torsdag 11. oktober 2012

HIMMELSK # 106

4987378325_b77095bd20_b[1]Hei igjen! Det er ikke så mye som skjer på bloggen min mellom hver “Himmelsk”, men jeg er glad dere fortsatt titter innom her når torsdagen kommer! De siste ukene har jeg postet tidlig og så sant det passer, kommer jeg til å legge nye innlegg inn torsdag morgen! Jeg kan ikke love at det blir hver gang, men i dag er vi tidlig oppe og her er Himmelsk 106:

1.advent 223I dag er det Jølle som får være med på “Himmelsk”. Min trofaste turkamerat, men ingen vakthund akkurat!! En flott kronhjort, to koller og en kalv har gjort nettene søvnløse for nabolaget her. Det er tydligvis brunst og paringstid og av alle steder, er det hagen til naboen og vår hage som har blitt arena for det. Det går ikke akkurat lydløs for seg heller! Mens hjortene holdt naboene våkne, sov Jølle og resten av familien her i huset vår aller dypeste søvn… Men det er jo greit egentlig, å ikke ha en hund som bjeffer for alt også da….

17 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Ser jo at Jølle virkelig liker å være med på tur. Herlig bilde! Tøffing også da som ikke lar en flokk med hjorter ødelegge nattesøvnen. :)
Ha ei flott høsthelg!

amo sin blogg sa...

God morgen.
Artig å lese. Las høgt til mannen, han likar å sjå etter hjorten i nærleiken hos oss, men ikkje så nær som hos deg. Trudde den heldt sag langt unna no i jakttida...

Fin torsdag til deg.
Anne-Mari

bea's blog sa...

Herlig bilde av nydelig hunden din!!!!
Klem
Beatrice

Beppan sa...

Spännande saker som händer på gården på nätterna!
- och en ljuvlig bild på hund och utsikt!!

Mandelhjärta sa...

Herlig utsikt og koselig med turkamerat! ;)
Ha en fin dag! :)

HansHB sa...

He--he, morsomt med sex i bakgårde da! Flott bilde av vaktbikkja!

Glad du legger ut fremdeles og utmerket med at det skjer tidlig.
Deltar på nytt denne uka. Forrige uke var jeg i "nettløst" land!
Ønsker deg en super ukeslutt! Håper at været fortsetter som i dag!

Leonora sa...

Så herlig bilde! Hehe, ja han stoler vel på at dere ordner opp :-)God helg til deg, om vi kan nyte helgen vet jeg ikke helt for her er det visst meldt snø...

Tina´s PicStory sa...

great shot for a postcard! :)

Toril sa...

Så kjempefint og nydelig bilde du viser oss! Kjempenydelig hund!:) Ønsker deg en kjempefin ettermiddag!:)

Liva`s sa...

Flott bilde - se ut som Jølle nyter utsikten :-) God helg !

Laura sa...

beautiful image as always Petunia... I have a very bark-y dog... she is sweet and a love, but sometimes, a little less excitable, watch dog barking would be nice.

naturglede/Randi Lind sa...

Fint bilde av Jølle igjen! Godt han ikke bjeffer for det minste i disse nattlige brunsttider. Her har vi ikke hjort i nærheten men en og annen katt "leker" da litt i høstmørket. Ønsker deg fine dager fremover!

Steffi sa...

What a beautiful photo,Petunia!Thank you for sharing!

Anonym sa...

Tøffe Jølle. Sovehjerte er godt å ha.
Flott bilde.
Takk for vertskapet.
Mormor

Gemma Wiseman sa...

Odie looks so handsome! As if he owns the world! Great photo!

TorAa sa...

Jølle er en herlig venn som minner meg om hund min far hadde for mange år siden. Elmer fikk han som navn:-)

PS. Takk for at du har tatt deg tid til å se på noen av mine FB bilder. Da har du også observert at jeg har hatt det travelt i de siste måneder.

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakre Jølle :-)

Nyt helga!

klem og takk at du driv Himmelsk veke etter veke, år etter år...