søndag 4. september 2011

Gu’ kor trøtt eg ble…

123468971210111314

GOD NATT!!!

31 kommentarer:

Leckeres für Mensch und Katze - Goodies for a pleasant life sa...

It´s so cute. What a nice animal family you have! :) Good night!

sigrid sa...

Begynte å gjespe..
Herlege dyr du har i hus :-)

Nattaklem

bea's blog sa...

Herlige Bilder!!!!
Frøken Pus har en veldig lang hale, ikke sant :)))
Dyra dine se veldig tilfreds og lykkelig ut!!!
Nattklem
Beatrice

mrsnesbitt sa...

wonderful!

MissMette sa...

Herlige bilder ღ ... og ja, jeg kjente at jeg skulle kanskje ha tatt kveld her snart ;) Ønsker deg en flott uke som kommer, klem fra Mette

Havfruen sa...

For en gjeng:))) En herlig en sådan:) JEg er helt imponert:) Å så marsvinet også da, hehe:)))
Vel, nå kan de våkne og starte dagen:))
Takk for info:)
Klem til deg:)

Marianne sa...

Herlig! MMMzzz

Anonym sa...

Man kan jo blitt trøtt bare av å se på disse... :-)

Linda sa...

Flotte bilder av en "trøtt" gjeng :)
Fine dyr :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Et avslappende sted å være tydeligvis. Nå er det mandag og sovevær. Gjeeeesppppp!

wenche`s hage/ hobby sa...

Får en herlig gjeng :)
Ha ei fin uke :)

Malys krok sa...

Så koselige sovebilder! Det er ikke alle som er SÅ søte når de sover!
-Margit-

Linda sa...

Så hærlige slaraffen bilder, roen har virkelig senket seg over hurven:)
Pusen lellom sofapue og rygg ligner min datter og den søte vovfsen med labb over nese er meg hehe. så trøtt væææær. Regn regn..

Petrine sa...

Dette er noko av dei herligaste bilda eg har sett på lenge !

Slik ein "dyrisk" harmoni ! Langt frå den som vi hadde i går kveld, då Frikken aldri såg ut til å roe seg og ta kveld. Han har det ikkje så bra, stakkars vennen og ein tur til dyrlegen er ganske nær, tenker eg.

Takker for hyggelig kommentar på bloggen min.

Blogginga mi har gått i voldsomme rykk og napp for tida :) Men no er eg her igjen.

Ute er det eit nydelig haustvær og til og med varmt og fint. Så no skal vi gjere oss klar for å gå ut, Frikken og eg:)

klem

Line Merete sa...

Hærli med dyr! Skikkelig koslie bilder av både den ene og den andre pelskledde. :)

Husfruen of Hilltop House sa...

For noen herlige bilder.
Måtte le litt her jeg sitter, for da jeg kikka opp fra skjermen så jeg rett på vår Eddie som hadde lagt seg på ryggen og sov så søtt med beina sprikende i alle retninger. Man skal være ganske så trygg for å sove i en slik stilling, og matmor ble helt varm om hjertet.

Marias Teater sa...

Hva har du gjort med dyrehavet ditt? Sovepiller? Måtte de gå Bergen rundt? Eller er det slik vanlig tretthet som overmanner hele butikken sent på kvelden. Bildene av de sovende og de sovende er til å spise opp. Tenk at Frøken Pus har fått seg så flott hjem!

annemarlen sa...

Vilka härliga bilder på dina djur...
:-)) blev nästan lite sömnig jag me´.
Anne-Marlen

Anki sa...

Har lust att göra dem sällskap.

nr14 sa...

Du verden for et "trøtt" innlegg:)) Herlig bilder:)

Gry sa...

Himmel! Hva gjør du med dem...? :)

Elisabeth sa...

Sövande men härliga foton!!! Ha dé!

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

En gjesp er smittsomt - tror jammen et bilde med sovende dyr kan være det også!
Herlige stillinger!
Ønsker deg en go' natt søvn kommende natt også ;:OD)

Anita sa...

Hehe! Fantastisk serie. Vart jo trøtt sjølv av å sjå på! ;-) God natt! Zzzz...

Bente sa...

For en herlig gjeng! Og sååå trøtte!!
Det ser ut for at alle lever i fred og fordragelighet.
Jeg tror jeg er klar for natta ja:))

linsky sa...

Å, så gode de er! <3

TorAa sa...

Herlige bilder - slik har jeg også vært i 4 dager til ende, men på selveste TORsdag våknet jeg atter opp.

Cecilia Artista sa...

Underbara, underbara bilder på dina sovande djur! Jag njuter!

Pysselfarmor sa...

Men gu' så goa' !!!!

Anonym sa...

Herlige bilder av herlige dyr!!
Savner både hund og katt, men vi kommer nok sterkere tilbake. :)

Mette C

garnkurven sa...

Herlige bilder... :)