torsdag 20. september 2012

HIMMELSK # 103

4987378325_b77095bd20_b[1]God torsdag! Her kommer det enda en ny mulighet til å vise dine himmelske bilder! Det er bare til å sette seg på listen under her. Er det noe du lurer på angående “Himmelsk” eller hvordan du bruker linktjenesten Inlinkz, er det bare til å ta kontakt!Himmelsk 103Høst er sopp! Jeg er ikke så glad i å spise dem, og ikke skal jeg skryte på meg at jeg vet hva de forskjellige soppene heter eller om de er spiselige.. Jeg vet hvordan en fluesopp ser ut og hvor jeg finner  champinjonger i butikken!

Men jeg synes det er gøy å ta bilder av sopp!

18 kommentarer:

Bekka sa...

Så stilig bilde, liker godt vinkelen det er tatt i :)
God torsdag!

Monica o Jacob sa...

Vilken läcker bild;-)fint fotat underifrån.
Ha det bra;-)

Leonora sa...

Stilig bilde og lekre høstfarger! Smørstekte nyplukkede kantareller er supergodt, men jeg glemmer alltid at man kan plukke selv. Og så smaker de best nå andre har brukt timesvis i skogen for å finne noen få :-) God helg tildeg!

Allan sa...

Fantastisk flot billede

Seraphina´s Phantasie sa...

What a wonderful mushroom. Awesome !

Bare lille elin sa...

Stilig soppebilde!

Hilda R.B sa...

Høsten er herlig med alle sine sopper.
Flott bilde.
Hilda

HansHB sa...

Et nydelig bilde!
Ha en himmelsk flott kveld!

Gunsside sa...

Kjempebra bilde :)
Ha en fortsatt flott høstuke

Steffi sa...

God torsdag,Petunia!Flott bilde.

Birgitte sa...

Svampe er skønne både at spise og bare at se på ;-) Din er meget flot !

Annemor sa...

Flott sopp. Finnes det soppkontroller der du bor?
Ha en flott kveld.
Mormor

Anki-itte sa...

Här har du fått en mycket fin bild av en svamp.

Mandelhjärta sa...

Flott bilde! :)

Anne sa...

Å aller stiligst er den unnenfra, snedig, synes jeg ser deg med rumpestumpen i været, helt sånn himmelsk :-)

Gemma Wiseman sa...

This mushroom is huge! Love the detail! It has so much character!

Irene sa...

Kjempefint bilde .... jeg plukker sopp, men holder meg til kantareller. De tar en ikke så lett feil av :o)

Ha en super helg!

Irene

Lillebølla sa...

Så herlig bilde! Kanskje jeg slenger meg med på denne:) Går det fra torsdag til torsdag da eller?