torsdag 3. mai 2012

HIMMELSK # 83

4987378325_b77095bd20_b[1]Torsdag igjen1! Min lille frivillige oppgave til i dag var “skyer” og det skal bli spennende å se om dere har noen flotte skyformasjoner å by på. Til neste uke tenkte jeg at ordet “GLEDE” kunne være inspirasjon til flotte himmelbilder!Livarden

Det gir meg ufattelig stor GLEDE å gå i fjellet. Det er balsam for kropp og sjel. Dette bildet tok jeg på søndag. En fantastisk flott dag som jeg startet med en tur til Livarden der dette bildet ble tatt. Det var også en stor glede å være på vei ned fra fjellet når alle andre var på vei opp;) Denne helgen var det folkevandirng til fjellene rundt Bergen. Noen steder gikk folk nesten i kø. Det er ikke fullt så kjekt!! Logo himmelsk

21 kommentarer:

Tina´s PicStory sa...

wonderful shot! have a great week :)

Mandy Lou sa...

Herlig flott bilde! Synes sånne varder er så fascinerende. Bygd stein for stein av vandrere gjennom flere hundre år.

Liva`s sa...

Flott bilde :-) og enig med deg i at det er deilig å komme seg ut tidlig på tur og få morran og dagen med seg :-)

Koselig koselig sa...

Herlig bilde Petunia. Nå er jeg med og har med temaet du sa sist, SKYER!

HImmel og skyer , en uslåelig kombinasjoN!! :) Me looove!

BrittB sa...

Kjempefint bilde! Jeg liker også godt å være på tur på fjellet, det gir glede og energi!

Toril sa...

Kjempeherlig og fint bilde! Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld, og ei kjempefin og god helg!:)

Laura sa...

beautiful Petunia! I so miss hiking...so grand to be at the top of a mountain like that!

SigridfraEnget sa...

Et fantastisk himmelbilde fra deg denne uka, Petunia! Det roper GLEDE! Man kan ikke annet enn å bli glad når man ser det ;-)

Irene sa...

Nydelig! Skjønner godt en vil ha litt fred og ro når en går i fjellet ... for mange på ett sted blir rett og slett "stressende" .... det fikk jeg erfare da jeg var i Venezia denne uken. Karl Johan på 17. mai blir blåbær i forhold!

Ha en flott helg!

Irene

Birgitte sa...

Som altid har du et flot billede på ;-)

Lisbet / *LLL og Co.* sa...

Endnu et smukt foto fra dig... fra de norske fjelde! :-)

God weekend... //Lisbet

AnneKa sa...

Nydelig bilde som gleder oss som ser på det også :) Gleder meg alt til å finne bilde til neste uke og det blir vel et bilde fra sjøen, det er der jeg finner Glede :))

Gunilla sa...

Vacker vy du bjuder oss på!

Jag bjuder av mina gullvivor som växer utanför mitt köksfönster.

Kram Gunilla

Gitte sa...

Smukt billede som altid...tænk hvis man boede er. God weekend..klem

Elisabeth sa...

Vilken vacker bild. Det måste nog bli en tur till Norge i sommar. Ha dé!

Gillisbloggen sa...

hallo petunia
Har ett spørsmål til deg ,eg er med på himmelsk,har lakt inn noen bilder sjølv,ellers så har en annen lakt inn for meg,for eg har ikke lært meg dette med og linke ennda ,(som og linke til din himmelsk)så eg lurte på om eg bare skrive Himmelsk og henvise til det uten den Logoen din.Eg får til og legge inn bilde ,men ikke linke,eg er ikke så befaren i dette data greiene ennda,.Nydelikt bilde du har på himmelsk,ellers så er bloggen din veldig fin følger deg.Klem fra Magnhild.ha en flott helg ;=)

Seraphina´s Phantasie sa...

Just wonderful ! Wish you a sunny weekend. Kind regards, Synnöve

joy sa...

joining to your link with my picture:)

melusine sa...

Og det er alltid en glede å se bildene dine fra turene i fjellet, og andre steder for den saks skyld :)

God helg, Petunia!

Petunia sa...

Hei Gillisbloggen!
Her har du en liten hjelp til hvordan du setter deg på linklisten og linker direkte til innlegget.
Sjekk ut dette innlegget her og bruk de første stegene. Jeg bruker en annen liste nå, så jeg skal ta deg med gjennom den etterpå, men først hvordan du linker til akkurat det innlegget du vil ha på Inlinkz listen hos meg:
petuniablogg.blogspot.com/2011/02/vr-sa-snill-og-lese-dette.html (du må skrive http:// først her ellers så får du ikke opp innlegget, men bloggpolitiet likte ikke at jeg skrev hele adressen. Fikk ikke postet svaret da.)
Når du har gjort de tre første stegene, går du inn på min blogg og trykker på ”ADD YOUR LINK”. Der limer du inn det du kopierte i forrige steg. Så skriver du inn ditt navn, bloggnavn eller nick og legger til e-postadresse og så trykker du på ”next step”. Der velger du hvilket bilde du vil skal vise på listen. Nå skal du ha registrert deg på listen.
Det kan ta noen minutter før ditt innlegg vises. Det kommer an på hvor stor trafikk det er.
Hvis du vil linke til meg i innlegget, er det nok lettest for deg å bare skrive petuniablogg.blogspot.com (husk http:// foran!!)
Jeg håper dette var til hjelp!

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Obs.... syntes denne uka ble litt l a n g...... fremdeles skyer!?!
Vel, mitt bidrag er her: http://viltogvakkert.blogspot.com/2012/05/himmelsk-skyer.html

Får finne en 'glede' også!