torsdag 20. oktober 2011

HIMMELSK # 55

4987378325_b77095bd20_b[1]Joda, jeg er her. Litt redusert, men jeg har slettes ikke glemt verken dere eller Himmelsk. Det verste med slik jeg har det nå, er at jeg nesten ikke får tatt noen bilder heller og det er et stort savn. Men jeg er rundt hver uke og ser på alle de fine bildene deres og jeg lover at jeg snart er tilbake og kommenterer igjen.

Nå er det Himmelsk # 55 som står for tur!!Himmelsk ildkule

Ingen solnedganger er like. Noen ganger er hele himmelen som glødende lava, andre ganger er den nesten rosa og av og til, er solnedganger slik som dette.. Bare en glødende ildkule, så stor og så vakker at man nesten glemmer å løpe inn etter kamera.. Men bare nesten!

God helg alle sammen!!Logo himmelsk




50 kommentarer:

Helene sa...

For et trollsk og vakkert bilde, Petunia!!

God helg:o)
Heleneklem

Venke sa...

Skikkelig vakkert bilde, stemningsfullt :) Ønsker deg god bedring og god helg

Med kjæleik til livet sa...

kor flott ;)

her er det VINTER i dag
fint deg og - vel iallefall litt fint da vel

monikaklemma

Mandy Lou sa...

Wow, det var litt av ei ildkule! En fantastisk solnedgang. God bedring!

Ingvill sa...

Skikkelig fint og stemningsfullt bilde. Ha en fin fredag:O) klem

sigrid sa...

Vakkert!

God betringsklem :-)

Takk at du tenkjer på oss bloggvennane. Ikkje stress med kommentarar.

God helg!

RosMari sa...

Ingen solnedganger er like og jeg blir like fasinert hver gang vi får anledning til å se og nyte den her på vestlandet... Klem fra Rosen

Inger-M sa...

Helt fantastisk vakkert!

Ida sa...

Fantastisk fint! :)

God bedring!

Linda sa...

Nydelig og stemningsfullt bilde!
Ønsker deg en god helg:)
Klem:)

TorAa sa...

Helt vidunderlig vakkert.
Til å få hakaslepp av.

Malys krok sa...

Her tenkte jeg eventyr! Det var en gang en Prinsesse som bodde bak de sju blåner... Eventyrlig vakkert iallefall! Ønsker deg god bedring og en fin helg! -Margit-

Leonora sa...

Ta vare på deg selv du Petunia - det er det viktigste! Aldeles nydelig bilde du har her, solnedganger blir vi aldri lei å se på. God helg til deg!

Marianne sa...

Elegant som alltid Petunia!
Vakkert!

Mary-Anne sa...

kjempeflott bilde :D

LadyLaLaura sa...

Nydelig bilde, ha en fin fredag :)

Bente sa...

Nydelig solnedgang og vakker stemning!

Ønsker deg en god bedring:)

SigridfraEnget sa...

Nyyydelig bilde!!!
Ønsker deg en god helg!

Mandelhjärta sa...

Oj, så eventyrlig dette var! Litt Soria Moria-stemning over bildet. ;)
Ønsker deg god bedring!

RAV OG KRAT sa...

Super flot billede...godt "skudt" God weekend *KLEM*

Qehenne sa...

God bedring til deg.
Nydelig soknedgang du har fotografert. Her hos meg er det også lite aktivitet for tiden, men vi kommer sterkere tilbake :-)

Cecilia Artista sa...

Underbar vacker solnedgång!

Ege sa...

Skikkelig rødmende solnedgang :) heldige du som fikk det synet :)

Mokomoko sa...

Nydelig bilde, flott fanget.

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

OAUUU! Dette var jammen meg flott!

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Riktig god bedring, ønskes du også herfra!

Gunsside sa...

Vakker solnedgang i flotte farger
God helg til deg ;))

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Nydelig solnedgang med varme, vakre farver ;:OD)

Fies notiser sa...

