torsdag 2. august 2012

HIMMELSK # 96

4987378325_b77095bd20_b[1]Min siste ferieuke og det er alltid litt vemodig. Det skal jo bli godt å komme tilbake til daglige rutiner, men samtidig er det godt med dager da man bare kan la humla suse og ingenting stopper opp selv om man tar en siesta etter lunsj eller en god middagslur. Det har blitt mye sykling i ferien og “nesten” hele hagen er gravd opp. Så helt slapt har det ikke vært om dere trodde det! Dessverre har det ikke blitt tatt så mange bilder, men høsten står for døren og siden det er min favorittårstid, så satser jeg på å få tatt en del bilder da!!Logo himmelskHimmelsk 96

Bildet mitt denne ganger tok jeg på en liten tur mandag. Min mann og Bulle dro på trening og Jølle og jeg stakk til fjells. Været var ikke så ille selv om kald vind fikk meg til å være glad jeg hadde vindjakke med. Hele fjellet var fullt av sauer og med all den ullen tror jeg ikke de mener at sommeren har vært kald! Det merkelige var, at alle sauene jeg møtte, var så rene! De så ut som de var nybadet hele gjengen. Nyvaskede Milo-sauer!!

24 kommentarer:

Hanna sa...

Vackra får, kul att du fick dem att titta på dig allihop.

Magical Mystical Teacher sa...

Do the sheep wonder what you are doing? :)

Sommertid sa...

Krøllete ulldotter og fine dotter av noen skyer i bakgrunnen..flott bilde !

Ja, ferietid går unna i en fart...bare så synd at det ikke har vært skikkelig sommer syns jeg.

Anki-itte sa...

Fina får i din bild. Vet inte om min länk finns med. Satte in den två gånger, men ser den inte. bilden min finns på http://ankisnatur.blogspot.se/2012/08/vatten.html

SoF sa...

Vilken underbart ullig och gullig bild Petunia!
Superfint fångat av dig.

Allan sa...

Flot billede :-)

anjoe playhouse sa...

Herlig beretning, Petunia, og godt at I altid kan nyde livet udi det norske :-D

Steffi sa...

Great photo,Petunia!
Have a nice day!

Mona's Picturesque sa...

Gorgeous capture!!!

Wenche sa...

Så flott bilde Petunia :0)

Toril sa...

Så kjempegøy at du fikk se på dem da! Kjempefint bilde! Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld, og ei kjempefin og god helg!:)

Gemma Wiseman sa...

Those sheep seem to enjoy their rocky heights! Great view!

Ingvill sa...

Hei! Kjempeflott bilde av noen reine og fine sauer med himmelen i bakgrunnen. Jeg prøvde å legge inn mitt innlegg men det kommer ikke med, så det er sikkert noe tull men inlinkz... eller noe. Jeg kommer tilbake en annengang. Ha en flott helg:O)

Ingvill sa...

Jaja, der kom det 2 innlegg plutselig;O)

Mandy Lou sa...

Å, for et flott bilde! Jeg så det samme motivet opptil flere ganger her forleden. Angrer veldig på at jeg ikke stoppa for å ta bilde. :)

Mona sa...

Åh, vilken härlig bild! Så söta dom är. Ja, dom har säkert inte frusit även om sommaren inte varit så varm.

Gunsside sa...

Flott bilde Petunia, og jammen var de reine - ulldottene du fant ;)
Ha en flott helg før hverdagen setter inn :)

Irene sa...

Herlig bilde ... "Milo-sauer", ja du får sagt det du! De er virkelig pene! Min ferie er også slutt. Kjennes ikke så vemodig ut siden jeg har en uke igjen ... den skal jeg gjemme til litt utpå høsten.

Ha en fin helg ... sommerklem :o)

Erik Semlan sa...

Undrar om de mjölkar fåren och gör fårost också? Det som är så gott!
Trevligt att alla fåren tittar mot kameran, de verkar vilja vara med på bild. Fanns det någon fäbod där på fjället, ser skapligt högt ut.

joy sa...

artig å se sauene! Her i TRøndelag er det også kaldt. Dropping by from Skywatch Friday" Linking for the first time.

Lotta sa...

Såå fina får, vackert fotat!
Ha en skön helg.
Kram Lotta

Monica fra Koseleg sa...

Her var det mye fint! Slenger med et bilde jeg også!
Ønsker deg en fin søndag.
Mvh Monica

GE sa...

Flott bilde Petunia,

Mvh.
OPP

Julie Flokenes Berland sa...

Wow..! Du har mange virkelig fine bilder på din hjemmeside. Et slikt kunne jeg rammet inn! :D