torsdag 16. februar 2012

HIMMELSK # 72

Himmelsk logoDet går mot lysere tider!! Klokken er snart 1830 og jeg kan enda skimte skogen utenfor stuevinduene! Om noen uker er det  helt lyst på denne tiden av døgnet!! Og til alle dere som lurer på om jeg har prøvegått de nye skiene; Nei, det har jeg ikke!! Snøen ligger her enda og vi har til og med fått litt påfyll. Snøen kommer nok til å overleve helgen også selv med mange plussgrader og regn… Jeg har ikke hastverk… Det kommer flere vintre etter denne! Jeg er litt i vårmodus og derfor blir dette ukens Himmelske bildefra meg.

Gleder meg så veldig til å ta bena fått på bar mark uten å måtte bruke brodder!!IMGP3757

Logo himmelsk




29 kommentarer:

Marianne sa...

Så himmelsk vakre dere er Petunia!
Og for en herlig tid vi går i møte!
Nå kan vi pakke ned skiene, brukte eller ubrukte ;)

Koselig koselig sa...

Hallois Petunia :)
Jeg slenger med et bilde fra søndag her hos oss, tatt fra verandaen.

Laura sa...

Such a lovely view. It is a good feeling having the light return here too. We have very little snow left.

Hakrilas sa...

Kjempefint himmelsk bilde! Jeg gleder meg til vår, sol og sommer!:) Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld!:)

Inge sa...

Dejligt billede af noget bedre vejr end det vi har lige nu.. :-)

Monica sa...

Uvurderlige øyeblikk, som er verdt å dele! Himmelsk bilde!
En fin torsdagkveld til deg:)

Anne-Berit sa...

Det er et kjempeflott bilde du har lagt ut.Tenk så herlig det skal bli når denne hersens vinteren er over og vi kan få det sånn som her igjen.
Ha en fin kveld:)

Birgitta - foto CHIP sa...

Vilken skön plats för filosoferande ... och tillsammans med "mankind's best friend" :)

Ingvill sa...

Kjempeflott bilde, så vårlig og grønt. Kan ikke annet enn å glede meg til det blir bart og vi kan gå på tur:O)
Kos deg, klem

Med kjæleik til livet sa...

å kor vi gleder oss ;)

og for eit flott bilde ...

monikaklemma

Ingeborg sa...

Så koselig bilde, hund og menneske med en herlig ro:)

Cecilia Artista sa...

Underbar bild med dig och den fina hunden! Det ser ut som att ni sitter där och njuter så skönt tillsammans!

Mokomoko sa...

Flott utsikt

Bente Knutsen sa...

Herlig bilde !
Jeg gjør som deg - gleder meg virkelig til å gå tur uten brodder på skoene.
Ha en fin helg:)

Bekka sa...

Så koselig bilde, rett og slett helt herlig! Ja, det er deilig at vi går lysere og varmere tider i møte :)

Bøllemamma sa...

Det skal bli nyydelig å kunne gå på barmark igjen. Men nå går i allefall vi her i Tromsø inn i den aller fineste delen av vinteren. Vi har snø og stadig mer sol, og da er det så flott å være masse ute.

naturglede/Randi Lind sa...

Så herlig det blir med helt bar bakke og vårsol igjen. Enig! Men jeg skal ikke klage, her er det fint å gå på skogsstiene selv om det er litt snø. I dag er det strålende solskinn, så jeg håper jeg får til en trimtur mens det er dagslys. Ønsker deg en flott helg med kremboller og hygge. Det er da fastelaven vet jeg :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så flott bilde av dere og den vakre vestlandsbyen. Eldste-nevøen flytter dit i august, så da har tante besøksplaner. Men planer er en ting, vi får se hvordan det går ;)
God helg.

Størstepia sa...

Et herlig bilde som virkelig får en til å lengte etter sommeren!
Skal heldigvis til Dubai neste uke, så jeg får en liten smak på sommeren nå på vinteren!:-)
riktig god helg!
Klem fra størstepia

Seraphina´s Phantasie sa...

What a wonderful view ! Great shot.
Kind regards, Synnöve

Mariane sa...

Et fantastisk stemningsfuld billede der fortæller meget. Skønt vue ud over byen ^¿^

Gunilla sa...

Min nyinköpta ljuspåse med änglacitat är himmelsk vacker...
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/2012/02/min-ljuspase.html

Kram Gunilla

Lisbet / *LLL og Co.* sa...

Super fint foto af dig(?) og hunden!

Og flotte fotos der linkes til! :-)

God weekend fra
Lisbet

Veronika sa...

Så flott bilde og takk for at du deler med oss:) Ønsker deg ei riktig fin helg!

Pia sa...

Sikke en udsigt, og et meget smukt sted

Catherine sa...

God weekend Petunia :)

Petrine sa...

Nydelig bilde av Jølle og deg ! Du har ein riktig god turvenn i han, tenker eg.

Her hos oss suser tiden av gårde og som du, håper vi også på ein snarlig vår. Iallefall at det er bart på veien. Det er så travelt for fire små kvalpeføtter å fote seg på det glatte underlaget. Og ikkje er det så godt for ho som held i bandet heller:)

Ønsker deg ei riktig god helg.

Mormor sa...

Det var et fredfylt bilde, nydelig.
Ha en god helg.

Mona sa...

Vad härligt du och Jølle ser ut att ha det. Snart kan ni sitta där igen och beundra utsikten!