torsdag 30. august 2012

HIMMELSK # 100

Himmelsk nr 100Tenk dere! Himmelsk nummer 100! Hvem hadde trodd det! Først av alt vil jeg takke for alle de fantastisk flotte himmelbildene dere har vist frem i denne uhøytidlige fotoleken. Det hadde ikke vært noe moro om dere ikke hadde vært med hver uke! Jeg vil også takke for alle kommentarer jeg har fått; Ris eller ros! Det er alltid kjekt med tilbakemeldinger. Tusen hjertelig takk!!

Nå er det tid for å henge seg på HIMMELSK NUMMER 100!!

3Siste rest av sommer!

Logo himmelsk

37 kommentarer:

NatureFootstep sa...

du firar ditt jubileum med en mycket vacker bild. :) Grattis!

Helene sa...

Hurra! Gratulerer med Himmelsk nr. 100! Tusen takk for at du holder denne koselige utfordringen:o)

Heleneklem

Mandelhjärta sa...

Grattis med jubileet! :)
Veldig artig utfordring å se fram mot hver uke. Takk for ditt engagement!
Ha en fin torsdagskveld! :)

Toril sa...

Gratulerer så masse med Himmelsk nr.100!:) Vi er mange som setter kjempestor pris på den kjempeflotte jobben du gjør!:)

Kjempefint og nydelig himmelsk bilde!:) Ønsker deg en kjempefin torsdagsettermiddag!:)

Petrine sa...

Gratulerer Petunia !! Takk for at du stiller kvar uke.

ønsker deg ein fin og vakker seinsommarkveld. Nydelig bilde :)

Sommertid sa...

Ja, tenk man har kommet til nr 100. Gratulerer. Håper det fortsetter videre også, for man får jo se så utrolig mye fint.

Å sitte på den her benken du viser, ved vannet, med litt dis..ja da kan man finne roen.

Ha ei fin kveld videre !

AnneKa sa...

Gratulere med de 100 !!!
Kjempekjekk utfordring dette så eg håper det blir 100 til :)

Fantastisk stemning i bildet du har idag !!

Rimkogeren sa...

Kære Petunia
100.000 tak plus mange flere, fordi du er direktør på Himmelsk. Du har givet mig mange gode oplevelser.
Kig ind på min blog, jeg har en gave til dig.

Catherine sa...

Grattis med nr 100 :) Så er det måske sidste gang?

nr14 sa...

Himmelsk nr 100:)) Takk for jobben du gjør uke etter uke:)

Cecilia Artista sa...

Vacker bild som verkligen visar på att hösten snart är här!
Grattis, grattis!

maj sa...

Gratulerer såå masse med Himmelsk utfordring nummer 100!! Bra jobba:))
Ha en fin torsdagskveld:))

Liva`s sa...

Hurra for 100 himmelske uker hos Petunia :-)

naturglede/Randi Lind sa...

Gratulerer med 100! Det har vært supergøy. Gleder meg til de neste hundre. Takk for at du organierer dette for oss. Ønsker deg en glad kveld og en fin første helg i september. Vakkert bilde du hadde. Der fikk man lyst til å sitte og nyte.

HansHB sa...

Gratulerer med nr. 100!
Flott bilde! Der kan en sitte å filosofere...

Lises hjertegleder sa...

Gratulerer med 100!!
Nydelig bilde, som alltid;))

Klestrollet sa...

Gratulerer med jubileet!! Så gøy å være med!!!
Et aldeles nydelig bilde fra deg i dag!! Synes jeg kan føle temperaturen av en litt kjølig, men vakker sensommermorgen!

HildeS sa...

Så nydelig bilde Petunia, og etter en lang pause er jeg tilbake på denne utfordringen. Ikke sikkert det blir en vane, men man vet jo aldri.

sigrid sa...

Så kjekt at du fortsatt held oss i bloggeaktivitet!
Gratulere til deg og takk for innsatsen!
Nydeleg bilete du deler :-)

Marianne sa...

Gratgratgratulerer!
Og takk for at jeg får lov til å utfolde meg hos deg! :):)

Marianne sa...

Gratgratgratulerer!
Og takk for at jeg får lov til å utfolde meg hos deg! :):)

Koselig koselig sa...

Gratulerer med Himmelsk nr 100 !!!

Du er fantastisk flink Petunia, det er du :) klem

Gemma Wiseman sa...

Beautiful, misty view of water and mountain!

Malys krok sa...

Vakkert bilde hos deg!
Gratulerer med nr. 100! Og tusen takk for du står på! -Margit-

Krzysiek Helak sa...

Congratulations! :)
Lovely and moody scene with bench, btw :)

Irene sa...

Gratulerer med 100 himmelske runder! Måtte det bli 100 til!

Takk for at du holder HIMMELSK i gang!

Ireneklem

Bente sa...

Gratulerer til deg!
Du er god som hver uke drar oss med opp i skyene og nyter synet av så mange flotte bilder! De ukene jeg ikke har vært med på utfordringen din har manglet noe, tusen takk for at du gjør dette!
Herlig, stemningsfullt bilde du har denne uka:)

Mette sa...

Gratulerer med HIMMELSK NR 100 !!
Tenk å holde motivasjonen oppe til å holde på så lenge. Veldig gøy å oppdage dette her i kveld. Og jeg hev meg på med et bilde jeg...
Gøy for alle som liker fotografering!
Mette

Annemor sa...

der skulle jeg gjerne ha sittet.
Takk skal du ha for vertskap.
Mormors klagemur

Laura sa...

wow, what a beautiful image!

berit-widding-foto sa...

Gratulerer med den Petunia ! og takk for at du orker å holde det gående !!

Monica sa...

Gratulerer med Himmelsk nr 100,- og takk for at du holder hjulene i gang, på denne populære utfordringen.
Fantastisk sensommer motiv fra deg i dag!
:)

Leonora sa...

Hurra, hurra, gratulerer med jubileum! Jeg sleneger meg på igjen i leken jeg, etter en pause :-) Nydelig jubileumsbilde fra deg Petunia - god helg!

Bekka sa...

Så gøy at vi har kommet til nummer 100 allerede! Riktig god helg :)

joy sa...

Vakkert bilde. formidler fred og skjønnhet!

joy sa...

Vakkert bilde. formidler fred og skjønnhet!

Mona sa...

Grattis till 100 himmelska omgångar! Står över denna gång för jag har lite svårt att hinna med alla utmaningar, men jag kommer igen!