lørdag 28. april 2012

Sengehygge

1I vinter kjøpte jeg en katteseng hos Jysk. Sengen var ikke spesielt fin, men den kostet 50 kroner på salg og tanken var at den kunne være grei og ha en stund og så fikk jeg heller bytte den ut om det dukket opp noen bedre… Men her hjemme brydde de seg ikke spesielt om at fargene var litt grelle.

2Phoebe, med sine prinsessenykker, var det første som så på sengen som sin eiendom.

3Etter hvert var det flere som fant sengen ganske så behagelig..

4Til og med Jølle liker å ligge her og slappe av selv om sengen er i minste laget.

5Ofte er sengen opptatt når noen har tenkt å ta seg en hvil.

6Jølle har funnet løsningen på det og legger fra seg lekene sine der bare for å markere at sengen er opptatt.

8Marsvinet Luke, finner også sengen veldig komfortabel…. 9og det akkurat når Todd hadde tenkt å ta seg en middagslur.

10711Men det går jo an å dele litt også.

12Ååhhh, va trøtt jag blev...

37 kommentarer:

sigrid sa...

Så herlege bilde!

Dette minner meg om FRED!

klem :-)

Berit sa...

Årets- nei; ÅRHUNDRETS beste bildeserie!!! Fantastisk! Jeg kunne ramset opp superlativer herfra til månen, og likevel ha mitt på det tørre :o)

Berit T sa...

Dette må da være de herligste bildene ever. Heilt utrolig!
Måtte smile der Jølle har inntatt sengen både på tvers og langs og sammen med marsvinet. Fantastisk. Blir så glad av å se den gjengen din, at jeg er fristet til å anskaffe flere dyr... men skal holde meg i nakkeskinnet.
Snakk om fred og fordragelighet.
Nytelse å se
Ha en fin helg

Line sa...

Fabelaktige bilder, Petunia:o) Herleg å sjå korleis heilegjenge finn seg til rette i den senga....spørs om eg ikkje må ha meg ei rundepå Jysk her og sjå om desse framleis er i omløp!! Får bruke dine dyr som preferanse for mine kattar;o)

Koselig koselig sa...

Herlig!!!!!
Rett og slett bare helt nydelig :)

Sommertid sa...

For en herlig gjeng du har, som deler og koser seg.

En veldig flott bildeserie ble det.
Ha ei go helg !

Tina´s PicStory sa...

what a peaceful family! i love these :)

Åsa sa...

Vilka underbara bilder! Precis så kan det vara när man har huset fullt av olika djur med stora personligheter!
Ha en fin helg

Rejen sa...

hihi, du skulle nok have købt nogle flere, men godt at de kan deles lidt om den...Skønne billeder..;-D

Eva sa...

Skønne, skønne billeder. Og så for bare 50 kroner:)

BrittB sa...

Nyyydelige bilder!!! Kjempefin blogg du har, har lagt meg til som følger. Ha en fortsatt fin søndag!

sylvia sa...

hei.
så fantastisk et innlegg, de dyre dine er i full harmoni, å senga var jo fin den,
takk for at du deler disse hyggelige stundene med oss,
klem fra sylvia

TurboLotte sa...

Helt utrolig. Dette er jo bare herlig!!

Anonym sa...

Underbara bilder ♥
Kram Lily

Karla sa...

Hej!
Vilka godingar du har! Speciellt den svarta katten din...som är så likt min ...Pepsi!
Ha det bra ,Karla.

Liva`s sa...

For noen fininga :-) og for en god seng da ! Flott blogg du har - oppdaget deg via en annen blogg og følger deg gjerne :-)

Liva`s sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fossestua sa...

Det er det søteste, fineste, koseligste, mest sjarmerende innlegget jeg noen gang har lest :) For en herlig samling av skjønne familiemedlemmer :) Deler innlegget ditt på facebooksiden til bloggen min, så flere får frem smilet i dag :)
Klem fra Lise

Fossestua sa...

Det er det søteste, fineste, koseligste, mest sjarmerende innlegget jeg noen gang har lest :) For en herlig samling av skjønne familiemedlemmer :) Deler innlegget ditt på facebooksiden til bloggen min, så flere får frem smilet i dag :)
Klem fra Lise

Birgitte sa...

Hvor er det nogle pragtfulde billeder;-) Jeg havde selv på et tidspunkt hund, kat og kanin på samme tid, og de kunne også finde ud af det sammen ;-)god weekend :-)

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Petunia
woow.....vilka underbara bilder du visar :)
å missa nu inte....

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter......
redan 84fina bloggar med...
VÄLKOMMEN
Håkan

Naturlig Rosa sa...

Så koselige bilder, skikkelig kos og harmoni i heimen! Flotte dyr du har.

Romantikk-takk. sa...

Hei.
Så herlige bilder av flotte dyr,love it. :))
Ha en fin kveld.
Klem fra Mette.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlige bilder... så jo ute som de var storfornøyde med "sengene"
Ønsker deg en kjempe fin uke
klem

9na sa...

Fantastisk! Herlige bilder, Petunia!!!

Ellen sa...

Det er så herlig å se bilder av dyrene dine :) og utrolig at Luke ikke blir spist :)

ITAF sa...

For et herlig GLADinnlegg! Kjenner jeg sitter her og smiler av synet av dyr som koser seg sammen i frydefull harmoni i en seng som ser ut til å være helt perfekt! :-D

Samtidig litt vemodig... Det er kun dager siden vi dessverre, og med svært tungt hjerte, måtte avlive hannkatten vår som var blitt helt uberegnelig :'(

Nå er det "bare" hunden og hokatten tilbake...

Maria sa...

Ahhhhhhhhh så deilig!!!! dyrene dine har det bra!!!! Fine bilder også. Ha en fin uke!

Hilda R.B sa...

Det der må jo være en super reklame for kattesengen. Nydelige og god bilder!

Stubbetufsa sa...

Herlig presentasjon av en seng som i seg sjøl ikke var så spesiell...
Hilsen fra Nord-Troms!

Anki-itte sa...

Så underbara bilder om underbara djur.

Turid sa...

Å så herlig;)
Klem fra Turid;)

Bare lille elin sa...

Åh så herlig! :-)

Fru Perez sa...

HAHAH, så fantastiske bilder! :))

Ha en god dag, og takk for latteren! :)

Cecilia Artista sa...

Underbara bilder på dina fina djur! Det är såå härligt att se samspelet mellan djuren.

Jag hade tidigare både hundar (stora härliga Leonberger), katter, höns och myskankor. Det var en härlig tid som jag faktiskt saknar mycket. Men det går inte att kombinera med allt resande som vi nu ägnar oss åt. Men en Golden Retriever kanske snart ...

Toril sa...

Kjempefine bilder, og kjempenydelige dyr du har. Det ser ut som om de koser seg i sengen. Hvis du har lyst til å delta på fotokonkurranse på bloggen min kan du gå inn på bloggen min for å se reglene: http://www.hakrilas.no/blogg Du kan vinne et gavekort fra nettbutikken Ipet på 200,- kr!:)

Cynthia Schelzig sa...

I have to tell you how much I love your animals!!! Makes me smile,,,a lot!!! seeing how they all love that bed ,,,it looks so comfy I think I want to sleep there tooooooo.