søndag 27. november 2011

Fotokalender 2011 NOVEMBER

Fotokalender_2011_logo_thumb[2][1]_thumb[2][1]November! Den 11. måneden og det nest siste arket på Fotokalender 2011! Hva kan man si om denne måneden? Hvis jeg skal beskrive den med ett ord, må det være VÆR! Vi har hatt alt fra sommertemperaturer der blomster og trær har begynt å spire igjen - til øspøs og skikkelig ruskevær. Det hele toppet seg i helgen da “Berit” kom på besøk! En ting er i alle fall sikkert; Vær er aldri kjedelig og det har vært nok av dager i det siste hvor man virkelig kunne ta bilder som beskriver denne måneden!

NOVEMBER

P1070689

Vi hadde noen dager med tåke så tykk som ertesuppe og da ble det noen omveier hjem fra jobb for å knipse noen bilder. Lav høstsol som hele dagen hadde gjort sist beste for å få tåken til å forsvinne, men det eneste den klarte var å gullforgylle det hele…

Litt om Fotokalender 2011: Har du lyst til å være med på Fotokalender 2011, så er det kort fortalt en månedlig utfordring her på bloggen min. I slutten av hver måned lager jeg et innlegg slik som dette og der dere kan være med ved å vise et bilde fra måneden som ha gått. Bildet kan gjerne være typisk for hvordan måneden har vært der du bor sånn værmessig, eller om det har vært en spesiell begivenhet for dere.. Når året nærmer seg slutten vil jo hver og en av oss ha 12 bilder som vi kan lage våre egne fotokalendere av og gi bort som gaver til familie og venner om vi vil.. Bildet må være ditt eget eller du må ha tillatelse av den som har tatt det til å bruke det.




24 kommentarer:

stallnilsen sa...

Ja, det e sant du sier, samme her i nord , mildt og vått har det vært hos oss, kan ikke huske at æ før har hatt blomster ute i hagen før i november.
Ha en riktig fin søndag, hilsen Lisbeth ;O)

RosMari sa...

November har for meg vært mange nydelige soloppganger og solnedganger... Ha en fin uke! Klem fra Rosen

Inge sa...

Rigtig flot november billede Petunia, jeg må have mine november billeder set igennem til det næstsidste fotokalender billede. :-)

The Rosegarden in Malevik sa...

ja November har varit riktigt fin i år :) men nu blåser det lite.....
har tyvärr ingen bra bild på detta.....
å missa nu inte.....

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.....
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Mokomoko sa...

Kjempeflott bilde, Dyngeland?

Mokomoko sa...

Kjempeflott bilde, Dyngeland?

Tina´s PicStory sa...

very beautiful ♥

Naturfotograf sa...

Nydelig bilde. Høsten har vært forleneget:)

Ha en fin advent!

Leonora sa...

Utrolig nydelig bilde Petunia, skikkelig godt jobbet!

Kari sa...

Hei. Ville bare kommentere den flotte bloggen din. Utrolig mange fine bilder du har her, ble helt speechless.

Mormor sa...

En gylden novemberdag er vakkert. Nydelig bilde :-)

Nyt kvelden

Anki sa...

Det blir fantastiskt vackra bilder med dimma och sol.

HansHB sa...

Flott bilde! Været er et flott nøkkelord for måneden. Vi opplevde snøvær søndag! Det blir mitt bidrag...
Ønsker deg en flott kveld og roser deg for disse flotte initiativene til å få lagt ut bilder for et bredere publikum!

Irene sa...

Utrolig flott tåkebilde! Skulle jeg beskrive min november med ett ord, så må det bli TÅKE! For makan til tåkevær har jeg aldri opplevd på disse kanter før! Bildet ditt viser at det kan være veldig flott også da!

Ha en fin uke, Petunia!

Ireneklem

Hakrilas sa...

Det var et kjempenydelig bilde!:) Det er mildt hos oss også. Vi fikk litt førjulssne søndag 1.advent, men den er regnet bort. Ønsker deg en kjempefin tirsdag!:)

Bestemor Drillo sa...

Det var et premiebilde med en flott stemning!

SigridfraEnget sa...

Et gyldent øyeblikk!!! Vakkert.

Bjørn-Erik sa...

Praktfullt bilde med nydelige farger Petunia.

For meg, har november inneholdt mye, men best av alt, husker jeg alle nordlysturene jeg har fått etter at jeg flyttet nordover igjen. Så det blir nok mitt bidrag her også.

Birgitte sa...

En lidt uhyggelig stemning, synes jeg, måske det hænger sammen med humøret men er i? ;-)

Birgitta - foto CHIP sa...

Min länk fastnar inte men här är den iaf
http://fotochip.blogspot.com/2011/12/november-2011.html

Snyggt redigerad bild Petunia!

Pysselfarmor sa...

Åh så vacker guldförgylld himmel och du jag ser ingen ärtsoppa ;-))

Ellen sa...

Skønt novemberbillede :-)
Den ramme, du altid bruger om dine billeder, synes jeg er så flot. Hvor har du fundet den?

Mona sa...

Guldet i bilden är en höjdare. Otroligt stämningsfullt.

Elisabeth sa...

Vilket läckert ljus. Upplever det varmt även om det var blåsigt och kallt. Ha dé!