torsdag 1. mars 2012

HIMMELSK # 74

4987378325_b77095bd20_b[1]1.mars og første vårmåned!! Er det ikke herlig? Forleden dag hørte jeg svarttrosten synge da jeg var ute på tur i skogen og i går så jeg en meitemark som stakk hodet opp (jeg tror det var den enden!) av jorden. Gradestokken har vært mange pluss her denne uken, ja den har lagt på rundt 7 grader.. Da gjør det ikke så mye at det regner!! Våren er HIMMELSK!!P1180296

Om dette været fortsetter, regner jeg med at fjellene rundt her jeg bor, er snøfrie fra helgen av. Da er det på tide å pakke tursekken og komme seg til fjells. Bildet her er tatt på Totlandsfjellet og denne steinen syntes jeg ligner slik på en hund! Da må man jo frem med kamera!! På bildet under her, er Jølle også for å vise litt hvor stor denne steinen er.P1180315

Logo himmelsk




29 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Himmelskt snygg kille;-)
Ha det bra;-)

Rimkogeren sa...

Hvor er det to herlige billeder. Flot set. Stort VOV fra Frederik til de to hunde.
Jeg har valgt at bringe en himmelsk lovestory.

nr14 sa...

Flott og artig bilde:) Plussgrader på min kant også og gleder meg over at hagen blir mer og mer snø og isfri for hver dag som går:)

Catherine sa...

Flotte billeder af både Jølle og stenen - Hav en dejlig forårs weekend :)

Inge sa...

Hvor er det smukt, vi nyder de spæde forårstegn og det fine vejr.
Hav en dejlig weekend.

Bare lille elin sa...

Flott hundestein!! :-)
..og flott hund, men det har jeg nok sagt før.

Ha en fin kveld

Med kjæleik til livet sa...

nydelige bilder --- og JA vi gleder oss til våren ;)

monikaklemma

Ege Denne sa...

Det er godt det nå er vår... Endelig :)

SoF sa...

Vilka fantastiska bilder Petunia!

Önskar dig en Trevlig helg!

Mandelhjärta sa...

Så herlige bilder du viser idag! :)
Frisk luft på en rofyllt plass med fantastisk utsikt... Hva mer kan man begjære? ;)
Ha en fin kveld, og kommende vår!

Malys krok sa...

Så vakkert! Utrolig som den steinen lignet på en hund! Skulle nesten tro den var menneskeskapt! Du er heldig som har vår allerede! Vi har også mildvær og regn nå, men det er for tidlig å snakke om vår her enda. Ja, ja våren kommer nok hit og! Vi har iallefall fine lyse dager, og ukene flyr... -Margit-

Anki sa...

Det är säkert underbart att få ta en tur till fjällen. Och stenen ser verkligen ut som en sittande hund.

stallnilsen sa...

Så nydelig bilde, æ fikk ikke til og lage innlegg hos dæ idag, får ikke lastet opp innlegget fra bloggen min, prøver igjen senere.

Gemma Wiseman sa...

Beautiful, rocky heights! And love the dog posing next to one rock! The rock is shaped like the dog's sitting pose! Good one!

Mandy Lou sa...

For noen herlige bilder! Det må da helt klart være Jølle som har sittet modell for denne skulpturen? :)

Wenche sa...

Herlige Bilder :0)

Størstepia sa...

For et herlig bilde!
Den steinen VAR jo virkelig en hund!!:-)
Fantastisk at våren nærmer seg!!
Ha en super torsdagskveld!
Klem fra størstepia i Dubai

Birgitte sa...

Nogle meget betagende billeder ;-)
God weekend til dig.

TorAa sa...

Så herlig vakkert:-)

Gillisen sa...

Du har så nydeligebilder har villet kommentere til deg lenge men har faktisk ikke funnet noen plass eg kunne gjøre det før No.Ja den steinen lignet på en hund ,montru om den er slik fra naturens side,Og di forrige bildene dine av skogen var heilt nydelige.
Ønsker deg en riktig GOD HELG
KLEM:)

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Du verden, virkelig flott utsikt! God helg, i fint vær!

NatureFootstep sa...

stenen hade precis lagom storlek för din hund. Så bra fångat. :)

Kicki sa...

Hej! Första gången jag är med här! Vilken kul liknelse med hunden och vilken underbar plats!

naturglede/Randi Lind sa...

For en morsom stein. Det er jo en skulptur av Jølle det der! Herlig det er vår hos deg også. Jeg har lyst til å kjøpe primula til terrassen. Her har vi hatt tolv varmegrader og sol om dagen. Fuglene synger og snøklokkene blomstrer. Men jeg har ikke hørt svartrost eller lerke enda. Kos deg videre i våren og god helg :)

Hakrilas sa...

Kjempefine og nydelige bilder! Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei riktig god og fin helg!:)

Lene sa...

Så utrolig morsom stein! Artig :)
Håper du får en fin helg!
Klem Lene

Pia sa...

Inden jeg fik læst teksten, tænkte jeg stenen lignede en hund :-)
Flot er det, som altid der i fjeldet.
God weekend :-)

Berit sa...

Flotte bilder, og deilig å begynne å planlegge fjellskoturer igjen! God helg til to og firbente!

ITAF sa...

Så artig med den steinen! Ser akkurat ut som en hund i profil, enig med du :-) Flotte bilder fra et nydelig sted :-)