torsdag 24. mai 2012

HIMMELSK # 86

4987378325_b77095bd20_b[1]Sommeren har kommet til Bergen og over det meste av landet også!! I går målte jeg 27,5 grader i 18 tiden og så varmt kan jeg ikke huske at det har vært i mai noen gang. Det blir ikke gjort så mye når dagene er slik som dette. Det må bare nytes! Ikke en sky å se i noen himmelretninger!! Og HIMMELRETNING er ordet jeg tenkte kunne være den lille oppgaven til neste torsdag. Kanskje dere har noen himmelbilder som passer til det??Logo himmelsk Rett vest

”Rett vest” er bildet mitt denne uken. Vest er jo en himmelretning og det er også mot vest bildet mitt er tatt. Fotoet er tatt på Livarden og dere ser ut mot havet i til Sotra. “Rett vest” er også navnet på et mosjonsløp i Florø og en styrkeprøve her i på Bergens halvøyen hvor løypen går over 50 kilometer og man tar seg over 8 fjelltopper! Noen som føler kallet??

16 kommentarer:

Randi's Tanker sa...

"Rett vest" er virkelig et himmelsk bilde. FOR en utsikt!

Jeg er også vestpå i dag.
"Å Vestland, Vestland! Når eg ser deg slik..."

Gleder meg til å se andre bidrag!

Seraphina´s Phantasie sa...

A wonderful overview. Thanks a lot !
Have a nice weekend. Kind regards, Synnöve

Toril sa...

Kjempefint himmelsk bilde du viser frem! Sommeren er kommet hos oss også, og det er jammen meg etterlengtet!

Ønsker deg en kjempefin torsdagsettermiddag!:)

BrittB sa...

Flott bilde! :-)

Laura sa...

wow, beautiful Petunia!

Med kjæleik til livet sa...

flott ja ;)

monikasmil

Mona sa...

Mycket vackert! Men det där loppet är inte till för normala människor...

Lotta sa...

Vilken fantastisk utsikt!!!!Norge är såå vackert.
Ha en fin helg.
Lotta

Mandy Lou sa...

Et virkelig flott og inspirerende bilde, Petunia! :)

Mandy Lou sa...

Et virkelig flott og inspirerende bilde, Petunia! :)

Erik Semlan sa...

Vilken underbar utsikt! Härligt. :-)
Bara att njuta mer. Trevlig helg!

lirosa sa...

Så veldig mange fine bilder:-)
God Natt bildet mitt er tatt for et par dager siden, uten kommnetar forøvrig, men det er en himmelretning altså. håper det er ok.
God Helg til alle:-)

nattsyrransphoto sa...

Vilken utsikt!!! Fantastiskt vackert =) Trevlig helg!!

Elisabeth sa...

Härlig utsikt, men ett tufft lopp! Ha dé!

TurboLotte sa...

Litt sent denne gangen. Men himmelsk var det i hele går og i dag!

Melusine sa...

Skikkelig stilig bilde!