torsdag 5. juli 2012

HIMMELSK # 92

4987378325_b77095bd20_b[1]Ferietid hos meg!! Det er i seg selv himmelsk! Ingen store planer, men kanskje noen lengre bilturer for å få litt inspirasjon til å ta bilder igjen. Ferie er jo en tid da vi drar og oppdager nye steder eller drar tilbake til den samme velkjente og kjære plassen som vi ikke ville ha byttet mot noe annet i hele verden.

Min lille oppgave til dere til neste gang, blir å vise meg ditt ”Himmelske” ferieparadis! Husk at bildet skal ha med litt himmel, selv om det bare en liten flik!

I fjor sommer tok vi pause fra ”Himmelsk” i juli måned, men i år legger jeg ut et innlegg hver uke slik at dere som har anledning, kan være med. De fleste av oss har jo mulighet til å blogge selv om vi er på ferie. Logo himmelskHimmelsk # 92

Bildet mitt denne uken er tatt på baksiden av Naturhistoriske museum her i Bergen. Bygget her nyoppusset og jeg syntes det var så fint mot den blå himmelen. Skal du til Bergen i sommer, så ta deg tid til et besøk her. Inne i selve museumsbygget finner du blant annet en stor samling av utstoppede dyr og her på baksiden, kan du vandre i den fantasiske fine Museumshagen.

17 kommentarer:

Tina´s PicStory sa...

beautiful pic! fantastic blue sky :)

Toril sa...

Det var et kjempefint bilde! Du frister meg virkelig til å ta en tur til Bergen nå, for der har jeg aldri vært! Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld, og fortsatt riktig god sommer!:)

Mama Zen sa...

Lovely blue sky!

Annemor sa...

Det er vel verdt et besøk, enig i det.
Nydelig bilde.
Takk for at du holder i gang.
Mormor på Klagemuren

Seraphina´s Phantasie sa...

A wonderful clear blue sky and a fantastic building.

Steffi sa...

Lovely photo of blue sky,Petunia!Have a nice weekend!

Gemma Wiseman sa...

Love the style of this architecture! It has a lovely presence in the environment! And enhanced by a beautiful blue sky!

Ege Denne sa...

Flott bilde, og så håper jeg dere får en fin sommer :)

HansHB sa...

Nydelig bilde du legger ut!
Ønsker deg en super kveld!

Bente sa...

Så flott blå himmel!!

Catherine sa...

Rigtig GOD SOMMER fra Aalborg :)

Mona sa...

Den nyrenoverade fasaden skiner så snyggt mot den blå himlen.

Rimkogeren sa...

anjoe og jeg har ikke planlagt at besøge Bergen, men hvem ved måske sender GPS'en os til Bergen i stedet for København, så besøger vi selvfølgelig museet, men så skal du også give en kop kaffe ;-D

Mariane sa...

Det er et fantastisk flot billede med en stor dybde og varme farver. Konbinationen er super - Tak for at du er vært til en sådan glædelig udfordring

Melusine sa...

Utrolig bra bilde fra Bergen, Petunia!
Ha en fortsatt fin helg - selv har jeg ferie nå :)

Irene sa...

Nok et flott "postkort" fra Bergen! Ha en fin sommer!

Ireneklem

M sa...

Flotte bilder!
Melder meg på listen snart..trur eg...
klem, M