torsdag 6. desember 2012

HIMMELSK # 114

4987378325_b77095bd20_b[1]Jeg er litt sent ute i dag. Beklager så mye til dere som har ventet. Det har vært en travel morgen her med bil som måtte på verksted og jeg rakk ikke å poste før jeg løp ut døren i morges. At man skal være så avhengig av den f#%&#¤ bilen!

Desember! Kulde og snø har inntatt Regnbuebyen! Her er det skikkleig kaldt! Jeg vet ikke om jeg våger å si hva gradestokken viser, for jeg vet at dere østover og nordpå, er vant til mye lavere temperaturer! Men vi har jo veldig rå luft her, så minus 10 er ille nok! Den kalde værtypen ser ut til å skulle vare en stund også… Brrrr!

DSC_0250Bildene mine er fra en solnedgang tidligere i høst. Det er da mye varme i de fargene der!DSC_0253

15 kommentarer:

HansHB sa...

Nydelige bilder!
Da venter jeg på innloggingsmulighet...
Ha en flott dag!

Krzysiek Helak sa...

Beautiful sunset :)

Mandelhjärta sa...

Flott solnedgang i varme farger!
Ha en fin dag, tross kulde! :)

naturglede/Randi Lind sa...

Der var du ja! Skjønte det var noe så jeg kom meg ut og fikk handlet mat til helga. Nydelig vær her i dag. Åtte minus, et lett "melisdryss" og sol!

Håper bilen din blir "bra"! God helg :D

Catherine sa...

God jul :)

Birgitte sa...

Meget fine billeder og så "ro På"
vi når det nok ;-) Glædelig jul :-)

nr14 sa...

Utrolig varmt bilde:) Knallfarger:)

Leonora sa...

Ikke stress Petunia, vi venter til du er klar :-)Skjønner at det blir kaldt hos deg med minus 10 ja, på med ull og vindtett så går det nok. Varmen i bildene dine holder for flere dager, nyt helgen!

Gemma Wiseman sa...

Gorgeous play of light and cloud shapes!

Mama Zen sa...

Beautiful shots!

~ Ina ~ INASHOUSE sa...

Vackra varma bilder! :)

Önskar dig en fin kväll!

Kramen
Ina

TorAa sa...

Alldeles fortryllende

Mia Folkmann sa...

Uf ja, koldt ser det ud - her er der også ret mange frostgrader, så det er godt med tykke tæpper og en varm kat, der har lyst til at putte... ;-)

Erik Semlan sa...

Vacker kvällshimmel. :-)
Solnedgången har så fina färger.

Melusine sa...

Utrolig fin høst-solnedgang!