torsdag 9. februar 2012

HIMMELSK # 71

4987378325_b77095bd20_b[1]Først av alt vil jeg takke for alle de hyggelige kommentarene og mailene på Himmelsk forrige uke!! Blogglysten er ikke på topp – enda, men slike koselige ord varmer, og inspirasjonen til å blogge kommer nok den… Kanskje med våren?? Her hos meg er det i alle fall vinter – akkurat slik som mitt collage på Himmelsk # 71 viser… V_2_thumb[3][1]

Jeg har faktisk fått meg nye ski!! Dere som kjenner meg godt, vet at dette er en innrømmelse som sitter veldig langt inne, men før snøen forsvinner for i år, hadde jeg tenkt å gjøre lysløypen på Totland utrygge. Det er klassisk langrenn  det er snakk om og stilkarakterer blir heldigvis ikke gitt i den grenen!!Logo himmelsk




42 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Ja hos oss försvann den gröna vintern fort, minus och en massa snö så onödigt tycker jag som vill ha vår.
Fint kollage, ha det bra;-)))

Ege Denne sa...

Lykke til med skigåingen :) Skiene er lagt på hylla for min del forleeeeenge siden ;)

Maboe sa...

Så nydelige vinterbilder! Jeg er heller ikke glad i snø og skigåing, men det blir veldig glatt å gå tur på veien, så det blir nok min tur også snart....

Marianne sa...

For noen herlige bilder.
Jo, man kan jo ofre en del for å få tatt noen slike, for eksempel skitur på uøvde bein. ;)

Hakrilas sa...

Lykke til med skigåingen! Mine ski er også lagt på hylla for mange år siden, og det er fordi jeg ikke har helse til å gå på ski, men jeg liker å gå på føttene jeg da! Ønsker deg en kjempefin torsdagsettermiddag!:)

HansHB sa...

Flotte bilder!
Regner med vi får se bilder fra skigåinga etter vert...
Ha en fin kveld!

Rimkogeren sa...

Flot reklame for dejlige Norge :-)

Cecilia Artista sa...

Det ser riktigt kallt ut hos dig - men samtidigt mycket vackert!

naturglede/Randi Lind sa...

Så utrolig vakre vinterbilder. Sukk, skigåing og det hele. Her er fortsatt bare et melisdryss, men det er fint å kunne gå tur på gangveien i joggesko da.I dag her vi hatt nydelig solskinn, men jeg fikk ingen tur ut i finværet. Håper jeg rekker det i morgen. Skulle gjerne vært ute ved iskanten i sundet og tatt bilder av sangsvanene. Jeg ser dem ligger langt der ute, men en sånn zoom har jeg da ikke. Det tar meg sikkert halvannentime å gå over skog og berg for å snike meg ned til vannkanten. Men det hadde vært gøy da. Dumt ikke tiden rekker til alt en vil, men fint å drømme litt også. Når vannet går opp innerst her, kommer svanene hit og det gleder jeg meg til, da er det bare noen minutter å gå. God helg til deg.

Inge sa...

Åhhh hvor er det dejlige vinterbilleder. :-)

Bekka sa...

Så vakker vintercollage du har satt sammen! Mange nydelige stemningsbilder her ja.

Koselig koselig sa...

Fortsatt god bedring kjære Petunia :)
Skal si deg at i morges så var det så veldig lyst når jeg gikk til jobben, 7.30, det var helt fantastisk deilig og jeg kjente at endelig - nå er lyset på vei tilbake. Det gjorde hele dagen min, hurra!

Klem til deg

Kristine sa...

Så herlige bilder, Petunia! Lykke til med skigåingen! Krysser fingrene for deg! :)

Wenche sa...

Flotte vinterlige bilder - skjønner at mange synes det er kaldt...men når det er vakkert vær - så er jammen vinteren flott også :0)

Malys krok sa...

Flott innlegg med vakre vinterbilder!
God tur på nye ski,ønsker jeg deg!
Her er det nesten ikke snø!
-Margit-

Vivi sa...

