torsdag 4. oktober 2012

HIMMELSK # 105

4987378325_b77095bd20_b[1]Ukene raser avgårde og kalenderen viser oktober. Jeg synes det nettopp var torsdag og “Himmelsk” og kan ikke fatte at det alt er tid for en ny runde.Forrige uke postet jeg tidlig  om morgenen og det var litt ok føler jeg.  Da har dere hele torsdagen til å henge dere på også!!

Temperaturen holder seg bedagelig på plussiden. Denne høstmåneden kan være skummel. Du kan legge deg til en skikkelig høstdag om kveden og våkne til full vinter neste morgen.. Fordelen med å ha kommet så langt ut i kalenderåret, er at jeg i alle fall er ferdig med å klippe plenen for i år.  Men det betyr også at man kanskje burde grave frem snøskuffen fra innerst i boden…?

Himmelsk 1aBildet mitt denne uken sier egentlig det meste om været den uken som har gått. Regn og sol om hverandre. Av og til vinner solen, men de fleste gangene er det regnet som går av med seieren… Og for noen regnbyger! Her er det bare til å holde på sydvesten!

22 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

nydelig - monikasmil

Madame sa...

Utrolig smukt at se dit billede! Jeg e glad for, at du poster indlægget tidligt om morgenen. Ønsker dig en fin høstuge :-)

Lisbet / *LLL og Co.* sa...

Fantastisk flot og magisk foto du viser i dag!
*SMIL* fra Lisbet/Danmark

Bekka sa...

For et nydelig bilde!
Fortsatt god torsdag :)

Asbjørg sa...

Dramatiske skyer!Flott bilde!

Toril sa...

Kjempefint og nydelig bilde du viser! Ønsker deg en kjempefin torsdag!:)

Cecilia Artista sa...

Vilket dramatiskt väder du har! Fin bild!
Hos mig skiner solen från en klarblå himmel.

Leonora sa...

Wow, dette var vakkert! Og dramatisk! All ære til deg får å ha fanget et slikt lys med kameralinsen. Her regner det også vannrett, for så å gå over til deilig høstsol - akkurat slik en høst skal være :-) God helg Petunia!

naturglede/Randi Lind sa...

Ja, det gjelder visst å holde på hatten om dagen. Fy for et vær. I natt hoppet vi i sengen av det brak av et tordenvær. Fysjom! Men nå skinner sola for en liten stund. Nydelig bilde du hadde. Jeg får "grave" litt i mine bilder, så kommer det nok noe himmelsk fram der også. Fin dag til deg :)

amo sin blogg sa...

Utruleg vakkert bilde !!

Anne-Mari

Benita sa...

Mycket vacker himmel i din bild. :)

ZielonaMila sa...

Wonderful photograph, such views are enrapturing. I am greeting

Beppan sa...

Så vacker himmel!! Ljuset är helt fantastiskt...

Steffi sa...

Fantastic photo of a sky,Petunia!Thank you for sharing!

Tina´s PicStory sa...

what a fantastic sky! thanks for hosting :)

Irene sa...

Jeg tror kanskje jeg gjorde noe feil da jeg skulle dele mitt bidrag..
Bildet ditt var utrolig flott da!! Ha en fin torsdag kveld :)

Birgitta - FOTO* sa...

Väldigt vad segt det var att scrolla här idag!!!
Dramatiskt vacker himmel du visar!

Gemma Wiseman sa...

A wonderful burst of light from the clouds! Beautiful photo!

Anki-itte sa...

Du har fångat en vacker himmel, igen.

Melusine sa...

Virkelig et spektakulært bilde!

HildeS sa...

Hei igjen!
Nydelig bilde du har denne gangen også!
Men du, hvordan får man slettet et innlegg i systemet? Første gangen jeg linket mitt bidrag ble det en feil. Men jeg får ikke slettet det....

Irén T. A. Færevaag sa...

Hei på deg!

Rett og slett "Himmelsk" flott bilde! Her vest trenger vi sydvest, det er iallfall helt sikkert. Eneste måten å holde seg tørr på er å være inne, men det er nå litt kjedelig... Trenger sydvest til kameraet i grunnen!

Fortsatt god søndag :-)