onsdag 31. august 2011

Jeg bare lurer…

P1070015

...Hvor ble egentlig denne sommeren av???

14 kommentarer:

Åshild i bestemors hage sa...

Det lurer jeg på også. Svisj...

Havfruen sa...

Kom den da? Synes jeg har ventet og ventet forgjeves...

Linda sa...

Ikke det helt store sommerværet her på vestlandet. Vi var en uke til Sverige og var heldig og valgte rett uke; knallsommer :)

Ingrid Andrea sa...

Nei si det du...begynte optimistisk med tidlig vår og svært varme dager i april, men så ble det så som så. Veldig variabelt! For egen del, glad jeg fikk en solid dose sol to uker på sydenferie...hvis ikke hadde jeg nok godt i FRØ!
Kanskje får vi en solrik varm høst :))

Ingrid Andrea sa...

....GÅTT i frø mente jeg;)

Bare lille elin sa...

Nei den har vi IKKE sett. :-S

Malys krok sa...

Sommeren har vært her, og vi er ganske så fornøyd!

Artig å lese om frøken Pus!
-Margit-

Anna sa...

Her nord, her har vi hatt SOMMER å har det fortsatt. Velkommen oppover ;o))

Klem Anna

Marianne sa...

Må kanskje gi opp å vente på den nå. Høsten lover godt foreløpig!

sigrid sa...

Kva ? Har det vore sommar ? ;-)

Turid sa...

Vi har den - fortsatt.....

RAV OG KRAT sa...

Hvis du finder den, så sig endelig til ;-) Go' aften...

Anne sa...

Æ Å !! :-(


...men du!! NÅ!! krysser vi samen fingre for en fantastisk høst :-))

Elin sa...

He, he, ja det kan du jammen si:) Det går så alt for fort. Flott og symbolsk bilde:)