torsdag 12. april 2012

HIMMELSK # 80

4987378325_b77095bd20_b[1]Påsken er over og det har vært deilig å ha fri noen dager fra jobb. Dette var dager jeg faktisk klarte å komme meg tidlig opp og ut på tur -  og både Jølle og kamera var med!!! Værmessig bestod påsken med litt fra alle årstider. Men selv om vi også hadde snø, kunne jeg merke at det våres ute.. Og en liten oppgave til neste gang, kan jo være å vise vårtegn her på Himmelsk??Himmelsk # 80

Disse to bildene tok jeg en tidlig morgen. Jeg våknet til fuglesang og sol og var ute av døren før klokken åtte. Dette var noe jeg ikke angret på, for ut over dagen skyet det til og det begynte å snø. Jeg kan egentlig ikke beskrive følelsen slike stunder som slike stille morgenturer gir meg. Det er en sprudlende glede og gir en slik lykke av å bare være til. Og det er jo egentlig for så lite.. Naturen ligger der hver dag, det er bare å komme seg opp og ut av huset… Helt gratis er det også!Himmelsk # 80 2

Logo himmelsk




30 kommentarer:

Cecilia Artista sa...

Så vackra naturbilder!
Våren är helt klart på väg!

Min fotogen sa...

Fina bilder Snart kommer våren!

Tina´s PicStory sa...

wonderful pics! thanks for hosting :)

Med kjæleik til livet sa...

nydelige bilder ...

her laver snøen ned og mine himmelbilder vart tatt for noen dager siden..

monikasmil

Leonora sa...

Så vakre bilder! Akkurat det der med å gå ut av døren i tidlige morgentimer, uten at jeg skal på jobb, det har jeg vanskelig for å få til gitt :-)

HansHB sa...

Flotte bilder! Jeg skjønner godt følelsen! Og snøvær har vi hatt nok av nå! Jeg venter på vår og grønn mark!
Ha en fin kveld!

Mina fotostunder sa...

Härlig plats...så lungt och fridfullt!

Mariane sa...

Fantastiske gode billeder !!!

Allan sa...

Rigtig gode billeder

Mama Zen sa...

Beautiful pictures!

Hegeslilleboble sa...

Herlige bilder du viser, ha en fin dag videre :)

Randi sa...

Så vackra och poetiska bilder du har skapat. Tänk att få sitta på bänken och bara njuuuuta!

Inge sa...

Godt du kom tidligt ud, det er dejlige billeder. :-)

naturglede/Randi Lind sa...

Vakre bilder. De stille morgenene er helt fantastiske nå om våren synes jeg. I påsken så vi flere soloppganger og vi fikk vår del av snøen også. Typisk aprilvær. Det gjelder å kle seg kan man si. Ønsker deg en finfin vårhelg!

Fru Perez sa...

Jeg elsker stille morgener! <3 De gir en god start på dagen.

Nydelige bilder!
God himmelsk torsdag ønskes deg :)

Irene sa...

Godt at våren er på vei! Nydelige bilder og helt klart et flott sted å legge turene til!

Ha en riktig god helg!

Berit T sa...

Flotte bilder.
Å sitter der på benken å nyte stillheten, roen, og ikke minst fuglesangen. For selv om de synger i vilden sky for tiden så gir det en fin ro i sinnet og er så glad for at det øker med fugler fra år til år.
Ser frem mot varmere vær, en mildere vind, slik at en kan gå tu uten å småhutre.

Pia sa...

Så stemningfullt og vakkert!
Ønsker deg en glad dag!
Pia

Mary-Anne sa...

så flotte bilder :D
hvor i bergen er det ?

Mandy Lou sa...

Herlige bilder, Petunia! Får så lyst til å hoppe inn i dem, sette meg på benken og bare skue utover alt det naturen har å tilby.
Ha ei riktig god helg!

Ida sa...

En nydelig morgenstund.
Flotte bilder.

Det beste av alt, når man er ute så tidlig, er roen man føler.
Og det å være tilstede når dyrene og naturen våkner...
Det er en god opplevelse.

FIN fredag og god helg! (:

Venke sa...

Morgenstund har gull i munn :-) Bare en kommer seg ut er det deilig og du har knipset flotte bilde

ITAF sa...

Vakre, vårlige motiv! Så sant som det er sagt: Bare å komme seg ut, helt gratis er det også :-)

God helg!

Toril sa...

Så kjempefine himmelske bilder! Nå ønsker jeg meg vår! Jeg er lei av vinteren! Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg!:)

Malys krok sa...

Å være tidlig oppe, og gjerne ute er det beste! Vakre bilder du har tatt! Våren er her! selv om vi har snø enda! Ønsker deg en vakker helg!
-Margit-

sigrid sa...

Tenk Himmelsk nr.80!
Eg er med for 69.gong :-)

SÅ flotte bilete du viser oss!!

God helg klem

Karina sa...

Veldig fine bilder. Tak fordi du delte dem med os.

Mona sa...

Det ser helt underbart ut och så härligt med de fina bänkarna. En bra plats att sitta på och filosofera och beundra naturen.

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

HUSK!!!!
Det er vårens Blogger's Sunday walk i morra!
Delta og kommenter på bloggen min at dere har gått!

God tur ;:OD)

Melusine sa...

Det er få ting som er så herlig som en morgentur i vakkert landskap! Kunne godt sittet på den benken lenge, jeg :)