torsdag 21. juni 2012

HIMMELSK # 90

4987378325_b77095bd20_b[1]Tenk dere! Himmelsk nummer 90!! Bare ti igjen til hundre!! Himmelsk nummer 100 bør vel markeres på en eller annen måte? Kom med forslag? Konkurranse? Give away? Noen som kan komme på en skikkelig god/kreativ idé, så gi meg beskjed!Logo himmelskOseana Os 1

Bildet mitt er tatt utenfor Oseana kulturhus på Os. Et skikkelig morsomt bygg å fotografere. Jeg må opp igjen dit en dag det ikke er så mye folk der. Jeg fikk ikke tatt de bildene jeg ville for rett innenfor de store vindusrutene ble det arrangert en konsert med masse publikum… Jeg fant ut at det ville ta fokuset bort fra de utøvende artistene hvis en dame i slutten av 40 årene drev å krøp rundt på alle fire og prøvde å ta bilder. Jeg hadde ingen ønsker om å komme i lokalavisen!!!

18 kommentarer:

Tina´s PicStory sa...

wonderful sky and reflections! so cool :) thanks for hosting!

HansHB sa...

Herlig komponert bilde!
Ønsker deg en strålende, himmelsk kveld!

NatureFootstep sa...

ett fantastiskt hus. Jag förstår varför du vill tillbaka en folkfri dag. Här blir det både spännande himlar och speglingar och en massa annat. :)

Mandelhjärta sa...

Dette var et flott og spesiellt bilde! :)
Gøy å markere Himmelsk #100!
Ønsker deg en fin kveld, og hyggelig helg!

Elisabeth sa...

Kulturhuset verkar väldigt spännande! Kan tänka mig dig på alla fyra där! Ha en trevlig midsommar!

En rosa fugl sa...

Morsomt bilde! Bra! :)

Randi sa...

Sorry...vet inte hur det kunde bli två inlägg.
Din bild är verkligen kreativ och spännande!!!

Steffi sa...

Great Photo,Petunia!Thank you for sharing and have a nice weekend!

Birgitta - FOTO* sa...

Vilken häftig bild Petunia!
Glad midsommar!

TorAa sa...

Jeg er alltid imponert av dine bilder. Du har virkelig blikket for det gode bilde.
--
Nå har jeg vært på reiser - her og der og det blir mye mer - 6 uker eller så i utlandet før en uke i Jotunheimen. Familie og gode venner.

--
Jeg får seg hva jeg rekker å legge ut på Himmelsk...

Ha en fortryllende sommer

Mona sa...

Hahaha, ibland får man inse att det inte är så lämpligt att fotografera just nu och just här.
Kulturhuset ser intressant ut. Spännande arkitektur och vilken underbar utsikt därifrån. Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Toril sa...

Det var et kjempefint og flott bilde du viser oss! Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg!:)

SoF sa...

En helt underbar bild som du fångat där Petunia!
Så vackert, så vackert...

Glad Midsommar!

Koselig koselig sa...

Ikke give away, heller noe kreativt!!! Hipp hurra for 99 også og god st. hans kjære Petunia :)

Malys krok sa...

Flott og kreativt bilde! -Margit-

Melusine sa...

Stilig!
Skjønner godt du synes det var artig å ta bilder av dette bygget!

naturglede/Randi Lind sa...

Ser deg for meg. Knis. Nei det er nok best ¨å gå tilbake og knipse en dag du er alene der. Men det bildet du hadde her var da spennende også. Ønsker deg en herlig midtsommerhelg.

Låna 5000 sa...

Hvor er det bare et nydeligt billede. Meget inspirerende og fine linier.

Hold orden på din private økonomi