torsdag 26. juli 2012

HiMMELSK # 95

4987378325_b77095bd20_b[1]Sommerferien er godt over halvveis – bare en uke igjen. Det er utrolig hvor fort dagene går når man bare flyter av gårde og ikke har de helt store tingene på programmet. Det skal bli et lite ”sjokk” å begynne på jobb igjen. Men enda er det litt mer tid til å nyte.Logo himmelskBlåmeis Himmelsk 96

Dagens bilde er ikke av nyere dato. Faktisk tatt i fjor vinter. Denne blåmeisen var en av de flittige gjestene på fuglebrettet mitt. Kanskje litt tidlig, men jeg begynner allerede å glede meg til å henge ut fuglemat igjen. La oss håpe at det blir en lett vinter for de små fjærballene som blir værende her hjemme!!

14 kommentarer:

SoF sa...

Åh Petunia - vilken bra bild på den söta lilla Blåmesen!

Glad fredag & Trevlig helg!

Koselig koselig sa...

Stakkars søte lille Blåmeisen.
Åh jeg sier stakkars til alt smått og søtt altså ;)

søøøtt!

Rimkogeren sa...

Flot skud - nyd livet og sommeren :-)

Hanna sa...

Underbar bild på den lilla blåmesen.

Jag är ny här, trevlig blogg du har :0)

Steffi sa...

Very cute photo of this little birdie,Petunia!Have a nice weekend!

HansHB sa...

Flott blåmeise. Det er vel sommeren i år som får deg til å tenke på vinteren...
Uansett, - ha en deilig og varm sommer framover. Det trenger vi nå...

Denne uka vil jeg legge ut to innlegg til "Himmelsk"...

Laura sa...

beautiful Petunia!

Gemma Wiseman sa...

Such a colourful, beautiful little character! beautiful photo!

Pysselfarmor sa...

En så vacker bild på den lille söte blåmesen! Den ser alltid så pigg ut!

SigridfraEnget sa...

En søt, liten kar det der!!

Irene sa...

Utrolig søt og ikke minst vakker! Tvinger meg til å ikke tenke på høst og vinter akkurat nå .... syns ikke sommeren har gitt meg den varmen jeg trenger enda. Så jeg "tviholder" på hver eneste solstråle som finner veien hit :o) Måtte sommeren vare leeeeeenge i år!

Ha en fortsatt god sommer!

Irene

Suzanne Rye sa...

Jeg bare må si det, hadde ikke trodd at du gleder deg til vinteren.. Du vet - med vinteren kommer snøen! :D <3 hehe..
Var som alltid et veldig fint bilde ;)

Ida sa...

Søt liten tass. (:
Nyt resten av ferien din.
I lange drag... ;)

Vi så den første plogen med fugler på vei sørover, da vi var på båttur i går kveld. Litt tidlig, syntes vi...

Ellers både så vi, og fikk bilder av havørna. Magisk...! (:

Fortsatt god ferie!

BrittB sa...

Nydelig bilde!