torsdag 10. mai 2012

HIMMELSK # 84

4987378325_b77095bd20_b[1]Det er igjen dags for Himmelsk og siden tiden har gått litt fra meg i dag, så poster jeg ukens innlegg uten noe mer dikkedarer!!april sunset

Våren lar visst vente på seg og gradestokken viser mer at det går mot vinter enn mot sommer. Det gjør ikke meg så mye. Syns det er godt å ha litt fint vær og varme dager tilgode… Kanskje de dagene kommer i juli??? Men selv med det mange mener er dårlig vær,(hehe), så har det vært noen fantastiske solnedganger. Dette bildet er knipset en av de siste dagene i april.

Logo himmelsk

19 kommentarer:

Cecilia Artista sa...

Vacker bild med härligt ljus!

HansHB sa...

Herlige skyer hvor sola bryter igjennom gjør himmelen sååÅ spennende.
Ønsker deg en varm kveld. 16 grader og sol her i dag...

Maboe sa...

Nydelig lys!

Malys krok sa...

Utrolig vakkert i disse skyene!
Du er så flink til å se de gode motivene, hvor det enn er!

Denne gangen har jeg bilder fra et sted du sikkert kjenner godt.
-Margit-

Desiree sa...

Det var vakkert!

Med kjæleik til livet sa...

Nydelig - monikaklemma

Laura sa...

Wow Petunia...amazing light through the clouds!

Åsa sa...

Vilken otroligt vacker bild!
Hoppas det kommer sommar och värme snart!

NatureFootstep sa...

vackra solstrålar från molnet.
Tack för att du håller Himmelsk igång. :)

Gillisbloggen sa...

Aldeles nydeligt bilde ,klart himmelen kan vere vakker om det ikke akurat er heilt klar blå,eg synest den er vakrest når det er slik som på bildet ditt.Ønsker deg ein fin ke :=)

Tina´s PicStory sa...

what a marvelous sky! :)

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Virkelig en praktfull himmel, du fanget med dette flotte bildet!

Leonora sa...

For en nydelig himmel!
Jeg detter litt ut og inn her jeg Petunia, litt blogglei, og litt fotolei, så det går i rykk og napp. Ønsker deg iallefall en god helg!

TorAa sa...

Nydelig bilde

Lasse sa...

Vacker bild som man bara njuter av !

lirosa sa...

Veldig fint bilde, jeg forsøker meg for første gang her inne, hadde bare lyst til å prøve selv om bildet ikke er så vakkert og klart.
God Helg Ønskes:-)

Deborah sa...

Rigtig smukt billede, med lyset gennem skyerne. Kan ikke få nok af den slags fotos :-) Rigtig god weekend til dig.

Birgitte sa...

Pragtfuldt billeder som altid :-)

mirapisani sa...

Å hjelpes for et nydelig bilde. :D