torsdag 14. juni 2012

HIMMELSK # 89

4987378325_b77095bd20_b[1]Her kommer ukens “HIMMELSK”!! Håper dere er klare med mange fine bilder! For dere som ikke har vært med før, kan jeg kort fortelle hva dette går ut på; Hver uke (torsdag ettermidag/kveld) legge jeg ut en nytt innlegg på min blogg under temaet “Himmelsk”. Nederst i dette innlegget er det en linkliste der dere kan sette dere på med deres egne Himmelske bilder. Det eneste jeg krever av dere som er med, er at bildet er deres eget (eller at dere har fått lov til å bruke det) og at bildet/bildene inneholder noe med himmelen, om så bare en liten flik av den! Har du spørsmål eller om noe er uklart, ta gjerne kontakt med meg på mail eller skriv en kommentar under her!Logo himmelsk19052012463

Det er HIMMELSK å komme seg ut på tur!!

10 kommentarer:

fotobrus sa...

Härlig bild!

Toril sa...

Kjempefint bilde, og så kjempefin hun dere har! Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld!:)

NatureFootstep sa...

det är häftigt med speglingen av himlen i glasögonen.

Tina´s PicStory sa...

that´s love ♥ great shot!

Steffi sa...

Great photo,Petunia!Lovely couple ;-).Have a nice weekend!

naturglede/Randi Lind sa...

Flott bilde og det er så sant at det er fint å komme ut på tur. Mitt innlegg ble bare rot i dag, for det er noe som ikke fungerer på bloggen min? Jeg har sendt mail om hjelp, så får vi se. Bildene ramler inn i et evig rot og jeg klarer ikke å linke opp til siden din. Jeg skal prøve igjen i morgen, så får vi se. God helg til deg :)

Ege Denne sa...

Hei :)
Denne gangen legger jeg inn link til flere bildeserier jeg har av Buen Retiro Parken i Madrid blant annet ;)

Mokomoko sa...

Livarden i solskinn blir aldri feil.

Inger-M sa...

Koselig bilde!

Annemor sa...

Takk for at du holder i gang og nydelig bilde,