torsdag 31. mai 2012

HIMMELSK # 87

4987378325_b77095bd20_b[1]Himmelsk så langt har vært et eventyr! Jeg har som før nevnt, tatt meg en pause fra kommentering hos dere, men jeg stadig innom og titter på hva dere legger ut! Tusen takk for alle innlegg og hyggelig tilbakemeldinger. Jeg kommer nok sterkere tilbake med noen ord på hver enkelt sin blogg etterhvert, men jeg tror at om jeg hadde fortsatt å drive bloggen min slik jeg gjorde en stund, så hadde ikke bloggen min vært i dag. Jeg var så nærmt ved å slette den… Men vær strygg;  Jeg har ingen planer om å legge ned Himmelsk med det første!!

Logo himmelskEventyr, ja! Jeg tenkte at det kunne være et lite stikkord til neste ukes Himmelske innlegg. Eventyrlig vakre bilder, eventyraktige skyer, utsikt som tatt ut fra et eventyr.. Bare fantasien setter begrensninger her!!

Syv blåner“Syv blåner” har jeg kalt dette bildet mitt. Tatt en sen ettermiddag hvor det var rimelig diset. Jeg synes det er så vakkert når fjellene bare danner skygger i bagrunnen slik som dette.

21 kommentarer:

Cecilia Artista sa...

Vacker bild på fjällen med de blåa tonerna!

Mina fotostunder sa...

Underbara blåa nyanser!

Laura sa...

wow, what a gorgeous view!

Med kjæleik til livet sa...

nydelig bilde ;)

monikasmil

Tony sa...

Väldigt fina blåtoner och djup i din bild!

Åsa sa...

Vilken underbart vacker bild!

Bare lille elin sa...

Bra du ikke legger ned!

Blogging skal være moro og ikke mas og stress, så bare ta det med ro med både innlegg og kommentarer du. :-)

Ha en fin dag.
Nydelig bilde, forresten!

NatureFootstep sa...

En fantastiskt fin bild. Så drömsk och sagolik på något sätt. :)



http://nfmacro.blogspot.se/2012/05/var-ar-faglarna-where-are-birds.html

Maria G sa...

Underbar och vacker bild!

4U2 sa...

Var bor alla? Hos mig har det bara renat och åskat hela dagen :(
Din bild var väldigt fin :)

Fru Perez sa...

NYDELIG bilde! :)
Ha en strålende uke - og jeg er veldig glad du ikke har tenkt å legge ned <3

Klem!

Birgitte sa...

Det er et rigtig dejligt billede, og også et farve landskab som jeg elsker ;-)

Wenche sa...

Nydelig blåfarge :0)

Mona sa...

Bloggstress är inte kul, men lätt att känna. Det är väl den duktiga flickan i oss som vill räcka till överallt. Ta du det lugnt bara. Är så glad att du fortsätter att hålla i det här temat. Den bild är magisk och sagolik!

sigrid sa...

Glad du held ut!
flott bilete!!

Lite blogging denne månaden..
vonar det kjem betre tider..

God helg klem

nattsyrransphoto sa...

Magiskt och dramatiskt. En vy jag absolut inte har där jag bor... Ha en toppenhelg =)

Gunsside sa...

Vakkert , majestetisk
Ha en fin helg Petunia ;)

Eli Kristin sa...

Nydelig spill i fjellene. Ser det ofte her på våre kanter. Blir nesten litt trolsk når tåken (eller disen) kommer inn. Vakkert rett og slett! :)

Ha en fin fredag!

Ummiega sa...

wonderful, thanks and wish you a great day.

Melusine sa...

Bra tittel til dette bildet, Petunia :)

Mandy Lou sa...

Et sånt nydelig bilde med de syv blåner! Setter virkelig pris på at du stadig holder oss opptatt med å jakte på himmelske motiver. Ha ei riktig fin helg!