torsdag 4. august 2011

Mandagstema fremover…

Mandagstema ny logoJeg skrev i en kommentar hos dere som deltok i Mandagstema sist mandag at jeg sliter litt med motivasjonen med å ha så mange faste utfordringer gående på bloggen. Det er veldig koselig  med alle dere som deltar og veldig  kjekt hver uke og se hvordan dere løser oppgaven.  Men det tar mye tid å drive en slik utfordring og det har for min del resultert i at jeg har mistet litt av blogglysten. Jeg har derfor bestemt meg for å legge ned Mandagstema på min blogg og har hørt litt rundt om noen av dere andre ønsker å drive det videre. Til nå har jeg fått 6 stykker som sier seg villige til å prøve. Det blir vanskelig å velge en som skal fortsette med Mandagstema ut i fra disse 6, men jeg vil ta kontakt med disse og høre litt hva de tenker rundt dette… Om akkurat du også kunne tenkte deg å bli vert for Mandagstema, så send meg en mail (adressen finner du på profilen min) og fortell meg hvordan akkurat du vil at Mandagstema skal være..Om du har noen ideer til forbedring, så er det bare til å komme med det… Men vær rask, jeg må ha dette klart innen søndag kveld!!!

Jeg vil ha Mandagstema som vanlig her på min blogg på Mandag og der vil jeg fortelle hvem som overtar stafettpinnen. Og til en forandring vil jeg allerede nå annonsere neste ukes tema:

MOBILKAMERABILDE

9 kommentarer:

Tina sa...

I´m sorry about but I can understand. I know it´s work to really host. If I would not have PicStory on Tuesday I would like to take it, but it´s to near together. People will not like that.
May be you have more time than for joining us on PicStory and/or Weekendflowers :) xo Tina

Helene sa...

Hei!

Jeg må for min del si at jeg synes Mandagstema er veldig bra som det er. Det virker som om mange synes det, når man ser hvor menge som deltar fast hver uke! Jeg skjønner at det tar mye tid for deg, og at bloggen kanskje kan ta litt overhånd. Da kan jo blogge-gleden bli borte... Jeg håper du fortsetter med "HIMMELSK" Det er også en gøyal utfordring som jeg gjerne deltar på så ofte jeg har anledning!
Lykke til med "utvelgelsen":o)
Heleneklem.

SoF sa...

Jag förstår.
Vi driver ju numera Ordlös Onsdag och märker att det kräver en hel del engagemang - och då är det ju bara EN utmaning som vi har hand om.

Den egna bloggen och bildskapandet blir automatiskt lite åsidosatt.

Jag tycker det är en bra idé att låta någon annan ta över när ens egen ork och lust avtar.
Då får någon med nya krafter driva utmaningen vidare.

Precis som vi gjorde på blindstyre.se när vi tog upp stafettpinnen efter dem som drivit Ordlös Onsdag tidigare.

Jag hoppas att du hittar "rätt" person som kan fortsätta driva Mandagstema - och också att du hittar tillbaka till din egen foto-och blogglust igen.

Varma kvällshälsningar!

Hakrilas sa...

Jeg synes "mandagstemaene" dine har vært kjempebra, og det har motivert meg til å ta bilder av forskjellige motiver, og til å være kreativ!:)

Jeg er jo en av de som har meldt min interesse til å føre "mandagstema" videre.

Hvis jeg er den blir valgt ut til å føre "mandagstema" videre vil jeg si at jeg er kjempemotivert for det.

Målet mitt er å motivere de som deltar på "mandagstema". Deltakerne skal føle gleden over å ta ulike bilder av ulike motiver, og de skal få lov til å være kreative når de tar bilder!:) En annen målsetning er at de bloggerne som er med på "mandagstema" kan besøke hverandres blogger for å hente inspirasjon, se på andres bilder, og ikke minst knytte nye bloggvennskap!:)

Hvis jeg er den heldige som overtar, har jeg kjempelyst til å ha noe som kalles "Månedens mandagsbilde". Da kommer jeg til å plukke ut noen av billedbidragene som er kommet inn i løpet av en måned, for så å ha en avstemning blant bloggerne over hvilket bilde de mener er "Månedens mandagsbilde".

Det var litt om mine tanker rundt hva jeg tenker!:)

Det har vært kjempekoselig å være med på "Mandagstema" hos deg!:)

Ønsker deg en kjempefin torsdags kveld!:)

Pialotta sa...

Helt klart du ska ett intresse av att stå för temat och hinna med det i ditt liv. Mobila bilder är inte min grej, men vi får se hur det blir med det på Måndag :) Det blir säkert någon som tar över stafettpinnen efter ditt stora jobb här :)
Ha de gott o ta hand om dig .. Kram

9na sa...

Oh oh da kan til og med jeg klare å være med, når det er sååå lang frist... Synes for øvrig du har gjort en imponerende jobb jeg med alle dine alonger og greier :)

Monica o Jacob sa...

Förstår att det tar tid med många teman, har trivts med ditt upplägg där även en amatör känner sej hemma.Vi har ju även haft stor konstnärlig frihet vilket är roligt, hoppas att den som tar över anammar det.
Ha det bra/KRAM

Malys krok sa...

Jeg har hele tiden vært fornøyd med din måte å ha Mandagstema på! Takk for at du har holdt på så lenge! Har vært kjempetrivelig! Blir nok med videre, og håper det fortsetter på samme måte. Som en sier så går det an å være med på denne fotoutfordringen også for amatører! Det er bra!
Ønsker deg en god sensommer!
-Margit-

BP sa...

Tycker du har gjort/gör ett fantastiskt jobb med dina måndagsteman, men förstår att det är mycket jobb, speciellt om man har ett "heltidsjobb" vid sidan om.
Vill bara passa på att tacka dig så hemskt mycket för alla roliga stunder jag har fått tack vare dig!!!