onsdag 16. mai 2012

HIMMELSK # 85

4987378325_b77095bd20_b[1]I morgen er det den store dagen, 17. mai, og derfor kommer Himmelsk denne uken allerede i dag slik at dere som er ferdige med å stryke bunadskjorter og dressbukser, kan sette dere på listen nå og slipper å styre med dette i morgen;) Jeg krysser fingre og tær for at dere alle får en kjempefin dag og ønsker dere en flott 17. mai!!!3D_2_thumb[3][1]

Her er hvor jeg har tenkt å oppholde meg i morgen; til fjells!! Minstemann har begynt på ungdomskolen og det er ingenting i verden vi må gjøre eller steder trenger å være på nasjonaldagen!! Det er første gang på nesten 20 år!! Logo himmelsk

19 kommentarer:

HansHB sa...

Jeg gjør det samme som deg denne 17.maien. Tittet derfor innom og er veldig glad over at du er tidlig ute.

Et herlig bilde! Ønsker deg en topp feiring av dagen!

HansHB sa...

Jeg gjør det samme som deg denne 17.maien. Tittet derfor innom og er veldig glad over at du er tidlig ute.

Et herlig bilde! Ønsker deg en topp feiring av dagen!

naturglede/Randi Lind sa...

Hei på deg, god tur og glad 17. mai til deg. Her blir det nok barnetog og musikk, for selv om ungene våre er store så har vi da barnebarn:) Gleder meg stort til å se dem. Håper været blir fint for oss alle.Flott bilde du hadde.

Randi sa...

Passar perfekt att starta ut en dag tidigare. Jag ska hissa den norska flaggan i morgon och den ska vaja i vinden och synas över nejden. Önskar dig en riktigt skön helg på fjället!

mAry-A sa...

Enig med deg. Blir en god tur i marken med hunden -med eller uten regntøy. Bunaden får henge tørr og fin i skapet ,-)God tur og feiring!

Pia sa...

Høres herlig ut med fjelltur :) Vi skal også på tur: I bil med endestasjon Bergen :) Så får jeg kanskje med litt himmelsk Bergen i neste runde!
ENJOY!
Pia xx

Irene sa...

Ingen dum ide ... har gjort det mange ganger selv! Men i år skal jeg til byen, på "champagnefrokost" med utsikt til barnetoget fra balkongen. Det kunne jeg bare ikke si nei takk til! Ønsker deg en riktig fin 17. mai og god tur!

Irene

Malys krok sa...

Ønsker deg en fin fjelltur i morgen!
-Margit-

Cecilia Artista sa...

Önskar er alla norrmän en riktigt skön och trevlig 17 maj!

Koselig koselig sa...

Jeg er med!!! Hurra for 17. mai i morgen, håper du og alle som er innom bloggen din får en flott dag!
Er litt spent på været hehe ;)

Hilsen Mette

Med kjæleik til livet sa...

flott himmelbilde - som vanlig ;)

meg og Birk toger på fjelle i morgen - vis vi gidder ;)

nyt morgendagen - monikasmil

Tina´s PicStory sa...

wonderful pic! have a great week :)

Mandy Lou sa...

Gratulerer med dagen! Håper du har det flott til fjells. :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Her har dagen startet rolig og uten stress med dressbukser og bunadsskjorter :)) Barna er voksne, og pliktene vi en gang hadde i forbindelse 17. mai, er gått over i historien :))
Ønsker deg en super 17. mai til fjells.

Klem Heidi

Annemor sa...

Håper du hadde en fin dag. Deilig å slippe så mye styr på Grunnlovsdagen.
Mormor på klagemuten

Birgitta - FOTO*grafi sa...

Grattis på Nationaldagen!

Erik Semlan sa...

Noterar det tidiga öppnandet av himmelsk denna vecka. Självklart blir det så.
Klokt gjort av Petunia. :-)

Toril sa...

Vel overstått 17.mai!:)

Håper du og dine hadde en kjempefin 17.mai i går? Det hadde vi! Været var dårlig med regn. Vi tok det med ro og slappet av hjemme. Var på 17.mai lunch hjemme hos min søster, og det var kjempekoselig!:)

Kjempefint og nydelig himmelsk bilde!

Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg!:)

Melusine sa...

Herlig sted å oppholde seg!
Tror nok jeg gjør det samme når yngstemann her ikke skal være med på skolen lengre :)