torsdag 8. november 2012

HIMMELSK # 110

4987378325_b77095bd20_b[1]Hei igjen! Ny torsdag og nytt “Himmelsk innlegg”"! Det er ikke så mye annet som skjer her om dagene! Ikke har jeg kommet meg så mye ut på tur med kamera heller og jeg kjenner det går skikkelig ut over humøret. Det er utrolig hvor godt det gjør å kunne pakke en liten sekk med litt mat, drikke og kamera og så være borte noen timer. Nå blir det så tidlig mørkt på kveldene at det ikke blir anledning i ukedagene. Helgene har ikke mange nok timer de heller…

Bildet mitt denne gangen av denne “skårungen”, er tatt for et par uker siden da jeg hadde meg en liten tur til Tveitevannet. Den stod på en stein ute i vannet og ser du godt etter, kan du se beina på den rett under vannoverflaten. Nå lurer du nok på hvor himmelen på bildet mitt ble av denne gangen. En gylden regel her på Himmelsk er jo at bildet man deltar med, skal ha en med en liten bit av himmelen… Joda, himmelen ser du gjenspeilet i vannet. Himmelsk 110

23 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Kjempefint bilde :). Ha en strålende fin dag!

Allan sa...

Fantastisk flot billede.

Haverose sa...

Hvor er det et fantastisk fuglebillede!

Birgitte sa...

Det er et meget flot billede du har på i dag.

marit´s,,, sa...

Det var ett fantastisk fin bilde med gjengspeilet av fuglen og himmelen i vannet.

Ha en fin dag , Marit.

HansHB sa...

Nydelig bilde!
Liker ellers veldig godt at du er en morgenfugl!
Ha en strålende dag!

Laila -Karin sa...

Koselig fuglebilde

amo sin blogg sa...

Fantastisk bilde. Det ser nesten ut som måsen sit oppå vatnet...
Nydeleg.

Anne-Mari

Leonora sa...

Godkjent Petunia :-) Ønsker deg en fin helg!

Catherine sa...

Fint billede :)

nattsyrransphoto sa...

Fantastisk bild. Kan bara sig WOW!!!
Trevlig helg.

Steffi sa...

Beautiful photo,Petunia!

Gemma Wiseman sa...

Beautiful, gentle sky reflection round this little one! Delightful photo!

Annemor sa...

flott skårunge.
Mormor

Hilda R.B sa...

Nydelig speiling. Kjempefint bilde.
Ønsker deg en flott ukeslutt.
Hilda

Bente sa...

Å, så flott speilbilde, herlig var det:)

Anne sa...

Stilig å se hvordan himmelen speiler seg i vannflaten, men jammen ser det litt kaldt ut å stå sånn med føttene i kaldt vann, brrr

Så glad du finnes jeg vennen! Sist helg hadde jeg fått alderles panikk uten trøstende ord fra deg og Mette. For skal si jeg ble litt satt ut ang de bloggproblemene. Litt usikker nå på om jeg bør sikkerhetskopiere?? og jeg bør vel sette meg inn i hvordan en gjør akkurat det.

NÅ! er jeg temmelig glad det er rolig hjemmehelg, er jo så sinnsykt hjemmekjær å shjø. Bare ta livet med ro, evnt få til en fototur en plass om vær og føre vil så.

Kos deg du også, enn hva planene er. Glad i deg vettu.

Anne.

maj sa...

Så nydelig bilde!! Så vakkert med den flotte speilingen!! Blinkskudd dette!!
Ønsker deg ei flott helg:)) Klem

Melusine sa...

Så fint bilde, og en glimrende refleksjon du har fanget :)

Inger-M sa...

Nydelig bilde Astrid! :-)

Laura sa...

absolutely beautiful image Petunia!

Mama Zen sa...

Lovely shot!

Carina sa...

Så underbart ljuvliga bilder!!!!
Ville bara säge det ....
/Carina