superb foto, Petunia ^¿^

Mona sa...

Fantastiskt vackert! Nej, inte har man lust att gå till jobbet när det är så underbart ute.

RAV OG KRAT sa...

Super skønt billede...minder mig om en beskrivelse vi ynder at bruge i vores familie..."mosekonen brygger"
Rigtig go' fredag til alle fra Gitte

Inge sa...

Skønt morgen billede du viser i dag
Hav en skøn weekend.

Kristine Dices sa...

Nydelig bilde, Petunia. :D

Seraphina´s Phantasie sa...

Wonderful clouds and an harmonic atmosphere. Great !

Helene sa...

Drømmebilde!

Malys krok sa...

Vakkert! Det er mye fint å se når en tidlig ute. Nydelig stemning i bildet! -Margit-

Hakrilas sa...

Så kjempenydelig bilde med den nydelige himmelen!:) Ønsker deg en kjempefin fredag, og en riktig god og fin helg!:)

Bare lille elin sa...

ÅH! jeg er målløs.. og DET skal litt til. :-)

Mandy Lou sa...

Nydelig og flott bilde, Petunia! Tenk snart 50 ganger med Himmelsk. Blir kjekt å se hvordan jubileet markeres.
Ha ei fin helg!

Ingrid Andrea sa...

Virkelig en flott høstlig morgenhimmel!Til å bli bergatt av...forstår godt du vurderte bare bli å nyte synet.
God helg :0)

Birgitta - foto CHIP sa...

Det var en lite speciell bild Petunia. Både trollsk och magisk med molnen/dimman uppe och nere :)
Ha en fin helg!

Irene sa...

Nydelig bilde, Petuna! Det er så mange flotte bidrag, ser det av de små bildene på linklisten ... skulle ønske jeg rakk å besøke alle sammen. Med alt det regnværet vi har i vente, kanskje jeg klarer det!

Fremdeles gøy å være med, og takk til deg som holder det gående, så er det sagt.

God helg! Klem fra Irene

SigridfraEnget sa...

Et nydelig bilde!! Gull i tåka.

Størstepia sa...

Fantastisk flott bilde!!
Kan tenke meg det er deilig å gå morgenturer når man kan se på slikt!!
God fredag og god helg!
Klem fra størstepia

nattsyrransphoto sa...

Fantastiskt spännande natur med slöjmolnen och dimman. Ha en toppenhelg!

Lille sa...

Nydelig bilde du har valgt!

Gunilla sa...

Wow, en sådan vacker bild!
Jag har varit en vecka på Kreta och kom hem igår. Ska leta uppe en himmel från alla foton till veckans uppdrag.

Kram

Anette sa...

Smukt billede :) Ja tænk at det snart er 50 himmelske billeder :)

Merete sa...

Du klarte å fange solglimtet-lyset, herlig bilde!
Ønsker deg en fin uke med nye blink-skudd :-)

Melusine sa...

Så mye en får se når en hund trenger sin morgentur!
Skjønner godt du helst ville vært i det landskapet ut dagen :)

Suzanne Rye sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Suzanne Rye sa...

Utrolig fine bilder!! :D

Fotokarusellen sa...

Dette var virkelig vakkert, Petunia.

Deborah sa...

Det var da et smukt foto, du ligger ud med. God søndag til dig.

Gudveig sa...

Utrolig masse flotte bilder!