Det er så mange flotte himmelske bilder her inne!
Flott tiltak!

Kos deg på skiturene!

Gemma Wiseman sa...

Enchanting collage of winter worlds! Such lovely tones and scenes!

Mormor sa...

Nydelige bilder og takk for at du holder ut.

Tina´s PicStory sa...

what a wonderful collection of beautiful skies! thanks for hosting :)

Mandelhjärta sa...

Koselig at du fortsetter med disse himmelske utfordringene! ;)
Virkelig flott collage du viser oss!!
Ha en fin kveld og en trivelig helg! :)

Catherine sa...

Fine vinterbilleder fra Norge. Ser virkelig skønt ud! God weekend

Venke sa...

For et nydelig vintercollage du har laget her, vakkert :-)

Anne-Berit sa...

Så nydelige vinterbilder det var i collagen din.
Ski har jeg ikke hatt på beina på det jeg kan huske.Men det ser jo skøy ut når andre går på ski.Håper du får mange fine turer på dine nye bortoverski:)

Irene sa...

Nydelig collage ... vinteren er ikke min årstid heller, men jeg syns den er vakker å se på i det minste. Men nå har jeg pakket kofferten og skal bytte ut hvit snø med hvit sand.

Ha en fin helg!

Irene

Ingeborg sa...

Herlig vintercollage:) God helg til deg!

Helene sa...

Så nydelig vinter-collage du har laget her, Petunia:o)

Lykke til med nye ski!

God helg fra meg;o)
Heleneklem

Mona sa...

Så många fina vinterbilder! Här i Göteborg ligger det mer is än snö på gator och torg. Skulle önska att det kom lite mera snö, för det är så vackert. Annars ser jag också fram mot våren. Ha en skön vecka!

berit sa...

så tøff du e : ) har ikke gått på ski på mange år.. føler meg tryggere på beina : )

nydelig collage her !!

ha ei fin helg.

NatureFootstep sa...

snyggt vintercollage. :)

Kamuflirt sa...

Dette får selv en Bergenser til p smile av vinteren :-)

Størstepia sa...

For en fantastisk vinterkollasje du har laget!!
Vinteren her i Norge er virkelig flott, vi er heldige som har slike landskap "rett utenfor stuedøra".
Ønske deg en super helg!
Klem fra størstepia

Erik Semlan sa...

Vilka vackra vinterbilder du visar upp. Härliga att se. :-)
Vackert som ett fint vykort!
Passar på att önska dig en trevlig weekend. :-)

Laila -Karin sa...

Gratulerer med nye ski.
Jeg husker skidager fra barneskolen,
De gikk derog jeg klarte å knekke ankelen på flat mark.
Ha en fin helg.
Klem

Anki sa...

En underbar collage med vinterbilder, har prövat på collage själv, men tycker att det är lite svårt.

Gunilla sa...

Vackra vinterbilder du visar oss!

Själv börjar jag komma fram ur mitt ide och hitta tillbaks till vägen...

Kram

SigridfraEnget sa...

Herlig vinter-collage!
Jeg har ikke gått på ski siden 1987, og jeg tror det skal få være med det, enda ei stund... Foretrekker å se andre utøve den sporten ;-)

TorAa sa...

Først og fremst: Takk for at du fortsatt tar lederskap i denne artige serie.
Dernest: Flotte bilder.

Har vært på reise i det siste og det til og med uten internett....

RAV OG KRAT sa...

Sikke smukke vinterbilleder fra Norge. Jeg har aldrig stået på ski, så jeg kender ikke til den længsel ;-D En god weekend til dig...klem

Mariane sa...

Wow... Petunia - they are all such a wonderful images..

Thanks for showing

Melusine sa...

Flotte vinterbilder!
Har du prøvd de nye skiene ennå?
Blogglysten kommer helt sikkert med våren, slik som mye annet våkner til live på den årstiden :)

Laura sa...

a beautiful winter collage!

Kamuflirt sa...

Nok en gang. Fantastisk!