torsdag 29. mars 2012

HIMMELSK # 78

God torsdag ettermiddag! Her er “Himmelsk” igjen! Det nærmer seg påske, men jeg håper dere likevel har tid og lyst til å være med! Neste uke tror jeg at jeg poster HImmelsk onsdag, altså 4. april, slik at dere kan sette dere på listen før fridagene begynner. Et lite tilbud til dere som skal reise bort!Logo himmelskP1080137

Sist ukes lille oppfordring, var å vise bilder av det som dere liker best med himmelen. Det er rart med denne himmelen – den er liksom en selvfølge. Uansett hvor man er, så er den der over oss. Ofte tenker man ikke over den.. Ja, det må dramatiske ting til – slik som uvær, flotte solnedganger eller fullmåne til for at vi ofrer den en tanke. Det jeg liker best med himmelen, må være at uansett hva man skal ta bilde av, så er himmelen den perfekte bakgrunn! Slik som på dette bildet over her, der tåken ligger langt ned i dalen… eller som på bildet under her; En blåfarge man bare kan bli glad av!Fjell 2




19 kommentarer:

Randi sa...

Vilka läckra Himmel-bilder du bjuder. Dimman förstärker bildens skönhet...och det blir så magiskt.

Rejen sa...

Skønne himmelbilleder på hver sin måde...;-D

Rimkogeren sa...

Som altid et glot bidrag :-)

Hegeslilleboble sa...

Så flotte bilder du viser!!!

Line Merete sa...

Kjempe fine bilder. :)

Med kjæleik til livet sa...

nydelige bilder ;)

monikasmil

Leonora sa...

Så vakre bilder Petunia! Det ble blå himmel hos meg, min favoritt :-) God helg!

naturglede/Randi Lind sa...

Hei på deg. Så fine biler. Det første var akkurat passe drømmende for meg. Ha en fin dag videre med mange himmelske innslag :)

Lotta sa...

Väldigt vackra bilder du visar och jag är så glad att jag hittade hit, det är första gången jag är med idag!
Ha en fin vecka.
Lotta

Monica sa...

To veldig flotte bilder! Jeg må innrømme jeg er svak for disse litt tåkete, disige landskapene, og det øverste var utrolig stemningsfullt!
:)

Ege Denne sa...

Sant :) Det må gjerne noe til for å virkelig se hva vi har :)

TorAa sa...

Takk nok en uke for flotte bilder og at du fortsatt står på:-)

PS. Alderpensjonist blir jeg fra fredag ettermiddag...

Irene sa...

Flotte bilder, Petunia! Måtte bli solnedgangbilder fra meg, men alt er egentlig flott med himmelen. Til og med når den er som på det første bildet ditt!

Ha en fin helg!

Irene

RosMari sa...

Du sier det som er så selvfølgelig - at himmelen er den perfekte bakgrunn... Ha en fin påske! Klem fra Rosen

Pia sa...

Så flotte bilder - og for en aldeles nydelig blåfarge :))
God påske!
Pia

HansHB sa...

Flotte bilder du legger ut i dag.
Ønsker deg ei fin helg!

Birgitte sa...

Det er nogle flotte himmelbilleder, taget et skønt sted :-)

nr14 sa...

Flotte bilder fra deg igjen og likte spesielt godt stemningen på øverste bildet:) Ønsker deg samtidig ei fin fin helg:)

Gillisbloggen sa...

Kjempe fint bilder,det med den skodda var helt trolsk,og så flott stein skulptur.Flott begge bildene.Eg har ikke lakt ut noe bilde denne gangen,har hatt så mye annet og gjøre ,har vert i hagen og der er mer enn nok og gjøre,men eg skal no sjå over alle bilder som er lakt inn fra andre til Himmelsk er så mange flotte bilder også er alle så kreative
Ønsker deg en fin helg:)))