torsdag 29. desember 2011

HIMMELSK # 65

4987378325_b77095bd20_b[1]Helt på tampen av 2011 og det siste ”Himmelske” innlegget for i år. Det er utrolig hvor mange flotte bilder dere har hatt med og når man tror at alle motiv er ”brukt opp” og himmelen er fotografert fra alle slags vinkler, så viser dere nye kreative sider! Det er dette som er meningen med de fleste fotoutfordringene jeg har her inne på bloggen min. Det er ikke om å gjøre å ha det dyreste fotoutstyret eller å ta det helt perfekte bildet. Nei, jeg vil heller oppmuntre til å ta bilder – å ”se” motiver og da kanskje få lyst til å lære mer…

Tusen takk for alle bidrag og følge gjennom 2011 og jeg lover at ”Himmelsk” fortsetter i 2012!

Takk for det gamle og godt nytt år!!!God_turhelg!_thumb[3][1]

Jeg hadde tenkt å ha med et bilde fra Bergen sentrum denne gangen også, men ombestemte meg i siste liten og viser heller dette bildet av Jølle i dag. Nyttår er tiden for forsetter og selv om jeg stort sett ikke liker å ha for store lovnader for det nye året, så håper jeg at 2012 vil bli et bedre” turår” enn det dette året har vært for meg.

Blir dere med???

Himmelsk bygger på det engelske konseptet Sky Watch Friday. Det er den amerikanske bloggeren DOT, som startet opp det hele i 2007.Logo himmelsk





Husk FOTOKALENDER 2011 Desember!!

35 kommentarer:

HansHB sa...

Et tøft valg! Søt hund!

Mitt innlegg er hentet fra sommeren...
Ønsker deg et flott nytt fotoår!

Inge sa...

Dejligt Jølle billede, tak for din energi med både Himmelsk og fotokalender, og rigtig godt nytår til dig.

Rimkogeren sa...

Tusind tak for din indsats som Himmelsk-direktør gennem året, som snart er gået. De bedste ønsker om et godt og lýkkebringende nytår. DU HAR FORTJENT DET :-)

Gemma Wiseman sa...

The dog has the cutest face! And surrounded by a beautiful snowy world and bright sky! Delightful!

Happiness in your New Year!

Berit sa...

Jess! Jeg stemmer på deg!! 2012 blir et enda bedre turår enn 2011- jeg ønsker deg og andre himmelsk-deltagere et eventyrlig minnerikt nyttår!

Hakrilas sa...

Kjempefint bilde! Ønsker deg en kjempefin torsdags kveld, og fortsatt riktig god og fin romjul!:)

NatureFootstep sa...

rolig bild. Gott Nytt år önskar jag dig. :)

Malys krok sa...

Koselig bilde! Fikk han smake?
God tur i hele det nye året!
-Margit-

Cecilia Artista sa...

Gott nytt år och God tur till Jölle och dig!

Wenche sa...

Tusen takk for alle dine HImmelske iniativ ! :0) Håper du orker å fortsette med det :0) Det gir inspirasjon :0) Søtt bilde av hunden din :0) Koselig ! Ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt År ! :0)

Bente sa...

Herlig bilde ! Skikkelig tur-bilde.
Tusen takk for at du står på og holder oss i ånde med Himmelsk-utfordring!!
Ha et riktig godt nytt år!

Irene sa...

Herlig bilde av Jølle! Setter pris på at du fortsetter med HIMMELSK i 2012 .... Ønsker deg et flott nytt fotoår!

Klem fra Irene

Mormor sa...

Nydelig bilde og tusen takk for at du holder i gang.
Det har gitt meg mye glede.

lise sa...

Et godt nytt år til deg også, Petunia. Det er flott vi har krefter som deg her ute i den vide bloggverden.

*klem*

Mona sa...

Gott Nytt År till dig också! Härlig bild på Jølle, som är så förståndig att han tar med sig mellanmål ut på promenaden.

ege denne sa...

Lurer på om sjokoladen var smeltet litt? :)

Godt nytt år :)

TorAa sa...

herlig bilde,
og jeg kan hilse fra fruen:
Takk for at Jølle tok den
- jeg "hater" kvikklunsj etter en viss påske....

Så nå skal vi danse det nye året i møte...

Rejen sa...

Superskønt billede af Jølle og du og din familie ønskes et rigtigt dejligt nytår med forhåbentlig mange ture i naturen...;-D tak for i år, vi ses også i det nye..:-D

Monica o Jacob sa...

GOTT NYTT ÅR;-)))
Söt var han vovven;-)

Lises hjertegleder sa...

Nydelige Jølle.
Godt nyttår til deg,og takk for de himmelske bilder :))

Venke sa...

Riktig godt nytt år til deg også. Det skal bli fint når sola begynner å varme igjen og vi kan ta med sjokoladen å gå på skitur igjen. Ser ut som hunden koser seg også :-)

LauraX sa...

so sweet Petunia, Happy New Year!

Birgitte sa...

Dejligt billede af en sød og dygtig hund, mon den kan lade være med at spise tingene bagefter ;-) Godt nytår til dig og dine.

Størstepia sa...

Takk for alle himmelsk utfordringer i 2011, jeg har virkelig kost meg med dem!!
Riktig godt nytt år, gleder meg til nye utfordringer neste år!:)
Klem fra størstepia

Berit sa...

Flott bilde av Jølle og god reklame for kvikk lunsj (alltid godt) Godt nyttår til deg

naturglede/Randi Lind sa...

Den herlige hunden Jølle igjen! :) Ønsker deg og dine godt nytt år og takker for all hygge i året som har gått :)

Marit sa...

Flott bilde av Jølle på tur!

Ønsker deg en fantastisk nyttårskveld et riktig godt nytt år!

Melusine sa...

Herlig bilde av Jølle, håper dere får mange fine turer i det nye året!

Godt Nytt År til dere :)

Monica sa...

Dette er jo rene reklamenbildet for norsk tursjokolade!Herlig bildet!
Henger meg på ditt ønske om et godt tur år i 2012,- for deg, meg og alle fotoentusiaster her inne!

Elisabeth sa...

☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ GODT NYTTÅR ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆

Bjørn-Erik sa...

Et riktig godt nytt år til deg Petunia :)

Ser frem til enda flere flotte bilder fra deg i 2012.

Nikoline sa...

Ynskjer deg eit riktig godt nytt år og takkar for det gamle her i bloggeland!
Nyttårshelsing frå Nikoline:0)

Gunsside sa...

Hei Petunia og godt nytt år til deg
Så ses vi på nytt med himmelske bidrag i 2012 :)

Ida sa...

Ønsker deg et godt og innholdsrikt nytt år!
Håper at det vil bli fylt opp med gode dager og fine stunder, gleder, naturopplevelser, blinkskudd osv.

Elisabeth sa...

Gott nytt år till dig också och tack för alla fina foton!