torsdag 22. november 2012

HIMMELSK # 112

4987378325_b77095bd20_b[1]Torsdag er himmelsk!! Fortsatt!! Selv om vi går inn i årets travleste uker, håper jeg dere har tid og overskudd til å være med her. Det kan jo kanskje være en fin avkobling til alt stresset som dessverre førjulstiden fører med seg. Tenn noen lys, lag en kopp kakao og ta deg en runde rundt på alle de Himmelske bidragene som er med denne uken.

Jeg har i dag et liten julegavetips til dere! Forleden dag var jeg innom en slik liten interiørbutikk som inneholder alt av hva man trenger og ikke trenger til huset. Jeg fant ikke noe spesielt der og var på vei ut igjen da noe fanget min oppmerksomhet. I en krok stod det noe bilder. Små lerretsbilder av fugler i sort/hvitt . Tanken slo meg at dette var jo en kjempegod idé å lage som gave eller rett og slett henge på veggen hjemme hos seg selv! Bildene i butikken var 30x30 cm og man kan jo sette flere sammen i en gruppe til et større bilde. Følger man litt med på tilbudene som fotobutikkene har på lerretsbilder, trenger det ikke blir så veldig dyre gaver heller…

Lille fogel

24 kommentarer:

Sivinden sa...

En vakker liten blåmeis:)

HansHB sa...

Blåmeisa gjorde seg godt i B&W!
Ha en strålende dag!

Mandy Lou sa...

Dette bildet ble jo nesten nostalgisk i svart/hvitt.
Smart ide dette med små lerretsbilder.

Ingvill sa...

Kjempeflott bilde. Og det er ikke dumt å lage noen sånne gaver. Jeg syntes iallfall at det er gøy å få noe hjemmelaget og tenk på alle de bildene som bare ligger på dataen. Ha en fin dag, klem

Tina´s PicStory sa...

so lovely! :)

Mandelhjärta sa...

Fugler er flotte motiv! :)
Takk for tips!
Ønsker deg en fin dag!

naturglede/Randi Lind sa...

Hos meg ble det også en fugl i dag! Men din var nærmere og så flott å se på! Ha en finfin dag!

Monica sa...

Et lurt julegavetips, og bildet her var så flott i svarthvitt!
Ha en fin dag:)

Leonora sa...

Så søt liten fyr du har bilde av! Flott julegavetips det der! Jeg har nettopp funnet ut at mine bilder gjør seg på veggen, så jeg er i full gang med å dekorere veggene i stuen min. G En serie på 3 sort/hvitt og et stort i farge er det blitt, og jeg er så frempå at jeg sier at jeg er stolt av de også jeg :-) God helg Petunia!

Siv sa...

Tusen takk for tipset.
Var nå et nydelig bilde av kjøttmeisen, ble virkelig flott i svart / hvitt
Ønsker deg en strålende torsdag
Klem fra Siv

amo sin blogg sa...

Koseleg fuglebilde :)

Anne-Mari

Laura sa...

so tender Petunia... I am so very grateful that you offer us an opportunity to connect here on your blog every week.

Anki-itte sa...

Vill gärna vara med i Himmelsk, men jag hittar inte så fina himmelska bilder nu när det mest är mulet och grått. Det var en bra idé med svartvitt, då gör det inget om himlen är grå.

Anonym sa...

Hei!
Kjempefin blogg! Var innom for første gang for et par uker siden og skreiv ut oppskrift på strikkesokker som du har vært så snill å dele.Jeg er en kvinne på 51 år, og jeg har aldri klart å strikke sokker , FØR NÅ! Er så stolt! Takket være din enkle forklarte oppskrift gikk det bra!Så nå blir dette min nye hobby!Anne

Gemma Wiseman sa...

This little furthered one is adorable! Love the turn of his head

Charlotta sa...

En så söt blåmes. Otroligt vackert fotat!

Pia sa...

Utrolig vakker fugl og bilde!
Tusen takk for lurt tips til julegaver :)
Ha en glitrende glad dag :)
Pia xx

Giga sa...

Podoba mi się Twoje zdjęcie ptaszka.*** Widzę, że trafiłam na blog z miłą zabawą. Już ściągnęłam sobie linka z obrazkiem do Twojego bloga i umieściłam u mnie na pasku bocznym. Może tu trafię ze swoimi zdjęciami. Pozdrawiam.
Jeg liker bildet ditt en fugl. *** Jeg ser at jeg fant en blogg med en fin moro. Allerede trukket ledningen fra bildet til bloggen din, og jeg satt på bloggen min. Kan jeg traff her med bildene dine. Hilsen.

maj sa...

Flott bilde av blåmeisen:))
Ønsker deg ei fin helg:))

Birgitte sa...

Lækker blåmejse og tillykke med dine 500 følgere ;-)

Anonym sa...

hei

Irén T. A. Færevaag sa...

Nydelig bilde av en vakker skapning! Og ikke minst, en knakende god idé :-)

Anonym sa...

Helo ! Forex - Outwork чашкой чая получать удовлетворение от работы получать доход , просто зарегистрируйтесь forex [url=http://foxfox.ifxworld.com/]forex[/url]

TorAa sa...

Hei på deg, du er da helt utrolig som fortsatt holder denne herlige serie gående. Etter 5 uker, stort sett i Syd Amerika med elendig, tidvis, internett forbindelse skal jeg nå delta snart igjen.
Dine bilder er alltid til inspirasjon fordi de er bra og forteller noe..