torsdag 26. april 2012

HIMMELSK # 82

4987378325_b77095bd20_b[1]Ny torsdag og ny omgang med ”Himmelsk”!! Jeg hadde ingen oppgave til denne gangen, men til neste gang tenkte jeg at SKYER kunne være et frivillig tema. Skyer er jo ganske så fascinerende og alle har vel som barn lagt på bakken og studert skyene over en og sett alt slags figurer seile forbi!! Vis meg bilder av merkelige skyer, fantastiske skyer, uvær skyer og godvær skyer og har du bilder av skyer som man tydelig kan se ligner på noe… Så vil vi veldig gjerne se dem!! Har du sett hva jeg så på himmelen tidlig en morgen?? Ta en titt HER.

Himmelsk aPå det første bilde syntes jeg at skyene lignet en murene som gaper for å glefse i seg en liten hund som løper foran.Himmelsk b På det andre bilde, vet jeg ikke helt hva skyen ligner på, men den lå som en stor kremtopp og skrek etter å bli fotografert…Himmelsk c Hva syns du den ligner på??Logo himmelsk

24 kommentarer:

Tina´s PicStory sa...

wonderful clouds! thanks for hosting :)

Randi sa...

Spännande moln, visst kan jag se den lilla vovven!

HansHB sa...

Flotte skybilder du legger ut!
I dag har jeg bare en ensfarget blå nordnorsk himmel over et hvitt landskap. Nå blir det godt med vår!
Ha en himmelsk kveld!

HansHB sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
TorAa sa...

Skyer er spennende, levende vesener så å si. Disse bildene er herlige.

Gillisbloggen sa...

Flotte bilder flotte skyer.Ha en flott kveld KLEM:=)

Fru Perez sa...

NYDELIGE bilder av skyer! Jeg har skikkelig hangup på skyer, så til neste gang skal jeg samle en hel haug av dem! :)

I dag deler jeg Barn av regnbuen på Youngstorget. Jeg synes det var en himmelsk opplevelse.

GOD torsdagskveld! :)

Med kjæleik til livet sa...

nydelige bilder - monikasmil

Janne sa...

Nydelige bilder!!!
Den siste lignet en okse:)
Ha en fin kveld!
Klem fra Janne

Inge sa...

Super flotte sky-billeder du viser. God weekend hos dig.

Laura sa...

wonderfully exciting skies Petunia!

Mona sa...

Härliga molnbilder. Jag kan uttyda ett djuransikte i sista bilden, men jag kan inte tala om vad för slags djur det är.

bettyl sa...

Beautiful skies with bright colors!

Pia sa...

Nydelige bilder! Du er velsignet med vakkker natur - godt at du vet å sette pris på det :)
Ønsker deg en glad helg!
Pia xx

SigridfraEnget sa...

Fantastiske skyer! Fantasien kan vise oss mangt og mye blant skyene.

Lisbet / *LLL og Co.* sa...

Skyer er smukke at studere... og det er rigtig fine "fluffy things" du viser her!
God weekend, Petunia.
*SMIL* fra Lisbet/Danmark

Ellen sa...

For en flott utfordring!! Klart jeg er med :) Ha en himmelsk dag! :)

naturglede/Randi Lind sa...

Herlige bilder! Det første var jo som en drøm :)Ønsker deg en glad helg med masse fotomuligheter :)

AnneKa sa...

Lang bloggpause, men endelig tilbake :) Som vanlig herlige bilder fra deg. Skyer kan være utrolig spennende :)

Seraphina´s Phantasie sa...

Flotte billeder !
Kaerlig hilsen fra Synnöve

Gitte sa...

Smukke billeder som altid...jeg synes skyen ligner en trold ;-D. God weekend klem

Venke sa...

Hei, vakre skyer du viser frem denne gangen. Syns den nederste ligner på en bukk. Ha en fin fredag :-)

Koselig koselig sa...

Åååå nei, jeg skulle jo være med denne uken, men da sparer jeg mitt bilde til neste uke.
Det passer egentlig perfekt, skyer ;)

Klem til deg Petunia og god helg!!!

sigrid sa...

Så flotte bilder!

God helg klem