onsdag 28. desember 2011

Fotokalender 2011 DESEMBER

Fotokalender_2011_logo_thumb[2][1]_thumb[2][1]Desember og aller siste blad på Fotokalender 2011. Jeg syns det er helt utrolig hvor fort dette året har gått. Ja, nesten like så fort som og bare å skumme gjennom en kalender og bare se på hvilken måned det er og ta en rask titt på bildene - uten å feste seg ved hver enkelt uke eller dag. Det har vært et kort år, men for mange har det vært et tøft år… 2011 vil nok alltid stå igjen som et år med grusomme hendelser vi aldri kommer til å glemme… Derfor føler jeg at 2012 er ekstra velkommen og dere skal ikke se bort fra at det blir “Fotokalender” på bloggen min neste år også. Har dere noen innspill i hvordan vi kan få gjort dette enda bedre og få flere med, er det bare til å ta kontakt!!! Ha en fin romjul!

DESEMBERDesember 2011

Jeg takker for det gamle og minner på om at årets siste Himmelsk blir lagt ut i morgen!!!




17 kommentarer:

Seraphina´s Phantasie sa...

What a wonderful Christmas tree in the snow. Beautiful !

Hakrilas sa...

Det var et kjempenydelig desemberbilde! Ønsker deg og dine en kjempefin romjul videre!:)

Anette sa...

Smukt vinterbillede af juletræet i sneen. Dejligt at du fortsætter med Fotokalender .Godt nytår.

Wenche sa...

Det var julestemning det, vakkert juletre med perfekt snø :0) God romjul Petunia :0)

Inge sa...

Smukt december billede du har valgt, og tak for hosting af Fotokalender 2011, hvis du fortsætter er jeg med igen. :-)
Godt nytår til dig og dine.

Mia Folkmann sa...

Hvor smukt, Petunia. Jeg vil ønske dig et dejligt 2012, og jeg glæder mig til at deltage i flere af dine sjove ideer... :-) Go' romjul

SigridfraEnget sa...

Et nydelig desemberbilde!
Jeg ønsker virkelig 2012 varmt velkommen, etter et stritt 2011. Tenk på alt det herlige vi har å se fram til!!! :-)

9na sa...

Du har blitt så flink du Astri til å ta bilder!!!

En rosa fugl sa...

Du har så mange fine bilder, Petunia!

Anbefaler deg å bli med på utfordringen på bloggen min. Kan bli gøy det, sant? :)

:D

Mormor sa...

Vakkert desemberbilde

Rejen sa...

Tak for den gode idé med fotokalenderen, jeg er også med hvis du fortsætter i 2012...Det er utroligt hvor hurtigt et år egentlig går...Fint billede...;-D

Malys krok sa...

Kalenderbildet ditt er fantastisk flott! Skikkelig julestemning der!
Enig i at årene går fort...flyr avsted! Og nå har jeg en fin kalender, takket være deg!
Ønsker deg fine dager videre i romjula!
-Margit-

Marita sa...

Flott desemberbilde, Petunia. Jeg står vel i fare for å bli disket nå i siste mnd som har valgt meg et bilde tatt tidligere i år, men om du leser blogposten skjønner du hvorfor. Desemberinnlegget skulle kanskje vært tiiiidlig i mnd og ikke på slutten, om meningen var å få ferdig en kalender før 2012 - sånn bokstavelig talt *hehe*.
Takk for i år - jeg blir gjerne med i 2012 også :)

Ellen sa...

Smukt og stemningsfuldt decemberbillede.
Året er gået alt for hurtigt, men ovre hos mig kan du se hvorfor det er sådan ;-)

Tusind tak for dit gode initiativ - jeg er også med i 2012 :-)

- ma - sa...

Takk for det gamle, og godt nytt år, Petunia! Håper å bli med i 2012, jeg også. Ved begynnelsen av hver måned har jeg tenkt at nå skal jeg ta et godt bilde før måneden er omme, men det er like "overraskende" at måneden har gått hver gang du legger ut et nytt månedsbilde :)

Gunsside sa...

Julestemning hos deg i desember
- her er det + grader og desember få nesten "grønt" bidrag:)

Bestemor Drillo sa...

Stemningsfullt hos deg Petunia! Godt Nytt År ønsker jeg deg og dine !
Jeg gleder meg til neste omgang !
Ha en fin uke!
Klem!