Ohlala - fantastisk bilde, Petunia! Du har klart den store bragd å fange alle luftens fasetter - mot solen! Jeg er imponert :-D
Så all ære til deg som holder koken! Jeg skjønnner at formen skranter og ønsker deg absolutt alt som godt er!
Vet du forresten at jeg støtte på begrepet "Petunia-tre" her for litt siden?
Klem!

Laila -Karin sa...

Vakkert bilde.
Her blir det å pukke av det jeg .
Har ikkkvært så mye bilder tatt siste tiden.
Riktig god bedring.
Klem

Mona sa...

Underbart! Ser ut som ett sagolandskap.

agnetha sa...

Vilken vacker solnedgång precis som i en sagobok!!!
Själv deltager jag med en simpel mobilbild. Jag inte kunde låta bli att föreviga denna dubbla regnbåge. Den uppenbarade sig då jag förjde med mannen min till hans jaktmarker igår. Det hade regnat hela dagen men så bröt solen igenom. Naturligtvis hade jag glömt kameran hemma.

agnetha sa...

Vilken vacker solnedgång precis som i en sagobok!!!
Själv deltager jag med en simpel mobilbild. Jag inte kunde låta bli att föreviga denna dubbla regnbåge. Den uppenbarade sig då jag förjde med mannen min till hans jaktmarker igår. Det hade regnat hela dagen men så bröt solen igenom. Naturligtvis hade jag glömt kameran hemma.

Birgitta - foto CHIP sa...

Solen ser riktigt välnattad ut och omstoppad i bolstriga moln :)
Vackert som tusan!

Mariane sa...

Det er bare et fantastisk billede, Petunia - Jeg forstår dig. Man glemmer "næsten" at tage billeder - hehe

Inge sa...

Det er en magisk smuk solnedgang du viser her.. Du må have en skøn weekend.

Wind sa...

My best regards from Romania!

Rimkogeren sa...

Solen er altid fotogen :-)

Erik "Semlan" sa...

Vilken bild du visar upp!
Wow, så vackert. :-)
Snyggt hur solen sticker fram mellan molnslöjorna.
Du har helt rätt, naturen förändrar sig hela tiden. ;-)
Trevlig helg!

Bare lille elin sa...

N Y D E L I G!!

kim sa...

Hej Petunia,
Jeg havnede her efter at have beøgt Rejens blog. Det er nogle meget smukke billeder du tager af dine omgivelser i det dejlige Norge.
God weekend.

REJEN sa...

Smukt billede og god bedring..;D

Janne sa...

Wow!! For et nydelig bilde!
Ønsker deg God helg!
Klem fra Janne

Petrine sa...

Så vakkert og stemningfullt det bilde er. Passer godt på sinnsstemningen hos meg her. Vår vesle Frikken sovna stille inn hos dyrlegen på onsdag og her er så fryktelig tomt.

Håper du kommer deg raskt til igjen, og får tatt fleire bilder av frøken Pus. Ho er aldeles skjønn !

Ønsker deg ei riktig god helg. Sjølv reiser vi til Petrines for å pleie sorga vår der:)

stor klem

Bjørn-Erik sa...

Nydelig bilde Petunia. Passet ekstra godt i dag nå som regnet øser ned her i nord :)

Melusine sa...

En fantastisk flott solnedgang!
God bedring videre :)

4U2! sa...

Kom på att jag glömde lämna kommentar: en vacker bild du bjuder oss på. Ha en härlig fredag kväll!

Anette sa...

Superflot himmelsk billede :)

naturglede/Randi Lind sa...

Det var det vakreste bildet jeg har sett denne uke. Nydelige farger.
Ønsker deg en flott helg. Håper du samler masse krefter og kommer deg ut på en fototur. Klemsiklem:)

nr14 sa...

Glødende vakkert:) Håper det blir bedre dager for deg etterhvert;)